درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:48   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49117صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 24 اسفند 1400 - 11:17
تاثیرات هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی
نویسنده: Abbi Whitaker - متخصصان روابط‌عمومی به طور مداوم در حال شکار راه هایی برای تصمیم گیری های سریع تر و آگاهانه تر که سبب دستیابی به نتایج و اهداف شوند، هستند. تغییراتی که هوش مصنوعی ارمغان می آورد با دادن عمیق ترین و جامع ترین نگاه به چگونگی حل مشکلات، به شاغلین در حوزه روابط‌عمومی قدرت تصمیم گیری می دهد.
  

 

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| جهانی که ما امروز در آن زندگی می کنیم کاملا متفاوت از آنچه که در 20 و یا حتی 10 سال پیش بود، می باشد. پیشرفت های بوجود آمده در زمینه تکنولوژی در بعضی بخش ها زندگی ما را بهبود داده و در بعضی دیگر آن را مختل کرده است. برای مثال، این که هوش مصنوعی چگونه راه برقراری ارتباط و انجام کارهای ما را تغییر داده است را در نظر بگیرید. همچنین نمی توانیم از این که چگونه ماشین آلات جایگزین شغل هایی که ما به عنوان انسان برای چندین دهه انجام می دادیم شده اند، چشم پوشی نمائیم. اگر اوبر می تواند ماشین بدون راننده (خود-ران) بسازد، در افق آینده برای AI (هوش مصنوعی) چه پیش خواهد آمد؟
 
 هوش مصنوعی در حال حاضر تاثیر قابل توجهی در صنعت روابط‌عمومی داشت. اما سوال این است: آیا این اثر ممکن است یک کاهش در تعداد شغل باشد، و یا بهبود در عملکرد؟ John Bara، رئیس و CMO یکی از شرکت های پیشرو در بحث تکنولوژی پیش بینی بازاریابی، بر این باور است که کلان داده ها و هوش مصنوعی، صنعت روابط‌عمومی را در جهت مثبت دگرگون خواهند نمود. من Bara را به عنوان یکی از رهبران صنعت فکر، مدت طولانی است که تحسین می کنم، و افکار او را در تقابل هوش مصنوعی و روابط‌عمومی مورد بررسی قرار داده ام.
 
 هوش مصنوعی به شرکت های روابط‌عمومی در پردازش سریع داده های خود کمک خواهد کرد، و این امر سبب بهبود چگونگی انجام خدمات شرکت های روابط‌عمومی خواهد شد. با بهبود نگرش در این که مصرف کنندگان چه می خواهند، پیام ها به شکل مستقیم و قوی تحویل داده خواهند شد. Hod Lipson، استاد مهندسی مکانیک دانشگاه کلمبیا می گوید: "اطلاعات سوخت و الگوریتم موتور است". "ما از برنامه های کامپیوتری استفاده می کنیم. امروز آن یادگیری ماشینی می باشد، و ما فقط آن را با داده ها تغذیه می کنیم. "
 
 با درک بهتر از DNA دیجیتال، متخصصان روابط‌عمومی خواهند توانست پیام ها به خوبی تنظیم شده ای برای مخاطبان خود ایجاد کنند. بنابراین، تبلیغات و پیشنهادات را می توان به طور خاص برای یک مصرف کننده خاص در زمان واقعی بهینه سازی نمود، که این امر بواسطه متناسب بودن پیام ها با مصرف کننده سبب تولید نتایج بهتری خواهد شد.
 
 Bara می گوید: "آن چه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که هوش مصنوعی هم اکنون نیز در این که چه اخباری در فیس بوک مان نشان داده شود و از طریق توصیه اخبار، تاثیرگذار می باشد". هنگامی که شما در حال دیدن پیام ها و تصاویری هستید که با آن موافقید، بیشتر احتمال دارد که بر روی تبلیغاتی که با افکار و نظرات تان مطابقت دارد، کلیک نمائید. Bara ادامه می دهد:"واقعیت این است که اخباری ما می گیریم برای ما متناسب سازی شده اند، و بنابراین، ما یک دیدگاه (نقطه نظر) کمتر متعادل شده خواهیم داشت".
 
 متخصصان روابط‌عمومی و صنایع رسانه ای، با داده های زمان واقعی قابل استفاده به عنوان یک دارایی، قادر به ارائه محتوایی خواهند بود که مخاطبان آن ها می خواهند، به جای محتوایی که برای آن ها آزار دهنده باشد. این امر کمک می کند تا آن ها از هدر رفتن زمان بر روی محتوایی که مخاطبان شان به خوبی آن را دریافت نمی کنند، جلوگیری شود.
 
 شرکت های روابط‌عمومی نباید از هوش مصنوعی بترسند، چرا که هوش مصنوعی سبب بهبود خروجی (نتایج) آن ها خواهد شد. همانطور که Bara نیز خاطرنشان کرده است: "متخصصان دانا و باهوشِ روابط‌عمومی، درک نموده اند که کلان داده ها و هوش مصنوعی می تواند برای خوانندگان آن ها تحقیقات غنی از داده با موضوعات شگفت انگیز بی شمار، فراهم نماید. شرکت ها نباید از کلان داده ها و هوش مصنوعی ترسی داشته باشند، بلکه به جای آن، آن ها باید از این روند استقبال نموده و آن را با داستان های جدیدی که با تحلیل کلان داده ها و پیام ها با مخاطب، مطابقت دارند، مورد آزمایش قرار دهند".
 
 متخصصان روابط‌عمومی به طور مداوم در حال شکار راه هایی برای تصمیم گیری های سریع تر و آگاهانه تر که سبب دستیابی به نتایج و اهداف شوند، هستند. تغییراتی که هوش مصنوعی ارمغان می آورد با دادن عمیق ترین و جامع ترین نگاه به چگونگی حل مشکلات، به شاغلین در حوزه روابط‌عمومی قدرت تصمیم گیری می دهد.
 
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد