درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:09   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49312صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 فروردین 1401 - 15:02
معاون وزیرارتباطات: چهره یک‌ سازمان، بر مبنای عملکرد روابط عمومی‌ شکل می‌گیرد
معاون وزیرارتباطات با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی در موفقیت یک سازمان، گفت: هر سازمانی اگر بخواهد برای مخاطبان خود مفید واقع شود، باید به روابط عمومی توجه کند و چهره یک‌سازمان در دید مخاطبان بر مبنای عملکرد روابط عمومی‌شکل می‌گیرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون وزیرارتباطات با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی در موفقیت یک سازمان، گفت: هر سازمانی اگر بخواهد برای مخاطبان خود مفید واقع شود، باید به روابط عمومی توجه کند و چهره یک‌سازمان در دید مخاطبان بر مبنای عملکرد روابط عمومی‌شکل می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری، معاون وزیرارتباطات در چهارمین رویداد گراف‌دی که 27 فرودین‌ماه در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور شایسته افراد در رویداد گراف‌دی به معنای دغدغه داشتن درمسیر ارتباطات است، گفت: چهره یک‌سازمان در دید مخاطبان بر مبنای عملکرد روابط عمومی‌شکل می‌گیرد. هر سازمانی اگر بخواهد برای مخاطبان خود مفید واقع شود، باید به روابط عمومی توجه کند.

وی با بیان اینکه مدیر موفق باید روابط عمومی قوی‌و‌موفقی داشته باشد، ادامه داد: ما در دستگاه‌های که سابقه فنی دارند، مثل سازمان‌هایی تخصصی و دانش بنیان که در حال فعالیت هستند- به دلیل اینکه عمق دانش فناوری بالاست- شاهد هستیم که برقراری ارتباط با مخاطب عام و حتی مدیریتی و خاص، پیچیده‌تر از سازمان‌های معمولی است. در سازمان‌های تخصصی افراد به سختی با رسانه‌ها ارتباط می‌گیرند ‌وبه همین دلیل با مخاطب عام ارتباط مناسبی برقرار نمی‌کنند.

خوانساری، مشغله‌های مدیران را یکی از موانع توجه جدی به ارائه دستاوردها با استفاده از ابزار روابط عمومی دانست و ادامه داد: در حالی که نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط شرکت با محیط بیرون موثر است، اما دستگاه‌های ما نتوانسته‌اند استفاده مناسب را از مجموعه روابط عمومی برای انعکاس اقدامات خود از عملکردشان را داشته باشند. شاید در برهه‌ای به دلیل شرایط خاص این امر اتفاق افتاده باشد، اما به صورت مستمر انجام نشده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در پنل تخصصی رویداد گراف‌دی با اشاره به اینکه روابط عمومی جایگاه نزدیکی به مدیر دارد، ادامه داد: شرکت پست، پژوهشگاهارتباطات و فناوری اطلاعات، ‌سازمان تنظیم‌مقررات و همینطور در سازمان فناوری اطلاعاغت ایران، مدیر کل حوزه ریاست به عنوان روابط عمومی ما بوده است.

خوانسازی به اهمیت جایگاه روابط عمومی و ویژگی‌های آن اشاره کرد و گفت: روابط عمومی پل ارتباط سازمان با بیرون است و از درون سازمان هم باید بتواند انسجام را حفظ کند. بنابراین، یک روابط عمومی موفق باید در کنار پیوست رسانه‌ای به صورت پیوسته از زمان شروع اقدامات دارای ارزش برای مخاطب تا لحظه‌ای که به بار بنشینند، فعالیت داشته باشد و آن را ارزیاتی و اطلاع‌رسانی کند.

معاون وزیرارتباطات با بیان اینکه روابط عمومی باید با مجموعه کار اجرایی ارتباط مداوم داشته باشد تا انعکاس‌دهنده پیشرفت عملکرد سازمان بین مخاطبان در سطوح مختلف به شمار رود، خاطر نشان کرد: روابط عمومی موفق و هوشمند، در حوزه ابزاری نیز باید با برخورداری از تخصص‌های لازم، نیاز مخاطب را نیز درک کند و بر اساس آن برنامه‌ریزی داشته باشد. در یک جمله روابط عمومی باید به آینده فکر کرده و جریان‌ساز حرفه‌ای باشد.

این گزارش حاکی است، چهارمین رویداد گراف دی 27 فروردین ماه با شعار روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر برگزار و به بررسی انتظارات مدیران ارشد از روابط عمومی ها پرداخت.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد