درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49311صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 28 فروردین 1401 - 11:28
5 کارکرد اصلی یک مدیر سازمانی تأثیرگذار
مدیریت یک سازمان همان جایگاهی است که در آنجا تصمیمات بزرگ و جسورانه گرفته می‌‌‌شود. پس این وظیفه شماست که با افزایش دانش و توانایی‌‌‌های ذهنی و فنی خود دست به تصمیم‌‌‌گیری‌‌‌های بزرگی بزنید که جایگاه و رتبه سازمانتان در برابر رقبا را ارتقا داده و آن را به اوج برسانید.
  

۱- ارزش‌‌‌آفرینی. کارکرد اصلی شما به‌‌‌عنوان رهبر سازمان این است که برای مجموعه کاری زیر نظرتان ارزش‌‌‌آفرینی کنید که این ارزش‌‌‌آفرینی فقط شامل افزایش ارزش مالی نمی‌‌‌شود بلکه موارد دیگری همچون ایجاد یک محیط کار ایمن‌‌‌تر، رسیدن به بینش عمیق‌‌‌تر نسبت به بازارها و مشتریان و پیروزی بر رقبا را نیز شامل می‌‌‌شود.

۲- حل تعارضات. از شما به‌‌‌عنوان مدیر سازمان این انتظار می‌‌‌رود تا نسبت به حل‌‌‌وفصل سریع و عادلانه تعارضات و اختلافات پیش‌‌‌آمده در مجموعه کاری‌‌‌تان اقدام کنید و نقش یک قاضی عادل و بی‌‌‌طرف را به بهترین شکل ممکن بازی کنید و اگر در این زمینه ناتوان باشید به‌‌‌طور حتم در
مدیریت‌تان دچار مشکل و چالش خواهید شد و کنترل امور از دست شما خارج خواهد شد اما اگر در زمان حل اختلافات عملکرد خوبی از خود برجا گذارید بر عزت و احترام شما نزد زیردستانتان افزوده خواهد شد.

۳- ناامید نشدن و استقامت داشتن. مرگ یک سازمان یا تیم کاری هنگامی قطعی می‌‌‌شود که رهبر آن دچار یاس و ناامیدی شده و تسلیم شرایط به وجود آمده شده باشد. بنابراین یکی از مهم‌‌‌ترین کارکردهای شما به‌‌‌عنوان مدیر سازمان این است که در برابر سخت‌‌‌ترین شرایط و دشوارترین موانع تسلیم نشوید و روحیه جنگجویی‌‌‌تان را از دست ندهید که اگر چنین نکنید و دست‌‌‌ها را بالا ببرید همه‌‌‌چیز فرو خواهد ریخت و کار شما و مجموعه تحت مدیریتتان تمام است.

۴- رفع هرگونه ابهام. هنگامی‌‌‌که در یک سازمان شرایط مبهم و نامشخصی به وجود می‌‌‌آید و افراد نمی‌‌‌دانند که چه کنند، همه نگاه‌‌‌ها معطوف به مدیر سازمان می‌‌‌شود و اوست که باید برای رفع ابهامات و روشن ساختن مسیر پیش رو برای کارکنان و اعضای تیم اقدام کند. بنابراین در صورت وجود یا افزایش ابهامات در درون سازمان تحت رهبری‌‌‌تان نباید از کارکنانتان توقع تلاش برای رفع ابهامات داشته باشید بلکه باید خودتان آستین‌‌‌ها را بالا بزنید و شرایط را شفاف‌‌‌تر کنید و برای موفقیت در این مسیر باید ارتباطات مستمر و نزدیکی با تمام کارکنان و ارکان سازمان برقرار سازید.

۵- گرفتن تصمیمات بزرگ. مدیریت یک سازمان همان جایگاهی است که در آنجا تصمیمات بزرگ و جسورانه گرفته می‌‌‌شود. پس این وظیفه شماست که با افزایش دانش و توانایی‌‌‌های ذهنی و فنی خود دست به تصمیم‌‌‌گیری‌‌‌های بزرگی بزنید که جایگاه و رتبه سازمانتان در برابر رقبا را ارتقا داده و آن را به اوج برسانید. بنابراین از همان روزی که به‌‌‌عنوان مدیر یک سازمان یا مجموعه کاری انتخاب شدید ازنظر ذهنی خود را برای اتخاذ تصمیمات بزرگ و سرنوشت‌‌‌ساز آماده کنید.

 


مترجم: سیدحسین علوی‌لنگرودی

 منبع: HBR
donya-e-eqtesad

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد