درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49480صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 - 13:37
نقشه راه روابط‌عمومی‌ شرکت مس ترسیم می‌شود
مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس از ترسیم نقشه راه گروه روابط‌عمومی شرکت مس خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون و در تعامل با روابط‌عمومی ستاد به‌طور‌قطع می‌توانیم تاثیرگذارتر عمل‌کرده و صدای واحد باشیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس از ترسیم نقشه راه گروه روابط‌عمومی شرکت مس خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون و در تعامل با روابط‌عمومی ستاد به‌طور‌قطع می‌توانیم تاثیرگذارتر عمل‌کرده و صدای واحد باشیم.

به گزارش دنیای معدن، جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی روابط‌عمومی‌ شرکت ملی مس صبح دیروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) به صورت ویدیو کنفراس با حضور محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی‌ شرکت مس، عزت‌اله صادقی‌نژاد مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل تهران، روح الله ابوالهادی مدیر روابط‌عمومی‌ مجتمع مس سرچشمه، مجتبی پورغریب‌شاهی مدیر روابط‌عمومی‌ مجتمع مس شهر بابک و سید ابوالفضل اسمعیلی مدیر روابط‌عمومی‌ مجتمع مس سونگون و جمعی از رؤسا و کارکنان روابط‌عمومی‌ برگزار شد.

قراخانلو در این جلسه با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری روابط عمومی‌های شرکت مس گفت: تشریح وظایف و مواضع روابط‌عمومی‌ برای سطوح مختلف سازمان‌ به طور قطع می‌تواند روند حرکت و اجرای برنامه‌ها را سرعت بخشد.

وی با اشاره به این که برنامه های اجرایی و پشتیبانی زمان زیادی را از روابط عمومی‌ها می‌گیرد، گفت: گاهی این امر می تواند روابط عمومی‌ها را از پرداختن به مباحث نظری و تئوری‌های مطرح در این حوزه غافل سازد.

قراخانلو در ادامه پرداختن به ایده‌های جدید و نوآورانه در روابط‌عمومی‌ را مهم دانست و افزود: برای داشتن روابط‌عمومی‌ پویا و منسجم از ایده‌های جدید و قابل اجرا استقبال می‌کنیم.

مدیر گروه روابط‌عمومی‌ شرکت مس، ارتباطات موثر برون سازمانی، کار جمعی، انسجام و هم افزایی را شروط موفقیت روابط عمومی‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ بالنده و پویا، می‌تواند تصویر سازمان را در جامعه بهبود و ارتقا بخشد، گفت: ارائه اطلاعات دقیق نه تنها به اطلاع رسانی صحیح کمک می‌کند بلکه در جهت تنویر افکار عمومی و «جهاد تبیین» که از جمله وظایف روابط‌عمومی‌ است موثر به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، در بخش دیگر این نشست مدیران روابط‌عمومی‌ ستاد تهران و مجتمع‌های سه گانه مس سرچشمه، شهربابک و سونگون گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات در دست انجام حوزه ذی ربط ارائه کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد