درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:53   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49373صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 - 12:31
ایده‌پردازی و تجربه‌محوری در روابط‌عمومی
رویدادهای تجربه‌محور به دلیل نوآوری و منحصربه‌فرد بودن‌شان، بسیار تاثیرگذار هستند اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی مانند برنامه «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به‌خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.
  

فراخوان نوزدهمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رویدادهای تجربه‌محور به دلیل نوآوری و منحصربه‌فرد بودن‌شان، بسیار تاثیرگذار هستند اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی مانند برنامه «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به‌خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.


بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه‌ها و ایده‌های ناب روابط‌عمومی‌ها و تحریک ذهن شرکت‌کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری رویدادهای علمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


ما می‌دانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار می‌شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی تبدیل می‌شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:
- تجربه‌هایی را خلق کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
- تعامل شخصی و حرفه‌ای شاغلان روابط‌عمومی را تسهیل کنند.
- اطلاعات مرتبط و به‌موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت‌کنندگان را بالا ببرند.
- به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت‌کنندگان و متولیان برگزاری رویداد کمک نمایند.
- لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت‌کنندگان فراهم کنند.
- زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت‌کنندگان فراهم کنند.


سرعت بخشیدن به ارزش رویداد از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربه‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی حاصل می‌شود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابط‌عمومی هستند.
با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی ایران به قدرت رویدادهای تجربه‌محور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایه‌گذاری می‌کند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار ساده‌ای نیست.


بدون تردید برگزاری و موفقیت رویدادهای علمی بدون بهره‌مندی از تجربه‌ها و ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، آموزش مهارت‌های کاربردی را در قالب ارایه ایده‌ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.


دست‌اندرکاران موسسه بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکت‌کنندگان، همواره خلاقیت و ایده‌های ما را تقویت می‌کند.


ما می‌توانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایده‌های جدید در زمینه‌های آینده روابط‌عمومی می‌شود.

 

 

 

فراخوان نوزدهمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد