درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:35   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49299صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 27 فروردین 1401 - 13:38
روابط‌عمومی یکپارچه: بسط و تفصیل
وظیفۀ شاغلان امروز روابط‌عمومی از تسهیل کنندگان ارتباطات به تأثیرگذاری مدبّرانه و مردان میدان راهبردی تغییر می‌یابد. در زمان تلاقی روابط‌عمومی با رسانه‌های اجتماعی، و در حین یکی شدن ارتباطات با تکنولوژی، متخصّصان روابط‌عمومی فرصتی برای بسط مجموعه مهارت‌های خود و نیز اقدامات روابط‌عمومی خویش به دست می‌آورند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| از آنجا که رسانه‌های اجتماعی حرارت و اشتعال جدیدی به حرفۀ روابط‌عمومی اعطاء کرده و در دنیای جدیدی از ارتباطات نفوذ کرده، نقش و مسئولیت متخصصان حرفۀ روابط‌عمومی رو به افزایش است و آنها در حال یکپارچه کردن مساعی خود با سایر بخش‌های سازمان‌های متبوعۀ خود هستند.

وظیفۀ شاغلان امروز روابط‌عمومی از تسهیل کنندگان ارتباطات به تأثیرگذاری مدبرانه و مردان میدان راهبردی تغییر می‌یابد. در زمان تلاقی روابط‌عمومی با رسانه‌های اجتماعی، و در حین یکی شدن ارتباطات با تکنولوژی، متخصصان روابط‌عمومی فرصتی برای بسط مجموعه مهارت‌های خود و نیز اقدامات روابط‌عمومی خویش به دست می‌آورند.
 
 دیردر کی. برکنریج، مؤلف کتاب‌‌های"رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی: هشت اقدام جدید برای متخصص روابط‌عمومی،" و "روابط‌عمومی2" (که توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد) در این باره بحث می‌کند که کاربرد تکنولوژی و ارتباطات با هم چگونه نما و تصویر روابط‌عمومی را در چشم مدیران اجرایی و عامۀ مردم ارتقاء می‌بخشد.
 
 متخصصان روابط‌عمومی دست به اقدامات جدید می‌زنند و به طور فعال و جدی با وظایف زیر با رسانه‌های اجتماعی ارتباط خواهند داشت؛ به عنوان:
 
 • سیاست‌گذاران روابط‌عمومی برای هدایت گروه ژرف‌اندیش و راهبرد [استراتژیست] از بخش‌های متفاوت سازمان که در بازرسی‌ها، تدوین سیاست و حکمروایی اجتماعی مشارکت دارند.
 
 • مولدین همکاری داخلی و سازمان دهندگان ارتباطات غیر رسمی که، با تکنولوژی جمعی، فرصت‌های بیشتری را برای نوآوری و تدوین محتوای هدفمند و برنامه‌های هدف‌دار ارتباطی پدید می‌آورند.
 
 • آزمایش کنندگان تکنولوژی روابط‌عمومی و تحلیل‌گران ارتباطی، که از قابلیت‌های جدید در تکنولوژی ارتباطات برای تجربه کردن جدیدترین منابع، نرم‌افزارهای کاربردی و ابزارهای رسانه‌ای اجتماعی استفاده می‌کنند.
 
 • متخصصان پیش‌بحران و اعضاء گروه ضربت حُسن شهرت، که مبتکرتر و کاملاً آماده برای بحران اجتماعی می‌شوند، و تصویر مطلوب برای علامت تجاری را در جمیع اوقات حفظ می‌کنند. و
 
 • اساتید سنجش، که قادر خواهند بود برنامه‌هایی تدوین نمایند که ابزارهای سنجشی را که مدیران اجرایی انتظار دارند در اختیار آنها قرار دهند، تأثیر ارتباطات را مکشوف سازند و نتایج ارزشمند تجاری را آشکار نمایند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد