درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49500صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 - 00:07
روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد
مجید حیدری - امروزه انسان ها نمی توانند در برابر رخدادها و اتفاقات پیرامونی خود بی تفاوت باشند، چرا که می دانند هر رویدادی حتی در دورترین نقطه نیز می تواند تأثیری هرچند ناچیز مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی شان داشته باشد و به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت نیازمند ارتباط و کسب اطلاعات از محیط پیرامونی خود است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 17 مه میلادی و یا 27 اردیبهشت شمسی که در تقویم منقش به روز جهانی و ملی “ارتباطات و روابط‌عمومی” است و خود نشان از اهمیت و نقش بسزایی این ساحت ارزشمند می باشد، را به همه شما اساتید، فرهیختگان، فعالان و کارگزاران عاشق و هنرمند امر "ارتباطات و روابط عمومی" تبریک و شادباش عرض می نمایم.

سالروز هر رویدادی؛ هم روزی برای تکریم، یاد و یادآوری نام‌آوران و تلاش های متولیان امر در گذشته و هم تعظیم و سپاس از عزیزانی است که امروز در تلاشند تا این رویداد به نیکی ماندگار باشد و البته مهمتر از همه، این روزها؛ فرصتی است تا مروری بر تبیین و تشریح جایگاه و نقش استراتژیک این مهم داشته باشیم.

در عصر حاضر که متأثر از تغییر و تحولات عمده ای من جمله تاثر جوامع مختلف بر فرهنگ، باورها و زندگی اجتماعی همدیگر است. انسان ها برای ادامه حیات خود نیازهای تازه ای پیدا کرده اند و چاره ای جز سازگاری با شرایط موجود را ندارند. امروزه انسان ها نمی توانند در برابر رخدادها و اتفاقات پیرامونی خود بی تفاوت باشند، چرا که می دانند هر رویدادی حتی در دورترین نقطه نیز می تواند تأثیری هرچند ناچیز مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی شان داشته باشد و به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت نیازمند ارتباط و کسب اطلاعات از محیط پیرامونی خود است.

 

در این میان فعالان عرصه “روابط عمومی” مطابق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقش انکار ناپذیر در انتقال صحیح، دقیق و صادقانه اندیشه ها، رویکردها و تحولات سازمان، نهاد و یا بنگاه مطبوع خود به افکار عمومی و ذینفعان را دارند و بی تردید شفافیت در همه ارکان یک ساختار بویژه نهادها و بنگاه های مالی و اقتصادی می تواند تأثیرات مثبت و اثربخشی در روند روبه رشد آنها داشته باشد.

ما نیز براین باوریم که “روابط عمومی” به عنوان مشاوری امین، مغزی متفکری و البته تحلیل گر در کنار مدیریت به مثابه پل ارتباطی مستحکم میان هر ساختار سازمانی با افکار عمومی و همه ذینفعان‌ش است. کما اینکه رجاء واثق است که خدمات و پیشرفت ها و نیز هر توسعه ای که تا به امروز به لطف پروردگار متعال و همت و تلاش دست اندرکاران امر به دست آمده بدون وجود “روابط عمومی پویا، خلاق، هوشمند” نه تنها در سطح جامعه انعکاس نمی یافت و موجب شور، شوق و امیدواری بیشتر مردم عزیز و سرافراز کشورمان نمی شد که حتی شاید در برگ برگ تاریخ این سالهای کشور عزیز ایران اسلامی‌مان در مسیر پیشرفت به عنوان سندی پرافتخار ثبت و ضبط هم نمی شد و به حول و قوه الهی این روند رو به تعالی در سال جاری که مزین به نام "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" است و سال‌های پیش رو، برای ساختن "ایران قوی" تداوم خواهد داشت. ان شاء الله

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد