درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49268صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 - 16:31
27 اردیبهشت1401
فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد
مطابق سنت 19 ساله، موسسه کارگزار روابط‌عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابط‌عمومی ایران در سال 1401 اعطا می‌کند. در بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»، سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد باید برای دریافت جایزه، نامزد شده و فعالیت‌های برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
  

 آخرین مهلت ارسال آثار: 10 اردیبهشت‌ماه 1401
 
 

اشاره

 مطابق سنت 19 ساله، موسسه کارگزار روابط‌عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابط‌عمومی ایران در سال 1401 اعطا می‌کند. در بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»، سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد باید برای دریافت جایزه، نامزد شده و فعالیت‌های برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:


 1. بیان مساله/ فرصت
 2. تحقیقات
 3. برنامه‌ریزی
 4. اجرا
 5. خروجی‌ها/ نظارت و ارزیابی
 
 جوایز به سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی اعطا می‌شود که در هر بخش به‌طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته‌اند.
 
 اهداف

 - ارائه تجربه‌های معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصربه‌فرد
 - کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا
 - به اشتراک‌گذاری و انتقال ایده‌ها و تجربه‌های ناب و متمایز
 - به‌دست آوردن دانش و راه‌کارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت‌های ارتباطی روابط‌عمومی‌ها
 - ارائه جدیدترین دستاوردها و آموزه‌های شاغلان روابط‌عمومی
 - ارتقای سطح علمی عناصر فعال در حوزه روابط‌عمومی
 - ایجاد فرصت‌های ارائه و به‌کارگیری تجربه‌های موفق و متفاوت در سایر روابط‌عمومی‌های کشور
 - شبکه‌سازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابط‌عمومی و حوزه‌های مرتبط
 
 برنامه‌ها

 - تاسیس کرسی تخصصی رویازی روابط‌عمومی در ایران
 - ارایه چهار سخنرانی برگزیده علمی و ارائه آخرین دستاوردهای روابط‌عمومی ایران در سه حوزه پژوهش، مدل‌سازی و بررسی جایگاه ارتباطات و روابط‌عمومی در سه سطح بین‌المللی، آسیا و ایران
 - ارایه تجربه‌ها و ایده‌های برتر منتخب
 ـ انتشار سه کتاب
 - انتشار ویژه‌نامه رنگی با موضوع رویداد
 ـ ارایه گواهی نامه معتبر شرکت در رویداد به شرکت‌کنندگان (در صورت درخواست)
 - ثبت نشان‌های افتخار جشنواره در «سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران»
 
 بخش‌های اصلی جشنواره

بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» در دو بخش‌ زیر برگزار می‌شود:
 
 جوایز ویژه

 • مدال روابط‌عمومی ایران
• نشان عالی روابط‌عمومی ایران
• مدال رویازی روابط‌عمومی ایران
• جایزه ویژه سال روابط‌عمومی
• جایزه برگزیده بهترین روابط‌عمومی
• جایزه مدیران ارتباط‌گر
• جایزه مدیر برتر روابط‌عمومی ایران
• جایزه مدیر فعال روابط‌عمومی
• جایزه مدیر فعال روابط‌عمومی صنعتی
• جایزه مدیر فعال روابط‌عمومی فرهنگی
• جایزه کارشناس برتر روابط‌عمومی ایران
 
 جوایز اصلی
• جایزه پژوهش و تحقیق
• جایزه برنامه‌ریزی
 • جایزه مسئولیت اجتماعی
 • جایزه خلاقیت
 • جایزه نوع‌دوستی
 • جایزه آموزش و فرهنگ‌سازی
 • جایزه روابط رسانه‌ای
 • جایزه ارتباطات درون‌سازمانی
 • جایزه ارتباطات بصری
 • جایزه روابط‌عمومی دیجیتال
 • جایزه مدیریت بحران
 • جایزه تبلیغات
 • جایزه انتشارات
 • جایزه مدیریت رویدادهای ویژه (همایش‌ها و نمایشگاه‌ها)
 • جایزه مستندسازی
 
 مخاطبان هدف

 همه متخصصان خلاق در حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و همه کسانی که علاقه‌مند هستند با تجربه‌ها و ایده‌های جدید آشنا شوند!
 
 موضوعات و محورها

 در زمینه ارسال آثار هیچ محدودیتی وجود ندارد. تجربه‌ها و ایده‌ها شامل همه بخش‌های مختلف روابط‌عمومی می‌شود. برخی ایده‌ها و تجربه‌ها برای ارائه انتخاب می‌شوند و بقیه ایده‌های برگزیده در ویژه‌نامه و کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر خواهند شد.
 
 ایده‌پردازی و تجربه‌محوری

 رویدادهای تجربه‌محور به دلیل نوآوری و منحصربه‌فرد بودن‌شان، بسیار تاثیرگذار هستند اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی مانند برنامه «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به‌خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.
 بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه‌ها و ایده‌های ناب روابط‌عمومی‌ها و تحریک ذهن شرکت‌کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری رویدادهای علمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 ما می‌دانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار می‌شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی تبدیل می‌شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:
 - تجربه‌هایی را خلق کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
 - تعامل شخصی و حرفه‌ای شاغلان روابط‌عمومی را تسهیل کنند.
 - اطلاعات مرتبط و به‌موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت‌کنندگان را بالا ببرند.
 - به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت‌کنندگان و متولیان برگزاری رویداد کمک نمایند.
 - لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت‌کنندگان فراهم کنند.
 - زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت‌کنندگان فراهم کنند.
 سرعت بخشیدن به ارزش رویداد از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربه‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی حاصل می‌شود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابط‌عمومی هستند.
 با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی ایران به قدرت رویدادهای تجربه‌محور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایه‌گذاری می‌کند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار ساده‌ای نیست.
 بدون تردید برگزاری و موفقیت رویدادهای علمی بدون بهره‌مندی از تجربه‌ها و ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، آموزش مهارت‌های کاربردی را در قالب ارایه ایده‌ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.
 دست‌اندرکاران موسسه بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکت‌کنندگان، همواره خلاقیت و ایده‌های ما را تقویت می‌کند.
 ما می‌توانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایده‌های جدید در زمینه‌های آینده روابط‌عمومی می‌شود.
 
 مهلت ارسال آثار: 10 اردیبهشت ‌ماه 1401
 

 برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟

 علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرند:
 تلفن: 66570194- 66943670 (021)
 وبسایت:www.shara.ir - http://kpri.ir
 پست الکترونیک: info@shara.ir – kargozar80@yahoo.com
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد