درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 491صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 13 شهریور 1399 - 23:37
رویاها و روابط عمومی­‌ها
فریدون صدیقی- روزنامه­‌نگار - اجازه بدهید وارد حوزه و حیطه وظایف و نقش روابط‌عمومی‌ها نشوم. اجازه دهید، تنها بگویم برای مناسب هم بودن، برای ایجاد روابط مناسب، شایسته و خردمندانه باید به تصحیح همه روابط پرداخت. نه فقط روابط‌عمومی و روابط‌عمومی‌ها.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| صبح ­ها که قرار است که خواب را بیدار کنیم قاعده بازی را همان پگاه به هم ریخته ­ایم. فراموشی را در بستر جا می ­گذاریم. یعنی روابط­ مان را با جهانی که سیاست نمی ­داند، حرص نمی ­زند، از اسب نمی ­افتد، گرانی پیش رو ندارد و از گرسنگی نمی­ میرد، به کلی بهم زده­ ایم.

 

رابطه ما با خواب، یک سویه است. ما در سفر خواب، هزار سیاره را بی هیچ مانعی طی می­ کنیم. روی آبی­ ترین نقطه همه دریاها راه می­ رویم و در هیچ چاهی دفن نمی­ شویم. ما با خواب رابطه ­ای غبطه ­انگیز و ناباورانه داریم. هر دو از هم راضی هستیم حتی وقتی در کابوس می ­غلتیم و از ترس به بیداری می­ رسیم دلواپس کابوس ­ها خود را دلداری می­ دهیم تا دوباره آرام و قرار بگیریم و خواب ناتمام را تمام کنیم.

 

همه مشکل در بیداری است. در بیداری، رابطه ­ها مکدر، مخدوش، شکننده و بیمار می­ شوند. حتی با پرنده، با درخت و دریا هم نمی­ توانیم ارتباطی متعادل و متوازن داشته باشیم. پرنده از آسمان خیال مان می ­گریزد، درخت خود را به پاییز می ­رساند و دریا بی ترحم، سرمان را زیر آب می ­کند.

 

میانه ما و آدم­ ها، ما و دیگران، در بدیهی­ ترین و طبیعی ­ترین مناسبات: پدر و فرزندی، زن و شوهری و بعد کارمندی و مدیری و بعد مدیر و ارباب رجوع ...

 

فکر می ­کنید. کجای کاریم؟ جای اول! وقتی با دار و درخت و خیابان و اتوبوس و پاسبان، رابطه متعادل و متوازنی نداریم، دار و درخت را هیزم می کنیم، خیابان را زباله ­دانی و اتوبوس را بی­ قواره، می­ شود قبول کرد من و شما، ما و شما ارتباطی متین و مؤثر داشته باشیم؟ فکر نمی­ کنم!

 

حالا اینکه روابط عمومی­ ها باید بستر مناسب، ملایم، رام و آرام مناسبات باشند، کمی شک دارم. وقتی من با فرزندم رابطه حسنه ­ای ندارم، با همسایه، با دوست، با برادر با همکار و غیره و غیره و غیره هم، این همه انتظار از روابط عمومی ­ها در جامعه­ ای که روابط نامتعادل است. بنابراین اجازه بدهید وارد حوزه و حیطه وظایف و نقش روابط‌عمومی‌ها نشوم. اجازه دهید، تنها بگویم برای مناسب هم بودن، برای ایجاد روابط مناسب، شایسته و خردمندانه باید به تصحیح همه روابط پرداخت. نه فقط روابط‌عمومی و روابط‌عمومی‌ها.

 

وقتی یک فصل خواب خوش در این روز و روزگار را از خود دریغ می­ کنیم چه انتظاری از بیداری داریم؟

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد