درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49329صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 30 فروردین 1401 - 11:32
دومین جشنوارۀ «چراغ روشن رابطه» در کرمان برگزار می‌شود
این جشنواره، ویژۀ کارکنان همۀ روابط‌عمومی‌های استان کرمان در همۀ سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و... است و هر نویسنده می‌تواند حداکثر ۳ نوشته برای شرکت در جشنواره ارسال کند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دومین جشنوارۀ نگارش «چراغ روشن رابطه» با همکاری روابط‌عمومی‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و استانداری کرمان، ویژۀ مدیران و کارکنان روابط‌عمومی‌های استان کرمان برگزار می‌شود.
 
 این جشنواره، ویژۀ کارکنان همۀ روابط‌عمومی‌های استان کرمان در همۀ سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و... است و هر نویسنده می‌تواند حداکثر ۳ نوشته برای شرکت در جشنواره ارسال کند.
 
 علاقه‌مندان تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، هم‌زمان با «روز ارتباطات و روابط عمومی» فرصت دارند تا آثار خود را برای جشنواره ارسال کنند.
 
 داوری جشنواره با حضور جمعی از متخصصان این حوزه (ملی و استانی) انجام خواهد شد و نوشته‌های برگزیده در قالب یک کتاب منتشر می‌شوند.
 
 به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط‌عمومی‌ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، محورها و موضوعات دومین جشنوارۀ «چراغ روشن رابطه» عبارتند از:
 
 ۱. روابط عمومی و شعار سال ۱۴۰۱
 ۲. روابط عمومی و یک تجربه
 ۳. روابط عمومی و یک اتفاق
 ۴. روابط عمومی و بحران‌ها
 ۵. روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی
 ۶. روابط عمومی و رسانه‌ها (تعامل‌ها و چالش‌ها)
 ۷. روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی
 ۸. روابط عمومی و مدیران سازمان
 ۹. روابط عمومی و یادی از یک آدمِ مؤثر
 ۱۰. روابط عمومی و صداهای ناشنیده (سازمان- جامعه)
 
 بر اساس فراخوان منتشر شده، این جشنواره، ویژۀ کارکنانِ همۀ روابط‌عمومی‌های استان کرمان در همۀ سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و... است.
 
 هر نویسنده می‌تواند حداکثر ۳ نوشته برای شرکت در جشنواره بفرستد.
 
 نوشته باید در قالب فایل Word فرستاده شود.
 
 نوشته باید در محدودۀ ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه باشد.
 
 داوری جشنواره با حضور جمعی از متخصصان این حوزه (ملی و استانی) انجام خواهد شد.
 
 نوشته‌های برگزیده در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.
 
 در فراخوان جشنواره با اشاره به ویژگی‌های آثار جشنواره آمده است: «نوشته باید صرفاً دربارۀ یکی از موضوعات و محورهای فراخوان باشد.
 
 تاکید این جشنواره بر نگارشِ «تجربه‌های زیسته» است، اما نوشته‌های دربرگیرندۀ نگاه، درک و تحلیل نویسنده دربارۀ یکی از موضوعات فراخوان نیز پذیرفته خواهد شد.
 
 آثار علاقه‌مندان، در قالب‌های «یادداشت»، «روایت» و «جُستار» پذیرفته می‌شود. جشنواره از پذیرش آثاری با حال‌وهوای «دل‌نوشته» معذور است.
 
 در یک تعریفِ ساده و نه جامع و مانع؛
 
 - یادداشت: (معمولاً) نوشته‌ای کوتاه و نکته‌گو با نگاهی انتقادی است.
 
 - روایت: (معمولاً) نوشته‌ای داستان‌وار دربارۀ یک رخداد است.
 
 - جُستار: (معمولاً) نوشته‌ای برای پرداختن به مشاهدات زندگی روزمر�'ه، خاطرات و تأم�'لات نویسنده است.
 
 پس از انتخاب آثار برتر، به ۳ نویسندۀ برگزیده (بدون رتبه‌بندی)، تندیس، لوح تقدیر و ۳۰ میلیون ریال جایزۀ نقدی اهدا خواهد شد.
 
 به ۷ نویسندۀ شایستۀ تقدیر نیز لوح تقدیر و ۱۰میلیون ریال جایزۀ نقدی اهدا خواهد شد.
 
 علاقه‌مندان تا ۲۷ اردیبهشت 1401، هم‌زمان با «روز ارتباطات و روابط عمومی»، مهلت دارند آثار خود را از طریق لینک https://sarcheshmeh.nicico.com/negaresh، پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، ارسال کنند.
 
 مراسم اختتامیه، کارگاه آموزشی و نشست تخصصی جشنواره، ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هم‌زمان با «روز قلم» برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد