درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49375صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 - 19:40
نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران
مسئول روابط‌عمومی کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران درباره نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران گفت: این جشنواره یک ضرورت برای تحقق سند چشم‌انداز دانشگاه در افق ۱۴۰۴ است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مسئول روابط‌عمومی کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران درباره نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران گفت: این جشنواره یک ضرورت برای تحقق سند چشم‌انداز دانشگاه در افق ۱۴۰۴ است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، ایرج جمشیدی، مسئول روابط عمومی کرسی یونسکو در بازیافت آب، در گفتگو با ستاد خبری نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران، درباره ضرورت برگزاری و فرصت‌هایی که این رویداد در دانشگاه ایجاد می‌کند، گفت: این جشنواره می‌تواند گامی در راستای تقویت و ساماندهی ظرفیت‌ها و فعالیت‌های حوزه روابط‌عمومی به منظور تحقق سند چشم‌انداز دانشگاه تهران در افق ۱۴۰۴ باشد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد گفتمان و تعاملات در حوزه روابط‌عمومی‌های دانشگاه تهران و جهت‌دهی آن در راستای سیاست‌های کلی نظام علم و فناوری کشور، تاکید کرد: جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران می‌تواند در راستای فراهم نمودن شرایط و زیرساخت‌ها برای ایجاد مشارکت و هم‌افزایی سازمان‌یافته در حوزه روابط عمومی مؤثر باشد.

جمشیدی با اشاره به بخش ویژه این جشنواره که با عنوان «دانشگاه مسئله‌محور» برگزار می‌شود، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم در فرصت برگزاری جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران، کارگاه ژورنالیسم علمی برگزار شود تا دست‌اندرکاران روابط عمومی بتوانند با انگیزه و مهارت بالاتر به تولید محتوا از دستاوردهای علمی بپردازند.

مسئول روابط عمومی کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران افزود: شناسایی و ارزیابی روابط عمومی واحدها و مراکز دانشگاه، تقدیر از فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه تهران و ارائه برنامه‌های ارتقای کیفی روابط‌عمومی‌ها، فرصت‌هایی است که با نخستین جشنواره روابط عمومی در دانشگاه تهران کلید می‌خورد.


وی بر ضرورت گسترش فعالیت روابط عمومی واحدها در زمینه اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های تبلیغاتی تاکید کرد و گفت: اگر قرار باشد روابط‌عمومی در دانشگاه تهران بخواهد سهم خود در حوزه ترویج فرهنگ دانش‌بنیان را ایفا کند، مقدمه آن آموزش و تخصص‌گرایی در روابط عمومی است.

جمشیدی در پایان با طرح این نقد که «اذعان به نقش محوری روابط عمومی در سازمان‌ها فقط در حد اظهار و حرف، کافی نیست»، درخواست کرد: مسئولان مراکز و واحدهای مختلف دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور، پرداختن به نقش محوری و کلیدی روابط‌عمومی و اعتقاد به نوآوری و پویایی این حوزه را در عرصه عمل نشان دهند تا الگویی برای دیگر سازمان‌ها و نهادها ارائه دهد.

وی از شناسایی و ترویج روش‌های موفق و ایجاد انگیزه جهت پویایی و بروز نوآوری‌ها، بکارگیری روش‌های ارزیابی، شناسایی پتانسیل‌ها و چالش‌ها و ایجاد تعاملات مناسب و فراهم کردن شرایط برای تسهیل مداخله روابط عمومی در زمینه روش‌ها و ارتقای توانایی اجرا و عمل، به عنوان برخی اقدامات نام برد که می‌تواند به کارآمدتر شدن روابط عمومی کمک کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار می‌شود. فراخوان این جشنواره روز ۲۷ فروردین ماه منتشر شده که از طریق کلیک بر روی اینجا قابل دسترسی است.

مسئولان و کارشناسان روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران و حتی هر یک از اعضای دانشگاه تهران که عضو سازمانی روابط عمومی نبوده اما در زمینه محورها و شاخص‌های جشنواره دارای اثری هستند که در بسترها و خروجی‌های روابط عمومی واحدهای دانشگاه منتشر و منعکس شده است، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین در این جشنواره، روابط عمومی‌های برتر دانشگاه تهران بر اساس شاخص‌های خوداظهاری و همچنین رصدهای دبیرخانه جشنواره، معرفی و تجلیل خواهند شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد