درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49570صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 02:20
روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی - روابط عمومی، کاتالیزور ارتباط درون و برون سازمانی جهت خلق و یکپارچه‌سازی ارزش های شرکت متناسب با نیازهای مشتریان و انتقال آن به سطوح خرد و کلان اجتماع در دوران کرونا و پساکروناست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پاندمی شرایط جدیدی را برای کسب و کارها رقم زد؛ شرایطی که مشابه آن در تجربه و دانش سازمانی جایگاهی نداشت. در محیط پیچیده برخواسته از کووید19، برخی از کسب و کارها تعطیل، برخی از خطوط تولید متوقف و فناوری های نوین با شتاب فزاینده‌ای جایگزین رویکردهای سنتی شد. در بستر همین تغییرات، مشتری امکان دریافت حضوری خدمات را از دست داد و محدودیت‌هایی در حضور و مواجهه مستقیم همراه با ارتباط چشمی و انسانی را تجربه کرد.


این تجارب در بستری از رکود اقتصادی شدید در جهان و من جمله کشور عزیزمان در شرایطی به وقوع پیوست که هر فرد، سازمان و رسانه ای با تکیه بر شبکه های مجازی امکان پوشش اخبار کووید و تاثیرات آن بر اقتصاد و جامعه را داشت و به تولید محتوا پرداخت. نتیجه این امر با توجه به مطالعات جهانی، به صورت اضطراب و نگرانی بیشتر اجتماعی نمود یافت.


در این زمان، نقش روابط عمومی بسیار کلیدی و محوری است، چرا که این دایره در سازمان‌ها، مهم‌ترین نقطه ارتباطی درون و برون سازمانی به حساب آمده و می‌تواند در کنار تعامل سازنده با سرمایه انسانی به خلق ارزش برای مشتری نهایی بپردازد. باید در نظر گرفت که در شرایط اضطرار و بحران‌های فراگیر، مشتری نیاز به حمایت اجتماعی ادراک شده بیشتری از سمت شرکت دارد که روابط عمومی با برقراری تعاملی دوستانه مبتنی بر شفافیت و پاسخگوئی این مهم را برای او تامین می کند.


تجارب اجرایی نشان می‌دهد که در این دوره شیفت پارادایم در نگرش مدیریت روابط‌عمومی و تغییر در استراتژی‌ها و اقدامات اجرائی یک الزام است. در این چرخش پارادایمی، کاهش هزینه‌ها و ایجاد شفافیت مالی راهکاری برای انتقال این ارزش به مشتری است، به این معنا که شرکت با توجه به بحران مالی مسلط بر اجتماع و توان خرید مشتری، هزینه‌های زائد و مازاد خویش را به حداقل ممکن رسانده و خدمت رسانی بیشتر را جایگزین تبلیغات وسیع و انبوه هزینه‌ساز کرده تا به کمک این روش سیاست قیمت‌گذاری اتخاذی را بازارگرا سازد.

 

همچنین با تعریف برنامه‌هایی که پاسخگوئی و دسترسی بیشتر مشتری به شرکت را ممکن می‌سازد، بستر مناسب رسانه‌ای برای ایجاد آرامش مشتری را فراهم کرده و به کمک این ابزار استرس ناشی از اخبار چندگانه، هیجانی و مبتنی بر موج‌های رسانه‌ای را مدیریت و برای مشتری امکان مواجهه عقلایی با شرایط را بیشتر سازد.

 

روابط عمومی نه تنها باید ارزش‌های شرکت که گویای مشتری‌مداری و مسئولیت اجتماعی شرکت در برابر شرایط تجربه شده مشتریان در دوره کووید19 را به مشتری منتقل کند بلکه باید با تکنیک شنیدن اجتماعی، صدای مشتریان و ترجیحات و ارزش‌های آنان را با توجه به تغییرات ثبت و به مدیریت عالی انتقال دهد و از این طریق تعدیل برنامه‌های عملیاتی و استراتژیک شرکت در تمام سطوح را رقم بزند.

 

می‌توان گفت که روابط عمومی، کاتالیزور ارتباط درون و برون سازمانی جهت خلق و یکپارچه‌سازی ارزش های شرکت متناسب با نیازهای مشتریان و انتقال آن به سطوح خرد و کلان اجتماع در دوران کرونا و پساکروناست.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد