درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:40   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4925صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 11 شهریور 1392 - 20:54
قلب یک وزارتخانه در " روابط عمومی " آن می تپد
علی  پورسلیمان - سخن معلم
  

شارا- می توان گفت قلب یک وزارتخانه در " روابط عمومی " آن می تپد.
 روابط عمومی  محلی برای تعامل و ارتباط  ستاد و به ویژه شخص وزیر با سایر ارکان و نهادهای جامعه است.
 در واقع ، اگر بگوییم شکست و یا موفقیت یک وزیر به روابط عمومی آن بستگی دارد ، سخنی به گزاف نگفته ایم!
 بر این اساس، کسی که به عنوان مدیر این بخش انتخاب می شود باید کسی باشد که ضمن دارا بودن دانش و اطلاعات تخصصی در این بخش، برنامه های دولت و وزیر را قبول داشته و سعی کند تا حد اکثر تعامل را با ارکان درون و بیرون سیستم بر اساس پارادایم های مفروض برقرار کند.
 اخیرا، نمایندگان تشکل های فرهنگیان، نشستی را با سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار کردند و گزارش کامل آن در سخن معلم به عنوان تارنمای سازمان معلمان ایران منتشر شد.
 همچنین چند پایگاه خبری و تحلیلی دیگر مانند فرهنگیان نیوز  و...  آن را به صورت کامل همراه با جزییات منتشر کردند.
 متاسفانه، این نشست مهم، هیچ انعکاسی حتی در حد یک " خبر کوتاه "  در پرتال وزارت آموزش و پرورش نداشت و این مساله باعث شگفتی و تعجب فرهنگیان و تشکل های  معلمان  گردیده است!
 به نظر می رسد  مدیران روابط عمومی وزارت آموزش و پرروش که در  فضای پس از 24 خرداد تنفس می کنند یادشان رفته است که عصر، عصر ارتباطات است و  جهان دیگر،  همچون یک  اتاق شیشه ای شده است و عملکرد و گفتار هیچ کس در پرده نمی ماند!
 امروزه به مدد شبکه ارتباطات اجتماعی گسترده، در کم ترین زمان ممکن، همگان به محتوای اخبار و نیز تحلیل ها دسترسی می یابند.
 دیگر زمان آن گذشته است که بتوان چیزی را پنهان و یا بی جهت کتمان کرد!
 مردم در 24 خرداد به یک چیز رای دادند و آن " رای به تغییر " بود.
 به نظر می رسد مدیران روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش فراموش کرده اند که اکنون دیگر آقای حاجی بابایی وزیر نیست و گفتمان " تدبیر و امید "  جانشین روایط و معادلات قبلی شده است!
 تشکل های فرهنگیان به عنوان نهادهای مدنی انتظار دارند که در روابط عمومی این وزارتخانه، " شفافیت  و " صداقت " حاکم باشد.
 اگر این افراد، تشکل ها را قبول ندارند آن را را به صراحت اعلام کنند.
 اگر هم تصور می کنند تا زمان رای اعتماد در مجلس باید با " چراغ خاموش " حرکت کرد، بنا بر همان دلایلی که در بالا ذکر شد، هیچ چیز از چشم هیچ کس پنهان نمی ماند و همه از همه خبر دارند!
 شاید بهتر باشد که اشعه گفتمان " تغییر " نیز بر زوایا و ارکان "  وزارت مادر "  تابیدن بگیرد، چرا که زمانه تغییر کرده است و جامعه گفتمان تحول را می پسندد...

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد