درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49294صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 26 فروردین 1401 - 17:51
وبینار عصر مجازی: موج بعدی تغییر در جامعه
پروفسور علی اکبر جلالی 27 سال قبل نظریه عصر مجازی را اولین بار در جهان به عنوان چهارمین موج تغییر جامعه مطرح کردند. با مطرح شدن متاورس توسط فیسبوک نظریه ایشان به مرحله عمل نزیک شده است. در این وبینار، ایشان ضمن معرفی نظریه عصر مجازی و متاورس، به فرصت‌ها و تهدیدات احتمالی و تحولات ناشی از این فناوری‌های نوین که جامعه را تغییر خواهند داد خواهد پرداخت.
  

 وبینار عصر مجازی: موج بعدی تغییر در جامعه

سخنران: پروفسور علی‌اکبر جلالی، آینده پژوه، استاد دانشگاه مریلند

دریافت بروشور:  DR Jalali Webinar APR 24 2022.docx

 

زمان: یکشنبه ساعت 4 بعد از ظهر 24 آوریل 2022 به وقت شرق آمریکا

 

دسترسی از طریق زوم (Zoom:)
https://us02web.zoom.us/j/3012222021?pwd=VVdLcGJHOVZhemxIekxxVStKWjdOQT09

Meeting ID: 301 222 2021        Passcode: 1234

 

پروفسور علی اکبر جلالی 27 سال قبل نظریه عصر مجازی را اولین بار در جهان به عنوان چهارمین موج تغییر جامعه مطرح کردند. با مطرح شدن متاورس توسط فیسبوک نظریه ایشان به مرحله عمل نزیک شده است.

در این وبینار، ایشان ضمن معرفی نظریه عصر مجازی و متاورس، به فرصت‌ها و تهدیدات احتمالی و تحولات ناشی از این فناوری‌های نوین که جامعه را تغییر خواهند داد خواهد پرداخت.

چکیده

عصر مجازی، پیشرفت نهایی فناوری اطلاعات و محیط های مبتنی بر دانش به یک دنیای مجازی سه بعدی ا ست. من اعتقاد راسخ دارم که گسترش عظیم عصر اطلاعات با جهش زیاد همراه با در دسترس بودن ابزارها و فناوری های مورد نیاز، هم اکنون موج چهارم تغییر را برای ما به ارمغان آورده است.

سه موج تغییر در تاریخ پیشرفت بشر به نام‌های عصر کشاورزی، عصر صنعتی و عصر اطلاعات رخ داده است. موج چهارم تغییر یا عصر مجازی، عصر جدیدی را ایجاد می کند که در آن بیشتر جنبه‌های زندگی روزمره به محیط مجازی سه بعدی منتقل می‌شود. استفاده از فناوری‌های روز؛ وب 3، VR ، AR، واقعیت ترکیبی، هوش مصنوعی، بلاک چین، یادگیری ماشین، Oculus ،Metaverse، زیرساخت را تا حدود کمی فراهم کرده است.

عصر مجازی چتری است که در هر مکان، هر زمان و هر کسی که از محدودیت‌های زمانی و مکانی موجود که امروزه با آنها مواجه می‌شویم و محدودیت وجود دارد، قدرت می‌دهد تا به‌صورت سه بعدی دنیای جدیدی را تجربه کند. امکانات بی پایان هستند. به عنوان مثال، تجارت مجازی سه بعدی، بانکداری مجازی سه بعدی، پول مجازی سه بعدی، یادگیری مجازی سه بعدی، دولت مجازی سه بعدی، دفتر کار مجازی سه بعدی، شرکت های مجازی سه بعدی و غیره بخشی از کاربردها هستند.

در این ارائه، من به طور خلاصه توضیح خواهم داد که عصر مجازی، "موج چهارم تغییر در جامعه" و چالش ها و محدودیت های آن چیست و چگونه با متاورس کار می‌کند که اخیرا توسط مارک زاکربرگ رئیس فیس بوک اعلام شده است.

 

منبع: http://kpri.ir

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد