درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49147صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 5 فروردین 1401 - 11:54
7 اصل اساسی در روابط عمومی دیجیتال
هادی کمرئی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - برای ساخت برند در فضای آنلاین و افزایش آگاهی از برند که مهمترین اقدام روابط‌عمومی در این فضا می باشد، کارگزار روابط عمومی بایستی اصولی را رعایت کند که در این نوشتار به مهمترین آنها می پردازیم. با بهره گیری از این اصول می توانید بهترین شرایط را برای پدیداری برند در فضای دیجیتال به وجود آورید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای ساخت برند در فضای آنلاین و افزایش آگاهی از برند که مهمترین اقدام روابط‌عمومی در این فضا می باشد، کارگزار روابط عمومی بایستی اصولی را رعایت کند که در این نوشتار به مهمترین آنها می پردازیم. با بهره گیری از این اصول می توانید بهترین شرایط را برای پدیداری برند در فضای دیجیتال به وجود آورید.


اصل اول. هرگز به دنبال راه های غیر اخلاقی سئو با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه نگردید. این تکنیک ها عموما شما را از مسیر واقعی منحرف می کنند و روابط عمومی در این حالت بیشتر از اینکه به دریافت پوشش فکر کند، به دریافت لینک فکر می کند و محتوا را از خاطر می برد.


اصل دوم. چیزی برای اعلام کردن یا بیان داستان داشته باشید. اگر در سازمان خبری دارای ارزش های خبری ندارید، سعی کنید با استفاده از تحقیقات موردی، طراحی اینفوگرافیک، مقاله و یادداشت های مختلف، همواره جریانی از اطلاعات را به سمت مخاطبان هدایت کنید.


اصل سوم. داستانی ویژه و انحصاری ارائه کنید. روابط عمومی باید محتواهایی را ارائه کند که در سایر بخش ها قابل دسترسی نیست. این به معنای افشاگری در روابط عمومی نیست، بلکه این به معنای دسترسی به منابع دست اول و موثقی است که می توانند محتوای خوبی برای داستان شما داشته باشند.


اصل چهارم. موضوع را توضیح دهید. گاهی اوقات در روابط عمومی ترجیح داده می شود که به جای توضیح مساله، از کنار آن عبور شود یا اینکه این تصور وجود دارد که اگر به موضوع پرداخته شود به بحران دامن زده می شود. در حالیکه روابط عمومی بایستی دوراندیشانه به مساله پرداخته و آن را از زوایای مختلف مطالعه کند و در نهایت اطلاع رسانی مورد نیاز را جهت اصلاح یا آگاه کردن انجام دهد.


اصل پنجم. بصری باشید. ارزش یک عکس بسیار بیشتر از صدها واژه ای است که هر روزه در گزارش های خبری خود از آنها استفاده می کنید. بنابراین سعی کنید تا جای ممکن از تصویر برای بصری ساختن محتوای خود استفاده کنید.


اصل ششم. پیشنهادات خود را با داده های موثق حمایت کنید. اگر از خبرنگاری می خواهید که برایتان گزارش یا داستانی را تنظیم و منتشر کند، از اطلاعات و داده های موثق و کامل استفاده کنید تا هم کار او برای بهره گیری از داده ها راحت باشد و هم اطلاعات منتشر شده اثربخشی کافی را داشته باشند.


اصل هفتم. هرم رسانه ها را برای برنامه ریزی ارتباط رسانه ای در نظر داشته باشید. رسانه هایی که کمتر احتمال دارد که محتوای شما را منتشر کنند در راس هرم و آنها که بیشتر محتوایتان را منتشر می کنند در قاعده هرم قرار می گیرند. در این زمینه شما می توانید از دو استراتژی بالا به پایین و پایین به بالا استفاده کنید.


با رعایت این اصول می توانید از اشتباهات بسیار بزرگ در حوزه روابط عمومی دیجیتال جلوگیری کنید.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد