درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 15:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49527صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 08:14
ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها
روابط‌عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، تمامی فعالانی که در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهره‌گیری از تکنولوژی روز و ایده‌های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق گام برمی‌دارند و روح آنان با ایستایی و سکون منافات دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، تمامی فعالانی که در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهره‌گیری از تکنولوژی روز و ایده‌های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق گام برمی‌دارند و روح آنان با ایستایی و سکون منافات دارد.


قرار دادن روابط عمومی ها در زیر مجموعه حوزه ریاست برخی سازمان ها و ادارات ، ظلم نابخشودنی روابط عمومی قلمداد می شود.


روابط عمومی به عنوان چشم بینا و پل ارتباطی مناسب بین مردم و سازمان ها، این مجموعه را به جایگاه واقعی خود می رساند اما آنچه امروز در عصر ارتباطات در بریخی سازما نها و ادارات کشورو به تبع آن در استانها شاهد هستیم این است که برخی مجموعه های روابط عمومی در پستوی زیرزمینی ادارات و سازمان ها قرار گرفته که این امر با تعاریف و ساختار آن همخوانی ندارد.


افرادی که روابط عمومی ها مشغول به فعالیت هستند معمولا افرادی کاردان و کاریزما بوده و با چارچوب و اهداف آن سازمان آشنایی کامل دارند اما با تغییر و تحولات مدیریتی بیشتر انان سرگردان هر کدام جذب واحدی دیگر می شوند.


شاهکار جالبی که در حق روابط عمومی ها شکل گرفته ، حذف عنوان مدیریتی آنها و انتقال به زیر مجموعه حوزه دفتر ریاست است و هر مدیری که در مسند آن سازمان یا نهاد قرار می گیرد افراد مورد اعتماد خود که بیشتر آنان جدایی از مدرک تحصیلی با ساختار اصولی و حرفه ای روابط عمومی کاملاً بیگانه هستند یه کار گرفته می شوند. به طوری که روابط عمومی به عنوان بازوی قوی مدیران در این وانفسا همه چیز از دید روابط عمومی ها مخفی می ماند زیرا این افراد دور خود حصاری کشیده اند که همه چیز از دید دیگران پنهان باشد به طوری که افراد متخصص روابط عمومی در آن سازمان به عنوان نیروی خنثی یا شاید در حد بنر چسبان قلمداد شوند.


در تعاریف روابط عمومی که به ۶۰ مورد می رسد اصول روابط عمومی در ادارات و سازمان ها به عنوان حلقه واسط بین مردم و مدیران دستگاه های اداری و ارتباط مستمر با کارکنان مدیریتی و به روز رسانی سامانه ها و پایگاه های اطلاع رسانی آن سازمان اشاره شده که خلاف این موارد موجب می شود روابط عمومی ها به روز مرگی برسد که جا دارد همه دلسوزان و مدیران دستگاهای دولتی پای کار بیایند و روابط عمومی را از مرگ تدریجی نجات دهند.

جمشید ضرابی کارشناس ارشد روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد