درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:04   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49132صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 اسفند 1400 - 10:31
محورها و مهلت ارسال مقالات به نهمین «کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت» مشخص شد
فراخوان این رویداد با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران، تجربه‌ها و روندها» و هشت محور مساله‌مند و مهم حوزه صنعت اعلام شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فراخوان نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی صنعت در ایران، تجربه‌ها و روندها» منتشر شد.


به گزارش دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی، فراخوان این رویداد با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران، تجربه‌ها و روندها» و هشت محور مساله‌مند و مهم حوزه صنعت اعلام شد.


برای پیشرفت جامعه صنعتی کشور هیچ چیز مهمتر از بکارگیری نیروهای متخصص نیست. تخصص اولین و مهمترین اولویت در انتخاب مدیران روابط‌عمومی است بنابر این انتظار می‌رود جامعه صنعتی کشور از این نظر روابط‌عمومی‌ها را رصد، ارزیابی و برگزیند. ما نیازمند روابط‌عمومی سرآمد هستیم که در همه زمنیه‌ها رشد کرده و عملکرد شایسته‌ای را از خود بروز دهد، بنابر این حضور روابط‌عمومی متخصص در بخش صنعت به معنای انسانی کردن و روح بخشیدن به صنعت است تا فضای آن انسانی و اخلاقی شود.


در نهمین دوره این رویداد که تیرماه 1401 برگزار خواهد شد، موضوعاتی همچون «روابط‌عمومی و تعالی صنعت، روابط‌عمومی، نشاط و سلامت سازمان‌های صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و تعلق سازمانی کارکنان، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت هویت برند سازمان، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری سازمان‌ها در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری اجتماعی در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت مسائل و مخاطرات صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و سرمایه اجتماعی، روابط‌عمومی صنعت و مسئولیت اجتماعی» با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه صنعتی و روابط‌عمومی کشور، به عنوان محورهای اصلی انتخاب شده‌اند.


گفتنی است، اساتید، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و صنعت که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ 15اردیبهشت‌ماه1401، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.


علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات با شماره تلفن 88356076 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد