درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:19   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49214صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 16 فروردین 1401 - 12:25
انتصاب مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس
طی حکمی از سوی دکتر علی عسکری، مدیر جدید برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس منصوب شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طی حکمی از سوی دکتر علی عسکری، مدیر جدید برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن این حکم بدین شرح است:
 

برادر گرامی جناب آقای مهندس مهرداد عظیمی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس" منصوب می شوید.

تبیین جایگاه و نقش ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی گروه، توجه به مخاطبان و همه ذی نفعان گروه و گسترش ارتباط با آنها از طریق ارائه پیام مناسب و بایسته به آنها، معرفی شخصیت و برند گروه و شرکت‌های تابعه به مخاطبان و ذینفعان، پایش و ارزیابی مستمر تصویر و ارتقای خوشنامی گروه و شرکت‌های مربوطه، سیاست‌گذاری و طرح ریزی برای مشارکت عادلانه و هدفمند در توسعه جوامع محلی و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، طرح‌ریزی و اجرای فعالیت‌های ترویج فرهنگی توسط شرکت‌های گروه در مناطق عملیاتی، کمک به تبیین فعالیت‌های گروه برای ذی‌نفعان و سهام‌داران، ساماندهی ارتباطات اجتماعی از طریق محتواهای صوتی، تصویری و رسانه‌ای، پایش مستمر اثربخشی روابط عمومی و تلاش برای بهبود اثربخشی آن، اطلاع‌رسانی رخدادهای مهم، وقایع خاص و سیاست گذاری انتشار محتواهای تحلیلی مرتبط با عملکرد و فضای کسب و کار حال و آینده شرکت مادر و شرکت‌های گروه، توسعه روابط با تحلیلگران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و جلب مشارکت سازنده و هم افزای آنها در فضای رسانه‌ای و سایبری در جهت پیشبرد صنعت، اجرای همه اقدامات رسانه‌ای در شرکت مادر، طرح‌ریزی و مدیریت محتوایی رویدادهای گوناگون، تلاش برای ایجاد فضای مطلوب، ارتقای فرهنگ و اخلاق سازمانی، در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از جمله مأموریت‌های شماست.


دوام توفیقات جنابعالی و همکاران عزیز آن مدیریت را در خدمت به ملت شریف ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری( مد ظل�'ه العالی) از خداوند تعالی خواستارم.

علی عسکری
مدیر عامل و نائب رییس هیأت مدیره

گفتنی است، مهرداد عظیمی دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و کارشناس ارشد علوم سیاسی است و پیش از این رییس مرکز تولید و فنی سیما، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهره‌برداری فنی معاونت صدای رسانه ملی، معاون فنی و سرپرست صدا و سیمای مرکز ایلام، مدیر سروش رسانه و مدیر فناوری اطلاعات صدا و سیمای مرکز خوزستان، بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد