درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49256صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 فروردین 1401 - 22:13
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور: بیان واقعیت در بحران‌ها برعهده مدیران روابط‌عمومی است
افشار دارابی با اشاره به اهمیت مهندسی افکار عمومی تاکید کرد: علت اصلی آلودگی و ریزگردهای تهران به ساخت سدهای متعددی که کشور ترکیه ساخته برمی‌گردد اما به شیوه‌ای این اخبار منعکس می‌شود که گویی ضعف مدیریت از طرف ایران بوده. بر این اساس بیان واقعیت برعهده مدیران روابط‌عمومی‌ است تا برای امیدوار کردن مردم گام بردارند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| افشار دارابی با اشاره به اهمیت مهندسی افکار عمومی تاکید کرد: علت اصلی آلودگی و ریزگردهای تهران به ساخت سدهای متعددی که کشور ترکیه ساخته برمی‌گردد اما به شیوه‌ای این اخبار منعکس می‌شود که گویی ضعف مدیریت از طرف ایران بوده. بر این اساس بیان واقعیت برعهده مدیران روابط‌عمومی‌ است تا برای امیدوار کردن مردم گام بردارند.


به گزارش دبیرخانه دایمی ستاد برگزاری هفته روابط‌ عمومی، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در دیدار با برخی از اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی با تأکید بر لزوم ارتقای دانش مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی بیان کرد: متاسفانه برخی از روابط‌عمومی‌های ما به لحاظ دانش رسانه‌ای بضاعت لازم را ندارند به همین دلیل نسبت به شناخت جریان‌سازی‌ها و جنگ روایت‌ها با مسائلی مواجه هستیم. در عین حال فضای مجازی نیز موقعیت پیچیده‌ای برای روابط‌عمومی‌ها ایجاد کرده است.


دارابی با تاکید بر اهمیت توجه به افکار عمومی، تصریح کرد: در حال حاضر مهندسی افکار عمومی در دست روابط‌عمومی‌ها نیست و فضای مجازی و جریان‌سازی‌های رسانه‌های معاند باعث شده سایه ناخوشایندی در ذهن مردم شکل بگیرد و اکنون وظیفه ماست تا با برنامه‌ریزی به آنها رسیدگی کنیم.


مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور با اشاره به چالش‌های زیست‌محیطی و نگرانی‌های مردم در این زمینه، ادامه داد: برای مثال بحث آلودگی و ریزگردهای تهران به ساخت سدهای متعددی که کشور ترکیه ساخته برمی‌گردد و کشورهای عراق، سوریه و ما را درگیر ریزگردها کرده است. اما به شیوه‌ای این اخبار منعکس می‌شود که گویی ضعف مدیریت از طرف ایران بوده و به حدود ۱۸سدی که ترکیه ساخته اشاره نمی‌شود.


وی افزود: بر این اساس بیان واقعی این دست مطالب برعهده مدیران روابط‌عمومی‌ است تا برای امیدوار کردن مردم و بیان واقعیت‌ها گام بردارند.


دارابی با اشاره به ضرورت آموزش به رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها در مواجهه با مخاطرات طبیعی و بحران‌های متعدد زیست‌محیطی در کشور گفت: روزنامه‌نگاری در بحران و روابط‌عمومی مسایل مهمی است که نیاز به آموزش دارد.


وی با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای ارتقای سطح دانش مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی استانداری‌ها گفت: در نظر داریم تا کلاس‌های توجیهی و آموزشی چه برای روابط‌عمومی‌ها و چه برای رسانه‌های استانی برگزار کنیم و در این راه از راهنمایی، تخصص و دانش استادان این عرصه استفاده خواهیم کرد.


در این جلسه محسن طاهرزاده، معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور نیز با اشاره به لزوم بررسی دستاوردهای حاصل از برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های گرامیداشت‌ در حوزه روابط‌عمومی اظهار امیدواری کرد، ستاد گرامیداشت هفته روابط‌عمومی سال ۱۴۰۱ به اهداف خود دست یابد.


در ادامه این دیدار سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی نیز با اشاره به اهمیت آموزش مستمر مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی گفت: سرعت تغییرات حوزه‌ ارتباطات دلیل لازم و کافی برای توجه مستمر به امر آموزش روابط‌عمومی‌ها است.


سپس امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی با بیان تاریخچه‌ای از فعالیت‌ ستاد بزرگداشت هفته‌ روابط‌عمومی، همایش روابط‌عمومی الکترونیک و کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت گفت: هفته روابط‌عمومی سال ۱۴۰۱ موقعیت بسیار مناسبی است تا توجه مدیران ارشد سازمان‌ها و عموم مردم به اهمیت و کارکردهای مثبت نهاد روابط‌عمومی برای کاهش مشکلات کلان، معطوف شود.


بهنام تقی‌پور، دبیر ستاد بزرگداشت دهمین هفته روابط‌عمومی نیز با اعلام اینکه این هفته از تاریخ 25الی 31اردیبهشت‌ماه 1401 برگزار خواهد شد، گفت: خوشبختانه هر ساله با همکاری وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله وزارت کشور و استانداری‌ها شاهد برگزاری باشکوه این هفته هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد