درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49276صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 23 فروردین 1401 - 20:03
5 نکته برای حرکت استارتاپ در مسیر درست
چطور بهتر تحقیق کنیم؟
در عصر انفجار استارتاپ ها، تحقیق درست کمک می کند نوآوری و خلاقیت، یک کسب وکار را در مسیر درست هدایت کند. در اینجا 5 نکته از سایت کارآفرین را می خوانید که کمک می کند چطور درباره صنعتی که در آن کار می کنید، بهتر تحقیق کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در عصر انفجار استارتاپ ها، تحقیق درست کمک می کند نوآوری و خلاقیت، یک کسب وکار را در مسیر درست هدایت کند. در اینجا 5 نکته از سایت کارآفرین را می خوانید که کمک می کند چطور درباره صنعتی که در آن کار می کنید، بهتر تحقیق کنید.

*پرسش هایی که باید جدی بگیرید

روزی که تصمیم گرفتید کالا و خدماتی را به مشتریان در هر بازاری عرضه کنید، با این پرسش ها رو به رو می شوید؛ شما چه ارزشی به آن ها عرضه می کنید؟ نسبت به دیگر رقبا چه ارزشی در محصول یا خدمت شما وجود دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها باید تجربه دیگران در صنعتی که در آن کار می کنید را مرور کنید. علاوه بر این، داده های مرتبط با فعالیت با بازار در یافتن راه حل های مطمئن برای رسیدن به بهترین پاسخ ها برای این پرسش ها به شما کمک می کند. در جریان یافتن پاسخ این پرسش ها می توانید خلاء های موجود در صنعت را یافته و به آن ها به چشم یک فرصت نگاه کنید.

* شکایات مشتری

باید سطح دانش خود از محصول، خدمت و صنعتی که در آن کار می کنید را افزایش دهید. به طور ویژه باید بدانید ناامیدی های رایج از محصولی که عرضه می کنید در بین مخاطبان و مشتریان چیست؟ آیا الگویی در شکایات مشتریان از محصولات و خدمات وجود دارد؟ کدام نقدها اغلب تکرار شده است؟ یافتن پاسخ این پرسش ها به شرکت شما در یافتن هویت تجاری مناسب در بازار کمک می کند.

* شناسایی اهداف

پیش از سرمایه گذاری بر منابع مشخصی در کسب وکار، باید درباره مشتریان تحقیق کنید. داده های مورد نیاز را از شبکه ارتباطاتی که در صنعت دارید، جمع آوری کنید. بفهمید کدام نکته بر بخش عمده ای از مشتریان اثر می گذارد. اگر به نکاتی می رسید که پیشتر توسط کسب وکارهای دیگر تجربه شده، باید زیر مجموعه های خودتان را پیدا کنید. اگر ایده کسب وکار شما، حل و فصل مشکلاتی است که به طور شخصی تجربه کرده اید، شانس بیشتری برای اثرگذاری بر عمده مشتریان دارید. اما در نهایت، باید به تعداد مشخصی از مشتریان به عنوان گروه هدف در کسب وکارتان برسید. این مرحله به شما کمک می کند به دید بهتری برای بررسی و اجرای راه حل های آینده در توسعه کسب وکارتان برسید.

* بهترین روش پیاده سازی

بهترین راه برای یافتن بهترین روش های پیاده سازی ایده این است که طرح خود برای پیاده سازی را، همراه با ایده کسب وکار، به متخصصان صنعت بدهید و نظر آن ها را بپرسید. این مرحله از کار، خیلی آسان یا خیلی شفاف نیست. یک نظرسنجی در آمریکا نشان داده 73 درصد از 2000 پاسخگو در آمریکا پیش از بروز نیاز واقعی، درخواست کمک نمی کنند. بنابراین، پاسخی که متخصصان صنعت به شما می دهند به پیاده سازی ایده تان کمک می کند، نقاط ضعف برنامه را نشان می دهد و به نوآوری بیشتر در ساخت کسب وکار کمک کننده است.

* آگاهی در زمینه ای که در آن کار می کنید

از نشریات تجاری که مهمترین موضوعات صنعتی که در آن کار می کنید را پوشش می دهند، غافل نشوید. مهم ترین شرکت ها و رهبران و ایده های آن ها را دنبال کنید. هم چنین می توانید در ارتباط با صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و سرمایه گذاران فرشته، درخواست های استارتاپ ها بررسی کنید. این کار به تشخیص اینکه بازار به چه سمتی و سویی حرکت می کند، به شما کمک می کند.

 

منبع: https://www.shara.ir/view/49069/
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد