درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 06:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49439صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 17 اردیبهشت 1401 - 13:15
گزارش برگزاری نخستین نشست انجمن تغییرات جهانی روابط‌عمومی
در نخستین نشست انجمن تغییرات جهانی روابط‌عمومی تشریح شد نخستین نشست تخصصی ماهانه انجمن روابط‌عمومی ایران در سال ۱۴۰۱ با سخنرانی دکتر سعید فیلسوفیان در خصوص تغییرات جهانی روابط‌عمومی روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی تهران با حضور مدیران ، کارشناسان و اعضا برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در نخستین نشست انجمن تغییرات جهانی روابط‌عمومی تشریح شد نخستین نشست تخصصی ماهانه انجمن روابط‌عمومی ایران در سال ۱۴۰۱ با سخنرانی دکتر سعید فیلسوفیان در خصوص تغییرات جهانی روابط‌عمومی روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی تهران با حضور مدیران ، کارشناسان و اعضا برگزار شد.

 

این مراسم با گزارش رئیس انجمن آقای خسرو رفیعی مبنی بر اقدامات انجام شده در کمیته عضویت و ارزشیابی، کمیته نمایندگی ها، کمیته آب ،محیط زیست و انرژی، کمیته برنامه ریزی و کمیته نوآوری و فناوری و تاسیس دفتر انجمن در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی ، انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی تهران، بیمه تجارت نو و همکاری با وزارت میراث فرهنگی، بیمه پاسارگاد، دانشگاه علامه طباطبایی و آزاد و ... آغاز شد .
سپس دکتر فیلسوفیان مدیر روابط‌عمومی شرکت میدکو در خصوص تغییرات جهانی روابط‌عمومی به ایراد سخنرانی پرداخت.


دکتر فیلسوفیان سخنان خود را با یک سوال آغاز کرد : چرا بعضی از سازمان ها در خلق ارزش موفق تر از سایر سازمان ها هستند ؟ و اینکه خلق ارزش در سازمان ها چه تفاوتی با یکدیگر دارد و اینکه دارایی های مشهود و نامشهود چه تاثیری در خلق ارزش دارد.
او با تاکید بر نقش سرمایه های انسانی در خلق ارزش به بیان توضیحاتی در مورد مطالعات جهانی در این خصوص پرداخت و اظهار داشت : از سال ۲۰۱۷ شرکت های بزرگ دنیا بر اساس تغییرات اساسی در تعاریف روابط‌عمومی، ساختار سازمانی خود را تغییر داده و جایگاه روابط‌عمومی به عنوان دست راست و حتی در بعضی از سازمانها به عنوان قائم‌مقام ارتقاء پیدا کرده است.


وی در خصوص دگرگونی تعاریف و ساختار روابط‌عمومی در جهان گفت در سال ۱۹۸۲ انجمن روابط‌عمومی آمریکا روابط‌عمومی را اینگونه تعریف می کند : ایجاد سازگاری بین سازمان و مردم و در سال ۱۹۸۷ انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی می گوید روابط‌عمومی باید هنر تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی داشته و در نهایت مشاور سازمان باشد ولی تقریباً از سال ۲۰۱۷ به بعد این تعریف دگرگون شده و روابط‌عمومی باید قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در سازمان را داشته باشد و سازمان‌ها سعی نمودند خود را با این تعاریف و تغییرات انطباق داده و بر این اساس جایگاه روابط‌عمومی در سازمان های بزرگ جهان بالاتر از همه مدیران قرار گرفت و در سال ۲۰۲۰ انجمن روابط‌عمومی آمریکا عنوان نمود که روابط‌عمومی یک تفکر ارتباطی استراتژیک است و یک روابط‌عمومی حتما می بایست تفکر استراتژیک و سیستمی داشته باشد و در بحث عملیاتی نیز یک ارتباط دهنده حرفه‌ای باشد.


وی در ادامه به تشریح چگونگی فعالیت های یک روابط‌عمومی تخصصی در سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی و همچنین روابط‌عمومی بحران با ذکر مثال های عینی و با استفاده از نمودار و پاورپوینت پرداخت که متن کامل سخنرانی ایشان در ماهنامه انجمن چاپ می شود.


گفتنی است در پایان این جلسه با تشکیل پانل اعضای هیأت مدیره ،پرسش و پاسخ صورت پذیرفت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد