درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49224صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 17 فروردین 1401 - 11:03
حسین زاده‌قشمی مطرح کرد: رهبری رسانه و افکارعمومی برای ارتباط با ذی‌نفعان امر مهمی است
رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در جلسه‌ای با تعدادی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، بیان کرد: سبک رهبری روابط‌عمومی و رسانه برای ارتباط با ذی‌نفعان بسیار مهم است. ما رهبران افکار عمومی را در مواجه مستقیم با صنعت قرار داده‌ایم زیرا تصویرسازی درست از وزارت صمت برای لایه رهبران افکار عمومی اهمیت ویژه‌ای دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در جلسه‌ای با تعدادی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، بیان کرد: سبک رهبری روابط‌عمومی و رسانه برای ارتباط با ذی‌نفعان بسیار مهم است. ما رهبران افکار عمومی را در مواجه مستقیم با صنعت قرار داده‌ایم زیرا تصویرسازی درست از وزارت صمت برای لایه رهبران افکار عمومی اهمیت ویژه‌ای دارد.


به گزارش دبیرخانه دایمی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، جلسه‌ای با حضور رئیس و تعدادی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در ساختمان این وزارت‌خانه برگزار شد.
در این دیدار حسین زاده‌قشمی با تاکید بر اینکه "مدل تعالی سازمان را در درون این وزارتخانه پیگیری می‌کنیم"، بیان کرد: روزمرگی آفت بسیار بزرگی است از همین رو رویکرد ما پدافندی و آفندی است و بر همین اساس تمام فعالیت‌ها و رویدادها را بر مبنای جهاد تبیین، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.


رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در این وزارتخانه با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی کشور اشاره کرد و گفت: در چارچوب اقدامات طراحی شده برای فعالیت قرارگاه جهاد تبیین در وزارت صمت، ایجاد گفتمان با هدف ایجاد فکر و مطالبه عمومی، تشکیل کارگروه برای ارتباط مستقیم با فعالان اقتصادی، تقویت ارتباطات مردمی، امید بخشی به لایه‌های مختلف اجتماع و حضور بی‌واسطه در بین مردم در دستور کار قرار دارد.


او ادامه داد: مدتی پیش همایش پیشگامان پیشرفت ایران با حضور همه همکاران روابط‌عمومی این وزارتخانه در سراسر کشور با هدف بیان تجربه مدیران روابط‌عمومی برگزار شد.


رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه "رهبری رسانه امر مهمی است" افزود: سبک رهبری روابط‌عمومی و رسانه برای ارتباط با ذی‌نفعان بسیار مهم است. از طرفی دیگر ما رهبران افکار عمومی را در مواجه مستقیم با صنعت قرار داده‌ایم زیرا که تصویرسازی درست از وزارت صمت برای لایه رهبران افکار عمومی برای ما مهم است.


حسین زاده‌قشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: سطح روابط‌عمومی‌ها در استان‌ها ثابت است و یک دست هستند اما باید برای تربیت نیروی انسانی در سطح استانی اقدامات جدی انجام شود. در واقع ما فقر نیروی انسانی در روابط‌عمومی داریم.


وی در پایان بیان کرد: ارتباط با دانشگاه موضوع بسیار مهمی است، زیرا گروه‌های مختلف دانشگاهی می‌توانند روابط‌عمومی‌ها را از روزمرگی خارج کرده و موجب ارتقا آنها شوند.


در ادامه این جلسه، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، با تاکید بر اینکه ارزیابی روابط‌عمومی‌ها امر مهمی است، اظهار کرد: استادان حوزه روابط‌عمومی نقش ارزیابان ارشد را دارند و می‌توانند تاثیر بسازی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها داشته باشند. در این میان توجه رهبران افکار عمومی نیز بسیار حائز اهمیت و امری فوق‌العاده مهم است.


سپس امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی ضمن تشریح سابقه فعالیت‌ هفته روابط‌عمومی در طول 9سال گذشته، خواستار حمایت وزارت صمت و سازمان‌ها و موسسات وابسته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در سال 1401 شد.


در این دیدار، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاستگذاری و امیرعباس تقی‌پور عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی و بهنام تقی‌پور دبیر هفته روابط‌عمومی حضور داشتند.


دهمین هفته روابط‌عمومی از تاریخ 25 الی 31اردیبهشت‌ماه 1401 برگزار خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد