درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49127صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 26 اسفند 1400 - 08:05
مولفه‌‌‌های کلیدی یک استراتژی دیجیتال باکیفیت
در حال حاضر، باید متقاعد شده باشید که یک استراتژی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. وقتی تصمیم گرفتید که می‌‌‌خواهید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که این چهار جزء را شامل می‌شود:
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||در حال حاضر، باید متقاعد شده باشید که یک استراتژی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. وقتی تصمیم گرفتید که می‌‌‌خواهید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که این چهار جزء را شامل می‌شود:


۱- داشتن اهداف کلی و اهداف SMART

شما احتمالا اهدافی را برای کسب و کار خود در کل تعیین کرده‌‌‌اید. اکنون، باید اهدافی خاص برای استراتژی دیجیتال خود ایجاد کنید. پاسخ به سوالات زیر می‌تواند به شما در تعیین اهداف کمک کند:

چه مقدار از سهم بازار را می‌‌‌خواهید تصاحب کنید؟
چقدر می‌خواهید درآمد داشته باشید؟
میزان مخاطبی که امیدوارید به آن برسید چقدر است؟

پس از رسیدن به این اهداف کلی، باید اهداف کمیSMART را نیز تعیین کنید. SMART مخفف عبارت specific خاص، measurable قابل اندازه گیری، achievable قابل دستیابی، relevant مرتبط و time-bound محدود به زمان است. هر یک از اهداف شما باید تمام این پنج معیار را داشته باشد تا درست در نظر گرفته شود.


۲- مخاطب هدف

اگر می‌‌‌خواهید محتوای دیجیتال شما به افراد مناسب برسد، باید بدانید که آن افراد چه کسانی هستند. متاسفانه، بسیاری از صاحبان مشاغل این اشتباه را مرتکب می‌‌‌شوند که فکر می‌کنند مخاطبان خود را به اندازه کافی از قبل می‌شناسند. آنها فکر می‌کنند که نیازی به صرف زمان برای انجام تحقیقات بازار ندارند. این یک فرض نادرست است. شما باید تحقیقات عمیقی را در مورد بازار هدف خود انجام دهید تا بدانید چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید، کجا به آنها دسترسی پیدا کنید و چه محتوایی بیشترین تاثیر را خواهد داشت.


۳- تجزیه و تحلیل رقبا

مهم نیست وارد چه بازاری می‌شوید، رقابت خواهید داشت. حتی اگر رقبای مستقیمی وجود نداشته باشد، حداقل جایگزین‌هایی وجود خواهد داشت. چگونه خود را از این رقبای معتبر متمایز می‌‌‌کنید؟ با دانش به دست آمده از تجزیه و تحلیل رقبا، می‌آموزید که چگونه برجسته شوید. همچنین نقاط قوت و ضعف آنها را خواهید آموخت. اطلاعاتی که از این تجزیه و تحلیل می‌آموزید به راحتی در استراتژی دیجیتال شما اعمال می‌شود.


۴- روش‌ها و کانال‌‌‌ها

مرحله نهایی در این فرآیند، تعیین روش‌ها و کانال‌‌‌هایی است که برای اجرای استراتژی خود استفاده خواهید کرد. برخی از موثرترین روش‌ها عبارتند از:

بهینه‌‌‌سازی موتور جست‌‌‌وجو یا سئو
بازاریابی از طریق رسانه‌‌‌های اجتماعی
بازاریابی محتوا
پرداخت به ازای هر کلیک (Pay-per-click)
بازاریابی ایمیلی

همکاری با اینفلوئنسرهای بازاریاب یا همان افراد مشهور و تاثیرگذار درفضای مجازی یا جامعه‌ای خاص مانند بازیگران، فوتبالیست‌‌‌ها و...

همین امروز روی استراتژی دیجیتال خود کار کنید. اکنون، باید بتوانید ببینید که چرا بازاریابی، به‌ویژه از نظر دیجیتالی مهم است. اگر می‌‌‌خواهید امروز در کسب و کار موفق شوید، آنلاین بودن و حضور در شبکه‌‌‌های مجازی ضروری است.

خوشبختانه، می‌توانید استراتژی دیجیتال خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود شخصی‌‌‌سازی کنید. صرف زمان برای طراحی این استراتژی در آینده سود زیادی را به همراه خواهد داشت.

مترجم: محمود نوری شمس‌آباد

منبع: www. ama. org
donya-e-eqtesad

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد