درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:04   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49254صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 فروردین 1401 - 00:26
روابط عمومی انعکاس دهنده توانمندی، شایستگی‌ و استعدادهای شرکت باشد
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در دیدار نوروزی با مدیر و کارشناسان روابط‌عمومی شرکت بیان داشت: روابط عمومی شرکت به رشد و جایگاه مناسبی رسیده و همزمان با اقدامات حاکمیتی شدن شرکت، اطلاع‌‌رسانی در خصوص توانمندی‌، شایستگی، ظرفیت و استعدادهای شرکت هوشمندانه انجام شود.
  

 

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در دیدار نوروزی با مدیر و کارشناسان روابط‌عمومی شرکت بیان داشت: روابط عمومی شرکت به رشد و جایگاه مناسبی رسیده و همزمان با اقدامات حاکمیتی شدن شرکت، اطلاع‌‌رسانی در خصوص توانمندی‌، شایستگی، ظرفیت و استعدادهای شرکت هوشمندانه انجام شود.
 
 به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور در این دیدار با بیان اینکه بخش اعظمی از اقدامات شرکت دانش بنیان بوده و خدماتی که در اختیار پروژه‌های عمرانی قرار می‌گیرد از لحاظ کیفی در سطح جهانی ارائه می‌شود، گفت: روابط عمومی شرکت باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منحصربفرد و مبتنی بر دانش روز آزمایشگاه را هوشمندانه شناسایی و اطلاع‌رسانی کرده و این توانمندی را به اطلاع همه دستگاه‌های اجرایی و مردم برساند چرا که این توانمندی‌ها متعلق به همه فعالان و دست‌اندرکاران عمرانی کشور است.
 
 کیانپور با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هم اکنون کارخانه نوآوری در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی و فنی و مهندسی در وزارت راه و شهرسازی است، تصریح کرد: معرفی دانش، فناوری خاص و توانمندی‌های منحصربفرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به فعالان و تصمیم‌گیران ساخت پروژه‌های ملی و استانی و شرکت‌های خصوصی، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده اقتصادی، صرفه‌جویی و مزیت اقتصادی با توجه به منابع مالی محدود برای کارفرمایان، دولت و بخش خصوصی ، تاثیر ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه‌ها نیز تا ده‌ها سال قابل مشاهده است.
 
 وی با بیان اینکه روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نشان داده که تحول گرا است گفت: تحول‌گرا بودن یک شاخصه بسیار مهم است و تیم روابط عمومی آزمایشگاه بر این اساس، به وضع موجود راضی نبوده و دائما در حال تحول است.
 
 در این دیدار سرپرست روابط عمومی شرکت نیز ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات و عملکرد یک ساله روابط عمومی و تشکر و قدردانی ازحمایت‌ها و مساعدت‌های تیم مدیریتی شرکت گفت: این واحد تمام توان خود را برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت آزمایشگاه به کار گرفته و همچون سال‌های اخیر آمادگی اطلاع‌رسانی و افزایش تعاملات درراستای اهداف کلان شرکت و معرفی دستاوردهای کلیه بخش‌های ستادی و مراکز استانی را دارد .
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد