درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49108صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 23 اسفند 1400 - 07:32
روابط‌عمومی جهانی
روابط‌عمومی به تنهایی برای حل مشکلات ناشی از جهانی سازی کافی نیست. با این وجود، روابط‌عمومی می تواند نقش فعال تری را در کاهش مشکلات موجود و آرام کردن شرایط موجود داشته باشد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تکنولوژی های جدید ارتباطات پایه اصلی جهانی سازی را تشکیل می دهند. نکات مبهمی وجود دارد که آیا تکنولوژی های جدید ارتباطات با استفاده از این چنین تکنیک هایی می تواند به توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی- اقتصادی جهان انسانیت کمک بکند یا نه؟ در این زمینه انتقادات بر روی این حقیقت که آیا جهانی سازی عمدتا برای تامین منافع جهان سرمایه داری و کمپانی های چند ملیتی است یا نه، متمرکز شده است. مشخص است که 200 کمپانی بزرگ چند ملیتی، که در کار تجارت و تولید هستند، یک سوم درآمد جهان را به خود اختصاص می دهند.
 
 جهانی سازی، انحصار طلبی سرمایه داری را افزایش داده است. حقوق دموکراسی، شامل آزادی و کارآفرینی و بهره مندی از فرصت ها، به عنوان مزیت هایی هستند که به طور ویژه مورد توجه کمپانی های جهانی قرار می گیرد. تحت این شرایط روابط‌عمومی در جهت سرمایه جهانی فعالیت می کند. طبیعت برتری این سرمایه جهانی یک مانع مهم در ایجاد دموکراسی در جوامع جهانی است. کمپانی های جهانی دموکراسی را به عنوان آزادی در تولید سود بیشتر و نفوذ به بازارهای بیشتر، تفسیر می کنند. قوانین جهانی سازی به وسیله قراردادهایی که به وسیله کشورهای توسعه یافته مثل آمریکا، اتحادیه اروپا و ژاپن، وضع شده است، تعریف می شود.
 
 نصف مردم جهان فقر را در محیط رقابتی ایجاد شده تحمل می کنند و به وسیله کشورهای توسعه یافته در تجارت مورد حمایت قرار می گیرند. برخلاف سخنرانی های خیلی خوب در مورد جهانی سازی، «هر کس باید بداند که همه مردم جهان به یک روش زندگی نمی کنند»، همان گونه که آرماند ماترلارت بیان کرد. به بیان دیگر، هر کس باید به این نکته دقت داشته باشد که مردمانی وجود دارند که به یک روش یکسان زندگی نمی کنند. آن مشخص است که روابط‌عمومی به تنهایی برای حل مشکلات ناشی از جهانی سازی کافی نیست. با این وجود، بخش روابط‌عمومی می تواند نقش فعال تری را در کاهش مشکلات موجود و آرام کردن شرایط موجود داشته باشد.
 
 متخصصان روابط‌عمومی باید به طور کلی به این حقیقت آگاه باشند که آنها باید حقوق کارمندان شرکتی را که نمایندگی آن را دارند، حفظ کنند و کاربران به حقوق خودشان بدون هیچ مصالحه و سازشی برسند. اگر آنها می خواهند تلاش کنند که اعتماد افراد را به دست بیاورند، روش اخلاقی در عملیات روابط‌عمومی نباید فقط شامل تعهدات داده شده از طرف کمپانی مورد نظر باشد.
 
 به بیان دیگر متخصصین روابط‌عمومی باید شبکه خدماتی خود را تا حد موسسات ملی، سازمان های غیر دولتی و ادارات محلی گسترش دهند. روابط‌عمومی باید نه تنها برای کمپانی ها، بلکه برای کل جهان موثر باشد، به همین ترتیب باید بتواند زندگی با ارزش را تامین کند. فعالیت های انجام شده برای رسیدن به این هدف قدرت تخصصی این مصوبه و احترام بخش روابط‌عمومی را توسعه خواهد داد جهانی که ما در آن زندگی می کنیم باید سالم و سودمند برای همه انسان ها باشد به همان ترتیب باید برای کمپانی ها نیز سودمند و سالم باشد.

 

نویسنده:  دکتر ایکلر بیکاکی استاد دانشگاه ترکیه

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد