درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49255صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 فروردین 1401 - 21:19
سامانه اطلاع یابی روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی (ساد) راه‌اندازی شد
سامانه اطلاع‌یابی روابط‌عمومی دانشگاه شهیدبهشتی (ساد) در بستر فضای مجازی با آدرس saad.sbu.ac.ir با هدف ایجاد کانال ارتباطی آسان و در دسترس راه‌اندازی شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سامانه اطلاع‌یابی روابط‌عمومی دانشگاه شهیدبهشتی (ساد) در بستر فضای مجازی با آدرس saad.sbu.ac.ir با هدف ایجاد کانال ارتباطی آسان و در دسترس راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، امیرمحمد حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی افزود: سامانه اطلاع‌یابی روابط‌عمومی دانشگاه شهیدبهشتی (ساد) در بستر فضای مجازی با آدرس saad.sbu.ac.ir با هدف ایجاد کانال ارتباطی آسان و در دسترس راه‌اندازی شد.

رئیس اداره روابط عمومی با اشاره به ضرورت راه اندازی سامانه ساد خاطرنشان شد: هر سازمان موظف است کانال‌های ارتباطی خود را به صورتی بسیار آسان در دسترس مخاطبان خود قرار دهد؛ دسترسی اطلاعات در دانشگاه مساله‌ای حایز اهمیت است و باید به شکل‌های مختلف دسترسی مخاطبان و کاربران از جمله استادان، دانشجویان و کارمندان را به یکدیگر و همچنین به بخش‌های مختلف و مدیران واحد‌های دانشگاه تسهیل نمود. همچنین لازم بود سامانه‌ای برای ارسال پیشنهادات و انتقادات به صورتی آسان وجود داشته باشد. از سوی دیگر در جهانی زندگی می‌کنیم که ایده‌های خلاقانه نقش محوری در ارتقای هر سازمان دارد.

حاجی یوسفی طراحی سهل الوصول را ویژگی اصلی سامانه ساد دانست و افزود: هر فرد می‌تواند به راحتی در هر زمان که اراده کند از این طریق فکر، ایده، پیشنهاد، خبر و هر درخواست دیگری را در این سامانه ثبت نماید. سامانه بسیار سهل الوصول طراحی شده و هر کاربر با یک بار ثبت‌نام در سامانه می‌تواند هر زمان که بخواهد به آن دسترسی داشته باشد و ضمن ارسال محتوای مورد نظرش دایما آن را تا وصول نتیجه پیگیری نماید.

وی افزود: به عبارت دیگر، کاربران علاوه بر ارسال محتوا می‌توانند آن را در سامانه پیگیری نمایید و ببینید در چه مرحله‌ای قرار دارد. برای نمونه همکاران عضو هیات علمی می‌توانند هرگونه یادداشت یا متن تحلیلی در باب مناسبت‌ها یا در یک حوزه تخصصی را برای ما ارسال نمایند. هرگونه خبر موفقیت‌آمیز عضو هیات علمی یا دانشجو می‌تواند شامل متن و عکس و حتی فیلم در سامانه بارگزاری شود.

رئیس اداره روابط عمومی در خصوص دامنه فعالیت و کاربرد سامانه ساد تصریح کرد: بسیاری از استادان دانشگاهی هستند که یا با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند، یا در سمینار و وبیناری شرکت می‌کنند، یا کتابی و مقاله‌ای منتشر می‌نمایند و یا این که یک طرح پژوهشی داخل یا خارج سازمانی را انجام می‌دهند که همه این‌ها می‌تواند به راحتی از طریق این سامانه به اطلاع اداره روابط عمومی رسانده شود. مسلما حدود بیست هزار استاد، دانشجو وکارمند هر یک حداقل در سال یک خبر موفقیت‌آمیز در هر حوزه‌ای را دارا هستند که متاسفانه برخی از این موفقیت‌ها مجالی برای نشر و دیده شدن حداکثری نمی‌یابند، چون که دسترسی به دانشگاه و روابط‌عمومی با دشواری‌ها و موانعی مواجه است، اما این سامانه فرصت خوبی را فراهم می‌سازد تا مخاطب در هر زمان و مکان بتواند با خاطری آسوده آن خبر را در سامانه بارگزاری نماید. البته شیوه‌های مختلف دسترسی به اداره روابط عمومی از جمله تلفن، ایمیل، فکس و از طریق پلتفرم‌های فضای مجازی شامل آپارات، یوتیوب، تلگرام، لینکداین و اینستاگرام روابط‌عمومی فراهم شده است، اما قابلیت سامانه اطلاع یابی دانشگاه (ساد) بسیار گسترده‌تر است و هر فرد براحتی می‌تواند با ما در تماس باشد و تقاضای خود را تا آخرین مرحله در سامانه ساد پیگیری نماید.

وی ادامه داد: اگر نقدی بر هر یک از واحد‌های دانشگاهی دارید، اگر ایده‌ای خلاقانه و پیشنهادی برای بهبود و ارتقای فعالیت‌های دانشگاه دارید، اگر می‌خواهید مستقیم با رئیس محترم دانشگاه در ارتباط باشید، اگر موفقیتی کسب کرده‌اید و می‌خواهید متن خبر و عکس یا فیلم آن را در اختیار ما قرار دهید، اگر عکسی از دانشگاه گرفته اید یا از قبل در اختیار دارید و می‌خواهید در اختیار ما قرار دهید، اگر کلیپی از دانشگاه تهیه کرده اید و اگر می‌خواهید دورهمی‌های دانشجویی و استادی و کارمندی خود را به ما اطلاع دهید، این سامانه ظرفیت کامل برای این امور را دارد و این امکان وسیع را در اختیار شما قرار می‌دهد. بسیاری از بازنشستگان دانشگاه از میان کارمندان و اعضای هیات علمی و هم چنین دانش‌آموختگان دانشگاه رابطه‌ای نظام‌مند با دانشگاه ندارند و این سامانه می‌تواند فرصت و موقعیت بسیار مناسبی باشد تا با ما در ارتباط باشند.

حاجی یوسفی در پایان با دعوت از دانشگاهیان شهید بهشتی به استفاده از سامانه ساد تاکید کرد: ما همگی با هر سلیقه و هرگونه ویژگی‌ای که داریم حداقل در یک امر مشترکیم و آن عضویت در جامعه دانشگاه بزرگ شهید بهشتی است؛ هویت بهشتی‌ای ما و تعلق خاطری که به دانشگاه داریم ایجاب می‌کند به اداره روابط عمومی کمک کنیم تا دایما و نو به نو موفقیت‌های دانشگاه و دانشگاهیان بهشتی را نشان دهد و چهره دانشگاه را ارتقا بخشد. امیدواریم با همت جمعی اعضای خانواده دانشگاه بزرگ شهیدبهشتی انبوهی از خبر و محتوا و گزارش و عکس و فیلم دریافت نماییم و بدین شکل هویت جمعی خود را تقویت کنیم. لطفا هم خود از این سامانه استفاده کنید هم آن را به دوستان خود توصیه نمایید.


 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد