درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49305صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 فروردین 1401 - 23:23
ترویج فرهنگ مسافر را به کارهای ماندگار روابط عمومی اضافه کنید
علاوه بر صداقت و شفافیت در انعکاس اخبار و رویدادها، روابط عمومی بایستی برای ترویج فرهنگ مسافر در فرودگاه‌های کشور برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهد، به شکلی که مسافران بدانند چه حقوقی در فرودگاه‌ها دارند و چگونه می‌توانند با استفاده از این حقوق و همچنین استفاده از دستورالعمل‌های فرودگاهی، مسافرتشان را با آرامش انجام دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران "ترویج فرهنگ مسافر در فرودگاه‌های کشورمان" را وظیفه اصلی روابط‌عمومی دانست، اقدامی که می‌تواند در زمره کارهای ماندگار صورت‌گرفته در روابط عمومی قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ حمیدرضا سیدی امروز(شنبه، 27 فروردین 1401) در دیدار با مدیر و کارکنان ستادی روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: علاوه بر صداقت و شفافیت در انعکاس اخبار و رویدادها، روابط عمومی بایستی برای ترویج فرهنگ مسافر در فرودگاه‌های کشور برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهد، به شکلی که مسافران بدانند چه حقوقی در فرودگاه‌ها دارند و چگونه می‌توانند با استفاده از این حقوق و همچنین استفاده از دستورالعمل‌های فرودگاهی، مسافرتشان را با آرامش انجام دهند.

وی از روابط عمومی به عنوان بخش مهمی از ساختار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نام برد و اظهار امیدواری کرد؛ ساختار شایسته خود را در تشکیلات شرکت و به صورت کاملا قانونی به دست آورد و بتواند بیش از پیش منشاء خدمت‌رسانی درون و برون‌سازمانی شود.

به گفته وی، روابط عمومی اکنون در حد یک مدیریت فعالیت می‌کند و بایستی در حد یک مدیریت نیز ساختار داشته باشد.

سیدی در این دیدار که با حضور قنبر خلیل‌پور، مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و بررسی شکایات برگزار شد، ضمن قدردانی از مدیریت روابط عمومی که برنامه سالانه بسیار خوبی را تهیه و ارایه داده است، اظهار کرد: به مجموعه روابط عمومی کمک خواهیم کرد تا در راستای شناساندن نقش، جایگاه، شرح وظایف و عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان یک ضلع از اضلاع مثلث هوانوردی گام‌های بزرگی را بردارد و خدمات مهمی را در زمینه هویت‌بخشی به شرکت ارایه دهد.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط مدیریت کنونی روابط عمومی و همچنین برنامه‌هایی که در این مجموعه در دست اجراست، افزود: اقدامات شما در ستاد و فرودگاه‌ها، کارهای بزرگی است که می‌توان از آنها به عنوان کارهای ماندگار یاد کرد.

وی ضمن تاکید بر نقش روابط عمومی در هنگام بروز سوانح و موقعیت‌های اضطراری، افزود: بایستی اقدامات روابط عمومی برای مستندسازی ادامه یابد.

سیدی روابط عمومی را مجموعه زحمتکش و متخصصی دانست و گفت: من برای احقاق حقوق همکاران ستادی و فرودگاهی روابط عمومی نهایت تلاشم را در چارچوب قانون انجام می‌دهم.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پایان سخنانش حفظ آرامش در محیط کار را لازمه انجام درست وظایف دانست و بر گسترش آن در بخش های مختلف تاکید کرد.

پیش از سخنان سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، یداله آقائی‌صائم، سرپرست روابط عمومی شرکت طی سخنانی ضمن قدردانی از نگرش حمایت‌گرانه سیدی از مجموعه روابط عمومی، اظهار کرد که با وجود کاهش و کمبود نیروی انسانی متخضصص، روابط عمومی سعی دارد به تمامی وظایف خودش عمل کند.

آقائی‌صائم ضمن بر شمردن وظایف چندگانه هریک از کارکنان ورابط عمومی گفت: با حضور شما در راس هرم مدیریتی شرکت، روابط عمومی به ارایه خدمات صادقانه خودش ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به احیای روحیه برادری و وفاق میان نیروهای ستادی و فرودگاهی افزود: روابط عمومی عزم جدی برای حرکت در جهت پیشبرد اهداف شرکت دارد.

سیدی همچنین بر ضرورت ساختارمند کردن روابط عمومی در حد یک مدیریت و همچنین تجهیز روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌ها به امکانات لازم افزود: خدمت به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و وظیفه شرعی و قانونی ما است. در این راستا ضمن تداوم فعالیت‌هایی که از ابتدای تشکیل روابط عمومی به مدت شانزده سال صورت گرفت، احیای برنامه مهمان هفته، گروه مستندساز روابط عمومی، تشکیل اداره ارتباط با رسانه و برنامه‌ریزی برای آموزش تخصصی و حرفه‌ای همکاران را از مهمترین برنامه‌های پیش روی در روابط عمومی دانست.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد