درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 08:23   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49163صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 3 فروردین 1401 - 22:53
پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱
با آرزوی سالی پر از ارزاق مادی و معنوی و لحظاتی مملو از آرامش و آسایش برای شما عزیزان، امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان در طلیعه سال جدید، با انجام درست رسالت حساس و سنگینمان در سنگر بیمه فراتر از حرف، بتوانیم به تولید ملی، اشتغال جوانان وطن و کاهش مشکلات معیشتی کشور کمک کنیم و با شعار خیر کثیر در پایان سال نیز همچون همیشه با تمام وجود به عملکرد مجموعه خود، مباهات کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نوروز ۱۴۰۱ در دست قرن جدید میهمان روزگار شده است. بار دیگر بهار خندان از دل سرد زمستان سر برآورد و عطر خوش زندگی را در رگ خشکیده طبیعت جریان داد.

خدا را سپاس می‌گویم که توفیق داد تا یک سال پرافتخار دیگر را در کنار همکاران گرانقدر و تلاشگر خود در شرکت بیمه کوثر سپری کنیم. ما در سال گذشته، با توکل به خالق بزرگ توانستیم در فراز و نشیب‌ها و رسیدگی به‌موقع به آسیب‌دیدگان در زمان‌های مختلف کنار هم باشیم و با اجرای درست برنامه‌های اصلی شرکت همسو با سیاست‌های بالادستی و رعایت الزامات نهاد ناظر، در راستای تحقق اهداف اصلی بالاخص ارتقای رضایت مشتریان و افزایش پرتفو و سوددهی مناسب گام‌های موثری برداریم و همه این‌ها زمانی ارزش‌تر و ارزنده‌تر می‌نماید که همکارانم در شرکت بیمه کوثر اعم از کارکنان، شبکه فروش با اخلاص و پایبندی به اصول اخلاقی، حرفه‌ای و معنوی و در راستای ارزش والای خدمت به خلق و تلاش برای سربلندی ایران اسلامی، وظایف و مسئولیت‌های خود را به بهترین وجه به انجام می‌رسانند.

اینک در سده جدید و سال نو، همسو با منویات رهبر معظم انقلاب باید برنامه‌های شرکت را در هندسه شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بازتعریف کنیم. پشتیبانی از بنگاه‌های اقتصادی و تضمین تداوم فعالیت‌های تولیدی به کمک عملیات بیمه‌گری کارکرد ذاتی شرکت‌های بیمه است و ما هرچه در تحقق آن بهتر باشیم قطعا می‌توانیم نقش پررنگ‌تری را در پیاده‌سازی عملی شعار سال ایفا کنیم.

بیمه کوثر با همت مدیران و کارکنان متخصص، دلسوز و متعهد خود در این سال‌ها با بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های نوین در مراحل مختلف عملیات بیمه‌گری سعی در ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان بوده است و بی‌تردید این روند را در سال جدید نیز با جدیت بیشتری پی خواهد گرفت. اصل حمایت از نمایندگان و توانمندسازی آنان برای توسعه فروش نیز یک سیاست قطعی در شرکت بیمه کوثر است و تاکید می‌کنم که تمام دستاورهای شرکت با مشارکت ارکان مختلف ذی‌نفعان و به‌صورت تیمی حاصل شده است.

با آرزوی سالی پر از ارزاق مادی و معنوی و لحظاتی مملو از آرامش و آسایش برای شما عزیزان، امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان در طلیعه سال جدید، با انجام درست رسالت حساس و سنگینمان در سنگر بیمه فراتر از حرف، بتوانیم به تولید ملی، اشتغال جوانان وطن و کاهش مشکلات معیشتی کشور کمک کنیم و با شعار خیر کثیر در پایان سال نیز همچون همیشه با تمام وجود به عملکرد مجموعه خود، مباهات کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد