درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 22:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4933صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 11 شهریور 1392 - 23:58
اهمیت و مزیت های ساختار خدمت گرا در یکپارچه سازی بانکی و صنعت بانکداری
  

شارا- ستفاده از یک ساختار ساده که قابلیت آسنان جهت یابی برای پروسسورها و انسان را در ساختار معماری بانک داشته باشد ، نه تنها برای یک بانک سودمند است بلکه برای سازمانهای ناظر بربانکها نیز مزیتهای فراوانی دارد./ بانکها باید شیوه ارائه محصولات خود را ارتقا دهند تا به این ترتیب مشتریانشان را خشنود سازند و از مشکلات IT شان بکاهند که این موضوع خود یک مزیت بزرگ است. بانکهای سراسرجهان همیشه ناظری مرکزی و بزرگ دارند و دلیلی برای نیازمودن این روش وجود ندارد.
 به گزارش شارا،مهم نیست اهدافی که پیگیری می شوند، چقدر مفید باشند و چه دلایل محکمی در ورای شیوه حقوقی و مقررات بخش مالی وجود داشته باشد، بلکه این مسئله اهمیت دارد که همیشه این خطر وجود دارد که اهداف مورد نظر با استقبال و اعتماد مشتری روبرو نشوند. همه می دانیم که بخش عظیمی از بدنه صنعت بانکداری، قوانین را حمل بر خودمختاری بانک و حتی خود بازار آزاد می دانند. با این وجود هنگامیکه بیشتر دقت میکنیم و می بینیم که قانون جدید به سود تمام طرفهای درگیر است، دلایل برای عدم تمایل به انطباق با آن تغییر می کند. این بار بی تمایلی بانکداران به ایده الوژی مربوط نمی شود بلکه به هزینه ها مربوط است. بنابراین یک سوالی به وجود می آید: چگونه می توانیم به بانکها کمک کنیم با روشی ساده تر قوانین را با برنامه های خود انطباق دهند؟
 
 یکی از راه حلهای موجودی در بانکهای مرکزی و سازمانهایی وجود دارد این است که در وهله نخست قوانین را ایجاد می کنند. این گروه ها علاوه برمسئولیتهای دیگر ، وظیفه کلی حفظ ثبات در صنعت مالی را برعهده دارند. این امر شامل تضمین بانکها است که از سیستمهای ITخود مراقبت کنند. البته منظور سیستمهایی است که قابلیت تحمل فشار بانکداری مدرن را داشته باشند و همچنین پورتفلویو ITشان نیز زیربنای ITرا قدرتمند تر کند ( و نه ضعیفتر).
 
 یکی از سوالاتی که هنگام بررسی موضوع به ذهن می آید این است که آیا یک چهارچوب استاندارد برای معماری IT در صنعت مالی کارکرد خوبی دارد و مناسب است؟ به طور حتم در این روند مزایایی وجود دارد هرچند احتمالا موانعی نیز هست.
 
 به عنوان مثال یک بانک مرکزی یا فدرال با وجود یک معماری خدمت گرای مورد توافق می تواند به سرعت و خیلی ساده قابلیت بانک برای انطباق قوانین جدیدی را ارزیابی کند و براساس آن مشاوراتی را انجام دهد. همچنین با وجود سیستمهای معماری خدمت گرا، اجزا را می توان با بهایی کمتر خرید و به شبکه اضافه کرد. این بدان معناست که از لحاظ تئوری نرم افزارها یی که سیستمی را آپدیت می کنند می توانند تغییرات قانونگذاری را انطباق دهند تا به سادگی توسط فروشندگان و تهیه کنندگان نرم افزار به همان شیوه ای که اکنون قابلیت SEPA ارائه می کند ، گسترش دهند( به عنوان یک بسته نرم افزاری افزودنی). این امر از زمان ملزوم برای انجام تغییرات و هزینه ها می کاهد و علاوه براین موارد تضمین می کند صنعت به قوانین لازم توجه دارد و به روز است.
 
 همچنین این سیستم شناسایی حوزه های مشکل ساز را آسان می کند. ممکن است گاهی اوقات شناسایی اشتباهات موجود در ساخترا ITبانکداری به چند روز زمان نیاز داشته باشد. درجاییکه هر خدمت به آسانی قابل شناسایی است، می توان مشکل را ردیابی کرده و آن را سریعتر حل کرد.
 
 البته نظر مخالف آن است که اگر بانکها هیچ مزیت فناوری بر بانکهای بزرگتر نداشته باشند، از قدرت رقابتشان کم می شود. از دیدگاهی متفاوت این امر فرصتی برای بانکها ایجاد می کند تا به طور خلاقانه کانالها و محصولاتشان را ابداع کنند و بودجه ITخود را صرف هزینه های جاری و ارتقاهای گرانبها نکنند تا بتوانند قابلیت همخوانی خود را حفظ کنند.
 
 بانکها باید شیوه ارائه محصولات خود را ارتقا دهند تا به این ترتیب مشتریانشان را خشنود سازند و از مشکلات IT شان بکاهند که این موضوع خود یک مزیت بزرگ است. بانکهای سراسرجهان همیشه ناظری مرکزی و بزرگ دارند و دلیلی برای نیازمودن این روش وجود ندارد.
 
 منبع:http://www.finextra.com

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد