درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:35   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49328صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 30 فروردین 1401 - 11:21
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان مازندران برگزار شد
مرتضی نوربخش، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در جمع مدیران روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان با اشاره به این که روابط عمومی باید در میدان فعالیت های سازمان، نقش اثرگذار خود را ایفا کند، افزود: تقویت جایگاه روابط عمومی بیش از هر چیز مرهون کنشگری فعال مدیران و کارکنان این حوزه است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست هم اندیشی مدیران روابط‌عمومی فرمانداری های استان به منظور ایجاد هماهنگی های لازم بین نیروهای این حوزه در صف و ستاد وزارت کشور در مازندران برگزار شد / مرتضی نوربخش بر نقش آفرینی موثر روابط عمومی ها و میدان داری در فعالیت های اثربخش این حوزه از سوی انان تاکید کرد. ‎
 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، مرتضی نوربخش، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در جمع مدیران روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان با اشاره به این که روابط عمومی باید در میدان فعالیت های سازمان، نقش اثرگذار خود را ایفا کند، افزود: تقویت جایگاه روابط عمومی بیش از هر چیز مرهون کنشگری فعال مدیران و کارکنان این حوزه است.
 
 نوربخش با تاکید بر این که روابط عمومی ها با پیشنهادهای کارشناسی شده و ارایه ی مشاوره های نافذ و موثر در کنار فرمانداران و مدیران باشند و جایگاه روابط عمومی را در دستگاه متبوع تقویت کنند، خاطرنشان کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در تجهیز روابط عمومی و ارتقا جایگاه این واحد مهم در سازمان اهتمام بیشتری داشته باشند.
 
 وی با اعلام این که 7.5 میلیون سیم کارت فعال در مازندران وجود دارد که بیانگر ضریب بالای نفوذ اینترنت و رسانه در استان است، اظهار داشت: گستره اطلاع رسانی در شهرستان ها باید دورترین نقاط را در برگیرد تا دستاوردهای نظام و دولت بدرستی تبیین شود.
 
 نوربخش با اشاره به صف آرایی دشمنان قسم خورده انقلاب با همه توان رسانه ای و جنگ عظیم تبلیغاتی که بر علیه نظام به راه انداخته اند، عنوان کرد: در راستای فرامین و منویات مقام معظم رهبری، لازم است تا روابط عمومی ها با جهاد تبیین ضمن اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و دولت با همه ظرفیت با جنگ نرم دشمنان و بدخواهان ملت ایران مقابله کنند.
 
 نوربخش در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت تخصص های روزآمد و بهره مندی از آموزش های لازم از سوی روابط عمومی ها، تاکید کرد: روابط عمومی ها توانمندی های فردی خود را قوی تر و پویاتر کنند.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، یادآور شد: یقین دارم با کمک همدیگر می توانیم بر مشکلات فائق شویم و به سوی روابط عمومی روزآمد، کنشگر و صاحب تخصص های لازم گام برداریم.
 
 در آغاز این نشست؛ مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد