درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49487صفحه نخست » پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 - 23:15
تلفیق ب ام و و کامپیوترهای کوانتومی
سیستم‌ های محاسباتی کوانتومی و استارت ‌آپ نرم ‌افزار شرکت پاسکال (Pasqal) اعلام کرد که با خودروساز آلمانی ب ام و همکاری می ‌کند، که از الگوریتم حل معادلات دیفرانسیل اختصاصی برای آزمایش کاربرد محاسبات کوانتومی در شکل ‌دهی فلز استفاده می ‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ب ام و با هدف کوچک کردن چرخه های توسعه فراتر از ابزارهای سنتی رفته و به جرگه شرکت هایی پیوست که به کوانتوم فرصت توسعه می دهد.

به گزارش سیناپرس، سیستم‌ های محاسباتی کوانتومی و استارت ‌آپ نرم ‌افزار شرکت پاسکال (Pasqal) اعلام کرد که با خودروساز آلمانی ب ام و همکاری می ‌کند، که از الگوریتم حل معادلات دیفرانسیل اختصاصی برای آزمایش کاربرد محاسبات کوانتومی در شکل ‌دهی فلز استفاده می ‌کند.

ب ام و در حال آزمایش با سیستم‌های پاسکال است تا زمان صرف شده برای ساخت و آزمایش مدل ‌های فیزیکی اجزای فلزی را کاهش دهد که اغلب باید پس از آزمایش به‌ دقت تغییر داده شوند تا به نتایجی که طراحان و مهندسان می‌ خواهند، دست یابند.

در این راستا شرکت پاسکال ادعا کرد که سیستم‌ های محاسباتی امروزی قادر به شبیه ‌سازی کل یک وسیله نقلیه با جزئیات کافی برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد یک قطعه نیستند. پاسکال گفت که سیستم‌ های این شرکت به ب ام و در توسعه قطعات سبک ‌تر و خودروهای کارآمد تر کمک می ‌کند.

پاسکال که خود را سازنده پردازنده‌های کوانتومی اتم خنثی توصیف می ‌کند، می ‌گوید که سیستم‌ هایش از پیاده‌ سازی دیجیتال الگوریتم‌ های کوانتومی آنالوگ برای استفاده در پردازنده‌ ها استفاده می ‌کنند.پاسکال ادعا می ‌کند که این ترکیب نرم ‌افزار و سخت ‌افزار سیستم‌ های آنها را ۳۰ برابر کارآمد تر از سیستم‌ های رقیب می‌ کند.


به عنوان بخشی از این پروژه، پاسکال اعلام کرد که انتظار دارد از پردازنده های کوانتومی مبتنی بر ابر برای تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین مجموعه کامل نرم افزار محاسباتی کوانتومی استفاده کند.

سخنگوی پاسکال در انتها گفت: در نتیجه، پاسکال اکنون تنها شرکتی در بازار است که می ‌تواند راه‌ حلی را ارائه دهد که ب ‌ام ‌و به آن علاقه دارد و این دلیل مهمی است که چرا خودروساز آلمانی پاسکال را برای این ماموریت بعدی حفظ کرده است.

مترجم: محسن فلاحی پناه
منبع: theregister

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد