درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49326صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 30 فروردین 1401 - 01:27
شش مرحله برای تبدیل کردن سال ۲۰۲۲ به بهترین سال خود در کسب و کار
یک مطالعه درباره رفتاری که می‌تواند به ظهور متفاوت مدیران در محیط‌کار و بازار ۲۰۲۲ منجر شود، ۶ مرحله را نشان می‌دهد. یکی از مهم‌ترین گام‌ها در این مسیر، «فاصله گرفتن از اخبار منفی در شبکه‌های اجتماعی» است. گام مهم دیگر به سمت «همکاران و افرادی» است که باعث رشد مثبت می‌شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیران شرکت‌ها در سال جدید میلادی تلاش می‌کنند «نسخه بهترین» از خود و کسب و کارشان ارائه کنند. یک مطالعه درباره رفتاری که می‌تواند به ظهور متفاوت مدیران در محیط‌کار و بازار ۲۰۲۲ منجر شود، ۶ مرحله را نشان می‌دهد. یکی از مهم‌ترین گام‌ها در این مسیر، «فاصله گرفتن از اخبار منفی در شبکه‌های اجتماعی» است. گام مهم دیگر به سمت «همکاران و افرادی» است که باعث رشد مثبت می‌شوند.

 

نخستین روز سال جدید می‌تواند یک روز عادی یا شروع مرحله‌‌ای کاملا جدید باشد. انتخاب با شماست، این روز می‌تواند سرآغاز تغییر و یک نقطه عطف باشد. روزی که در آن گذشته را پشت سر می‌‌گذارید و فقط به آینده می‌‌پردازید. اگر سال ۲۰۲۱ سال شما نبود، شاید ۲۰۲۲ سال شما باشد. تفاوت بین ۱۲ ماه معمولی و سال رویاهای شما می‌تواند به سادگی طی کردن شش مرحله‌ای که در ادامه می‌خوانیم، باشد. مهم نیست که در حال حاضر در چه وضعیتی هستید، در این مقاله نحوه تبدیل کردن سال ۲۰۲۲ به بهترین سال خود در کسب و کار، ارائه شده است.

به سمت نسخه‌‌ای جدید از خود گام ‌بردارید


تا زمانی که چیزی را تغییر ندهیم، شاهد تغییر نخواهیم بود. نسخه‌‌ای از شما که تا به این حد رسیده است برای دسترسی به سطح بعدی موفقیت، نیاز به ارتقا دارد. درباره ویژگی‌‌های شخصی که به اهداف مورد نظر شما رسیده است، بیندیشید. حرف حساب آنها چیست؟ به چه چیزهایی فکر می‌کنند؟ با چه کسانی رفت و آمد دارند؟ چگونه هر روز بدون شکست، عمل می‌کنند‌؟ خود‌محوری شما در گذشته شما را به جایی که امروز هستید هدایت کرد، اما نسخه جدیدی از شما قرار است کنترل را از اینجا به بعد به دست بگیرد و به شخصی جدید تبدیل شود. از خود قدیمی خود خارج شوید و به آینده و بهترین نسخه خود مبدل شوید. از همین امروز شروع کنید.

به اخبار اعتنا نکنید


مرور کردن سرفصل‌‌های اخبار روز چیزی جز ترس را نمی‌‌پروراند. ترس از آنچه بیرون است، ترس از آینده، ترسی که باعث می‌شود توان خود را از دست بدهیم و تردید کنیم. به جای شایعه‌پراکنی، فکر و خیال، ورودی مغز خود را از رسانه‌های مختلف کنترل کنید. برنامه‌های خبری را حذف کنید، اشتراک به روزرسانی‌‌ها را لغو و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اگر خبر مهمی باشد، فردی از اطرافیان خبر را به شما خواهد گفت. اگر خبر ضروری و مورد نیاز شما باشد، راه خود را به ذهن خودآگاه شما پیدا می‌کند. تمرکز بر آنچه در کنترل شماست به معنای رها کردن مسائل کم‌اهمیت است. برای امسال و برای همیشه با خروج از سیستم‌‌های کم‌‌‌اهمیت و بیرون ماندن از آنها، ژرف بیندیشید.

بزرگ بیندیشید


چه کسانی باعث می‌شوند شما نسخه بهتری از خود را به نمایش بگذارید‌؟ چه مکان‌‌هایی به شما احساس زنده بودن می‌دهند؟ چه فعالیت‌ها‌ و تمرین‌‌هایی، ایده‌های جدید را به همراه می‌‌آورند و حس کنجکاوی شما را برمی‌‌انگیزند؟ عادات بهترین نسخه شما چیست؟ چه کاری انجام می‌دهید که بدون شک برای شما خوب است؟ بیشتر به مسائلی بپردازید که باعث رشد شما می‌شود. اجازه دهید تعداد بیشتری از آن افراد، مکان‌‌ها و تمرینات عالی وارد زندگی شما شوند. فعالیت‌های خود را گسترش دهید. بررسی کنید که چگونه به بهترین شکل به جهان خدمت می‌کنید و بیشتر به آن بپردازید. بیشتر بنویسید، بیشتر خلق کنید، بیشتر انگیزه ببخشید. ارتباط موثر با مخاطبان خود را به بخشی از دنیای جدید خود تبدیل کنید و فرصتی را که به ارمغان می‌آورد کشف کنید. دانش، تجربیات و همکاری‌‌های جدیدی که باعث پیشرفت کسب‌‌وکار شما می‌شود، ممکن است در گوشه و کنار باشد.

تمرکز بی‌وقفه


تعقیب جریان‌‌های درآمدی متعدد به نفع یک شرکت تحول‌آفرین، چیزی نیست که عظمت یا ثروت واقعی از آن ساخته شده است. در عوض، تمرکز، انرژی و توجه خود را به یک مکان واحد هدایت کنید و تا زمانی که به نتیجه برسید، ادامه دهید. بهترین اسب خود را انتخاب کنید و وارد مسابقه شوید. زمانی که دودستگی و سردرگمی ندارید، شانس بیشتری برای برنده شدن دارید. زمانی که به طلا رسیدید متنوع‌سازی می‌تواند منطقی باشد، اما قبل از آن اقتصاد کاذب (False economics)محسوب می‌شود. دید تونلی و قرار دادن کار در آن ابزارهایی هستند که باید به آنها دست یافت. هدف‌گیری صحیح داشته باشید، بی‌هدف تیری در تاریکی رها نکنید. از اصل مطلب فاصله نگیرید تا به حاشیه بپردازید.

متحدان را دریابید نه حریفان


شما بیشتر از آنچه فکر می‌کنید با رقبای خود وجه اشتراک دارید. شاید سال ۲۰۲۲ سالی باشد که به نیروها می‌‌پیوندید، جذب می‌کنید یا جذب می‌شوید. شاید سال ۲۰۲۲ سالی باشد که شما در سکوت برای رقبای خود آرزوی موفقیت می‌کنید قبل از اینکه کاملا آنها را نادیده بگیرید. وسواس نسبت به کارهایی که دیگران انجام می‌دهند باعث می‌شود که شما ریسک نکنید. دقت، وسواس و سختگیری بی‌مورد و بیش از حد در انجام کاری به این معنی است که فرصت‌‌های معتبر را برای توسعه از دست می‌دهید.

خودتان را اولویت قرار دهید


در سال ۲۰۲۲، خودتان را در اولویت قرار دهید. آنچه را که می‌خواهید در نظر بگیرید و بیش از گذشته نه بگویید.

رد دعوت‌‌های عادی فضا را برای ناشناخته‌های شگفت‌آور باز می‌کند. خودتان را اولویت قرار دهید و دیگرانی را که شما را تشویق می‌کنند، تحسین کنید.

سوال بپرسید، درخواست کنید، خود را در کانون توجه قرار دهید. هر وقت خواستید بدون هیچ نگرانی و احساس گناهی صحنه را ترک کنید. از حدس زدن نظر دیگران دست ‌بردارید و انتخاب‌‌ها و نظرات خود را در اولویت قرار دهید. در درجه اول از خود مراقبت کنید. نقد را رها نکنید که نسیه را بچسبید.

خبرها و تحولات این احساس را نشان می‌د‌هد که سال ۲۰۲۲ سال شما خواهد بود. شما هم با این احساس همراه شوید. تصمیم بگیرید که امسال را به بهترین سال کسب و کار خود تبدیل کنید. چشمان خود را ببندید، سر خود را تکان دهید و با اعتماد به نفس به خودتان بله بگویید. زندگی جدید شما ممکن است قابل مقایسه با گذشته شما نباشد، اما برای تغییر آماده باشید.

مترجم: اشکانه خلج
ایمیل: ashkaneh.kh@gmail.com
منبع: Forbes : donya-e-eqtesad

 

  

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد