آخرین مهلت ارسال آثار: 10 اردیبهشتماه 1401
اشاره
مطابق سنت 19 ساله، موسسه کارگزار روابطعمومی، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابطعمومی ایران در سال 1401 اعطا میکند. در بیستمین دوره «جایزه صنعت روابطعمومی ایران»، سازمانها، شرکتها و افراد باید برای دریافت جایزه، نامزد شده و فعالیتهای برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامهریزی
4. اجرا
5. خروجیها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمانها، شرکتها و افرادی اعطا میشود که در هر بخش بهطور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفتهاند.
اهداف
- ارائه تجربههای معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصربهفرد
- کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا
- به اشتراکگذاری و انتقال ایدهها و تجربههای ناب و متمایز
- بهدست آوردن دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیتهای ارتباطی روابطعمومیها
- ارائه جدیدترین دستاوردها و آموزههای شاغلان روابطعمومی
- ارتقای سطح علمی عناصر فعال در حوزه روابطعمومی
- ایجاد فرصتهای ارائه و بهکارگیری تجربههای موفق و متفاوت در سایر روابطعمومیهای کشور
- شبکهسازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابطعمومی و حوزههای مرتبط
برنامهها
- تاسیس کرسی تخصصی رویازی روابطعمومی در ایران
- ارایه چهار سخنرانی برگزیده علمی و ارائه آخرین دستاوردهای روابطعمومی ایران در سه حوزه پژوهش، مدلسازی و بررسی جایگاه ارتباطات و روابطعمومی در سه سطح بینالمللی، آسیا و ایران
- ارایه تجربهها و ایدههای برتر منتخب
ـ انتشار سه کتاب
- انتشار ویژهنامه رنگی با موضوع رویداد
ـ ارایه گواهی نامه معتبر شرکت در رویداد به شرکتکنندگان (در صورت درخواست)
- ثبت نشانهای افتخار جشنواره در «سالنامه تخصصی روابطعمومی ایران»
بخشهای اصلی جشنواره
بیستمین دوره «جایزه صنعت روابطعمومی ایران» در دو بخش زیر برگزار میشود:
جوایز ویژه
• مدال روابطعمومی ایران
• نشان عالی روابطعمومی ایران
• مدال رویازی روابطعمومی ایران
• جایزه ویژه سال روابطعمومی
• جایزه برگزیده بهترین روابطعمومی
• جایزه مدیران ارتباطگر
• جایزه مدیر برتر روابطعمومی ایران
• جایزه مدیر فعال روابطعمومی
• جایزه مدیر فعال روابطعمومی صنعتی
• جایزه مدیر فعال روابطعمومی فرهنگی
• جایزه کارشناس برتر روابطعمومی ایران
جوایز اصلی
• جایزه پژوهش و تحقیق
• جایزه برنامهریزی
• جایزه مسئولیت اجتماعی
• جایزه خلاقیت
• جایزه نوعدوستی
• جایزه آموزش و فرهنگسازی
• جایزه روابط رسانهای
• جایزه ارتباطات درونسازمانی
• جایزه ارتباطات بصری
• جایزه روابطعمومی دیجیتال
• جایزه مدیریت بحران
• جایزه تبلیغات
• جایزه انتشارات
• جایزه مدیریت رویدادهای ویژه (همایشها و نمایشگاهها)
• جایزه مستندسازی
مخاطبان هدف
همه متخصصان خلاق در حوزه روابطعمومی و ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و همه کسانی که علاقهمند هستند با تجربهها و ایدههای جدید آشنا شوند!
موضوعات و محورها
در زمینه ارسال آثار هیچ محدودیتی وجود ندارد. تجربهها و ایدهها شامل همه بخشهای مختلف روابطعمومی میشود. برخی ایدهها و تجربهها برای ارائه انتخاب میشوند و بقیه ایدههای برگزیده در ویژهنامه و کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر خواهند شد.
ایدهپردازی و تجربهمحوری
رویدادهای تجربهمحور به دلیل نوآوری و منحصربهفرد بودنشان، بسیار تاثیرگذار هستند اما این خصوصیات و تجربهها میتواند در رویدادهای علمی مانند برنامه «جایزه صنعت روابطعمومی ایران» نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار بهخوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابطعمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.
بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربهها و ایدههای ناب روابطعمومیها و تحریک ذهن شرکتکنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری رویدادهای علمی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
ما میدانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار میشوند به نقطه عطفی برای توجه به ایدههای ناب شاغلان روابطعمومی تبدیل میشوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:
- تجربههایی را خلق کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
- تعامل شخصی و حرفهای شاغلان روابطعمومی را تسهیل کنند.
- اطلاعات مرتبط و بهموقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکتکنندگان را بالا ببرند.
- به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکتکنندگان و متولیان برگزاری رویداد کمک نمایند.
- لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکتکنندگان فراهم کنند.
- زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکتکنندگان فراهم کنند.
سرعت بخشیدن به ارزش رویداد از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربههای ناب شاغلان روابطعمومی حاصل میشود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابطعمومی خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابطعمومی هستند.
با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابطعمومی ایران به قدرت رویدادهای تجربهمحور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایهگذاری میکند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار سادهای نیست.
بدون تردید برگزاری و موفقیت رویدادهای علمی بدون بهرهمندی از تجربهها و ایدههای ناب شاغلان روابطعمومی امکانپذیر نیست. به همین دلیل موسسه کارگزار روابطعمومی و دبیرخانه کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران، آموزش مهارتهای کاربردی را در قالب ارایه ایدهها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.
دستاندرکاران موسسه بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکتکنندگان، همواره خلاقیت و ایدههای ما را تقویت میکند.
ما میتوانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایدههای جدید در زمینههای آینده روابطعمومی میشود.
مهلت ارسال آثار: 10 اردیبهشت ماه 1401
برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقهمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند:
تلفن: 66570194- 66943670 (021)
وبسایت:www.shara.ir - http://kpri.ir
پست الکترونیک: info@shara.ir – kargozar80@yahoo.com
|