درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49437صفحه نخست » یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 - 00:22
ایلان ماسک به گرفتن حق عضویت در توییتر فکر می‌کند
ثروتمندترین مرد جهان در توییتی که چهارشنبه ۴ مه (۱۴ اردیبهشت) منتشر کرده نوشته است که این شبکه اجتماعی "همیشه برای کاربران معمولی رایگان خواهد ماند اما ممکن است برای کاربران دولتی و تجاری کمی هزینه داشته باشد".
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ایلان ماسک در آخرین توییت خود نوشت در حال تصمیم‌گیری برای گرفتن حق عضویت از کاربران دولتی و درآمدآزا در توییتر است. ظاهرا او تصمیم دارد بخشی از هزینه‌ سنگین خرید این شبکه اجتماعی را با این اقدام جبران کند.

ثروتمندترین مرد جهان در توییتی که چهارشنبه ۴ مه (۱۴ اردیبهشت) منتشر کرده نوشته است که این شبکه اجتماعی "همیشه برای کاربران معمولی رایگان خواهد ماند اما ممکن است برای کاربران دولتی و تجاری کمی هزینه داشته باشد".

شرکت توییتر سوالات رسانه‌ها را در این مورد بی‌پاسخ گذاشته و در این زمینه توضیحی ارائه نکرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش می‌دهد که ایلان ماسک در مذاکرات تامین مالی با بانک‌ها گفته است که به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی محبوب است.

در حال حاضر توییتر تنها از طریق تبلیغات درآمدزایی می‌کند. در این روش شرکت‌ها با پرداخت پول، توییت‌های خود را بیشتر در معرض دید کاربران قرار می‌دهند. ماسک در گذشته نیز اعلام کرده بود سیستم پرداخت حق عضویت در شبکه‌های اجتماعی را به روش کنونی ترجیح می‌دهد.

در ماه گذشته او پیشنهاد کرده بود که تغییراتی در سرویس اشتراک آزمایشی توییتر، توییتر آبی (Twitter Blue) انجام شود. او در توییتی نوشت:‌ «هرکس می‌خواهد در سرویس توییتر آبی (Twitter Blue) ثبت نام کند (با هزینه سه دلار در ماه) باید یک علامت تایید اعتباری دریافت کند.»

او بعد از مدت کوتاهی این توییت را حذف کرد.

توییتر هم‌اکنون در حال آزمایش مدل پرداخت حق عضویت با نام توییتر آبی (Twitter Blue) است که در برخی ایالت‌های آمریکا در دسترس است. مشترکان این مدل آزمایشی می‌توانند توییت‌های نوشته شده خود را تا ۳۰ ثانیه پس از انتشار تصحیح کنند، فهرست توییت‌های این افراد به صورت خواناتری نسبت به مشترکان معمولی نمایش داده می‌شود و گزینه سازماندهی توییت‌های ذخیره شده نیز برای آن‌ها وجود دارد.

هزینه این اشتراک ماهانه ۲.۹۹ دلار است. این سرویس چندسال پیش در توییتر به منظور درآمدزایی به کار گرفته و با شکست مواجه شده بود.

ایلان ماسک در ماه گذشته توییتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خرید. در پی انتشار این خبر، قیمت سهام توییتر ۵ درصد افزایش یافت.

ایلان ماسک با اختلاف ثروتمندترین شخص در جهان است. اما دارایی او تنها به صورت سهام شرکت خودروسازی برقی تسلا و شرکت فضانوردی اسپیس‌ایکس است. بنابراین ایلان ماسک مجبور شد برای خرید شبکه اجتماعی توییتر به اعتبارات مالی روی آورد.
 

منبع: وله


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد