درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49470صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 - 14:29
نقش روابط عمومی در کسب و کار
اویس چهاریاری مسئول روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران - لازمه موفقیت در روابط عمومی، درک عمیق از علاقه‌ها و نگرانی‌های ذینفعان شرکت است. متخصصان روابط عمومی باید بدانند چگونه با استفاده از تبلیغات که قدرتمندترین ابزار تجارت روابط عمومی است، به صورت مؤثر این نگرانی‌ها را برطرف کنند.
  

برای رسیدن به موفقیت در   کسب و کار،   روابط عمومی  نقش مهمی ایفا می‌کند. روابط عمومی در کسب و کار  با توجه به کانالی که از طریق واسطه‌های معتبر برای برقراری ارتباط با افراد و گروه‌ها ایجاد می‌کند به سازمان یا آن شرکت اعتبار می‌بخشد.


بدون هیچ گونه شکی، روابط عمومی چیزی فراتر از تنظیم کردن و ارسال مطالب و مقالات به روزنامه ها و رسانه های عمومی یا پست گذاشتن اعلان های مطبوعاتی است. حوزه گسترده روابط عمومی چندین فعالیت مرتبط را دربرمی گیرد که هدف اصلی همه آنها انتقال پیام هایی خاص با هدف مشخص است. مسئولیت مدیریت روابط بین شرکت و همه مخاطبان عام، به عهده خود شما خواهد بود.


روابط عمومی یکی از آن ارکانی است که می تواند با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن به کسب و کارهایی را که نوآورانه هستند و جنبه های از هم گسیختگی دارند مورد پوشش قرار دهد. عدم توجه به روابط عمومی در شرکت، در نهایت باعث خواهد شد تا از رسیدن به موفقیت های چشمگیر دور بمانید.


روابط عمومی واسطه بین سازمان و مخاطبان آن است. فرقی نمی‌کند که کسب و کار شما چیست. آشنایی با روابط عمومی به شما کمک زیادی می‌کند. حتما تا به حال پیش آمده که واژه روابط عمومی در آگهی‌های استخدام توجه شما را به خود جلب کند.


روابط عمومی به جای بازاریابی یا تبلیغات یک پوشش برای مشتریان و مخاطبان ایجاد می‌کند. البته در حال حاضر تبلیغات جزئی از فعالیت‌های روابط عمومی محسوب می‌شود. لازمه موفقیت در روابط عمومی، درک عمیق از علاقه‌ها و نگرانی‌های ذینفعان شرکت است. متخصصان روابط عمومی باید بدانند چگونه با استفاده از تبلیغات که قدرتمندترین ابزار تجارت روابط عمومی است، به صورت مؤثر این نگرانی‌ها را برطرف کنند.


در هر کسب و کاری که هستید، تأثیر روابط عمومی در کسب و کار خود را نادیده نگیرید. امروزه و در این فضای رقابتی، اگر برای تقویت و ارتقا برند خود برنامه‌ای تدوین نکنید، برند آسیب‌پذیر می‌شود و از بین می‌رود. همان‌طور که گفتیم روابط عمومی عامل ایجاد مناسبات مطلوب بین سازمان و ذی‌نفعان است به همین دلیل نمی‌توان نقش روابط عمومی در ارتقا و توسعه برند را نادیده گرفت.
تبلیغات موفق نتیجه روابط عمومی موفق است.

تبلیغات و روابط عمومی دو مقوله جدا از هم با هدف‌های متفاوت هستند ولی اگر در راستای هم عمل کنند، موفق‌تر و مؤثرتر خواهند بود. اگر روابط عمومی به درستی به وظایف خود عمل کند و اطلاعات لازم و کافی را درباره محصول و خدمات برای مشتریان ایجاد کند، تبلیغات تأثیرگذارتر می‌شود.


نقش روابط عمومی برای کسب و کار بسیار جامع و گسترده است و می‌تواند بر روی سود و منفعت یک سازمان تأثیر به سزایی داشته باشد. این تأثیر منحصر به زمان شروع کار شرکت یا سازمان نیست و برای همه زمان‌هاست. روابط عمومی تاکتیک خاصی از بازاریابی است که می‌تواند در بخش‌های مختلف بازاریابی یک برند نیز اعمال شود.

روابط عمومی نقش‌های گوناگونی را درجایگاه‌های متفاوت وشرایط متمایز ازیکدیگر ایفا می ‎ کند. اما دو نقش قابل تفکیک آن در ارتباطات درون سازمانی وبرون سازمانی ازمیان سایر نقش‌ها نمایان‌تر و مهمتر است.

دست اندرکاران، ارتباط گران و متخصصان روابط عمومی ‏بویژه در مراکز متولی مرتبط با حوزه های دانش بنیان، تولید، اقتصاد، کشاورزی، صنعت، دام و طیور، گردشگری و آموزشی و سایر رشته ها می بایست فضای پویا و با نشاط اجتماعی را فراهم کنند و از ظرفیت همه اقشار مردم بویژه نخبگان و مخاطبین استفاده کنند تا منجر به خلاقیت و نوآوری، توسعه کارآفرینی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی شوند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد