درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:42   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49439صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 17 اردیبهشت 1401 - 13:51
گزارش برگزاری نخستین نشست انجمن تغییرات جهانی روابط‌عمومی
در نخستین نشست انجمن تغییرات جهانی روابط‌عمومی تشریح شد نخستین نشست تخصصی ماهانه انجمن روابط‌عمومی ایران در سال ۱۴۰۱ با سخنرانی دکتر سعید فیلسوفیان در خصوص تغییرات جهانی روابط‌عمومی روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی تهران با حضور مدیران ، کارشناسان و اعضا برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در نخستین نشست انجمن تغییرات جهانی روابط‌عمومی تشریح شد نخستین نشست تخصصی ماهانه انجمن روابط‌عمومی ایران در سال ۱۴۰۱ با سخنرانی دکتر سعید فیلسوفیان در خصوص تغییرات جهانی روابط‌عمومی روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی تهران با حضور مدیران ، کارشناسان و اعضا برگزار شد.

 

این مراسم با گزارش رئیس انجمن آقای خسرو رفیعی مبنی بر اقدامات انجام شده در کمیته عضویت و ارزشیابی، کمیته نمایندگی ها، کمیته آب ،محیط زیست و انرژی، کمیته برنامه ریزی و کمیته نوآوری و فناوری و تاسیس دفتر انجمن در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی ، انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی تهران، بیمه تجارت نو و همکاری با وزارت میراث فرهنگی، بیمه پاسارگاد، دانشگاه علامه طباطبایی و آزاد و ... آغاز شد .
سپس دکتر فیلسوفیان مدیر روابط‌عمومی شرکت میدکو در خصوص تغییرات جهانی روابط‌عمومی به ایراد سخنرانی پرداخت.


دکتر فیلسوفیان سخنان خود را با یک سوال آغاز کرد : چرا بعضی از سازمان ها در خلق ارزش موفق تر از سایر سازمان ها هستند ؟ و اینکه خلق ارزش در سازمان ها چه تفاوتی با یکدیگر دارد و اینکه دارایی های مشهود و نامشهود چه تاثیری در خلق ارزش دارد.
او با تاکید بر نقش سرمایه های انسانی در خلق ارزش به بیان توضیحاتی در مورد مطالعات جهانی در این خصوص پرداخت و اظهار داشت : از سال ۲۰۱۷ شرکت های بزرگ دنیا بر اساس تغییرات اساسی در تعاریف روابط‌عمومی، ساختار سازمانی خود را تغییر داده و جایگاه روابط‌عمومی به عنوان دست راست و حتی در بعضی از سازمانها به عنوان قائم‌مقام ارتقاء پیدا کرده است.


وی در خصوص دگرگونی تعاریف و ساختار روابط‌عمومی در جهان گفت در سال ۱۹۸۲ انجمن روابط‌عمومی آمریکا روابط‌عمومی را اینگونه تعریف می کند : ایجاد سازگاری بین سازمان و مردم و در سال ۱۹۸۷ انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی می گوید روابط‌عمومی باید هنر تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی داشته و در نهایت مشاور سازمان باشد ولی تقریباً از سال ۲۰۱۷ به بعد این تعریف دگرگون شده و روابط‌عمومی باید قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در سازمان را داشته باشد و سازمان‌ها سعی نمودند خود را با این تعاریف و تغییرات انطباق داده و بر این اساس جایگاه روابط‌عمومی در سازمان های بزرگ جهان بالاتر از همه مدیران قرار گرفت و در سال ۲۰۲۰ انجمن روابط‌عمومی آمریکا عنوان نمود که روابط‌عمومی یک تفکر ارتباطی استراتژیک است و یک روابط‌عمومی حتما می بایست تفکر استراتژیک و سیستمی داشته باشد و در بحث عملیاتی نیز یک ارتباط دهنده حرفه‌ای باشد.


وی در ادامه به تشریح چگونگی فعالیت های یک روابط‌عمومی تخصصی در سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی و همچنین روابط‌عمومی بحران با ذکر مثال های عینی و با استفاده از نمودار و پاورپوینت پرداخت که متن کامل سخنرانی ایشان در ماهنامه انجمن چاپ می شود.


گفتنی است در پایان این جلسه با تشکیل پانل اعضای هیأت مدیره ،پرسش و پاسخ صورت پذیرفت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد