درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 06:08   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49096صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 22 اسفند 1400 - 14:14
وبینار هماهنگی و برنامه ریزی روابط‌عمومی های سازمان انتقال خون برگزار شد
وبینار هماهنگی و برنامه ریزی روابط‌عمومیهای ادارات کل انتقال خون کشور و ستاد سازمان انتقال خون ایران با حضور مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط‌عمومی و همکاری های بین الملل، مدیر روابط‌عمومی سازمان و مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی استانها برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وبینار هماهنگی و برنامه ریزی روابط‌عمومیهای ادارات کل انتقال خون کشور و ستاد سازمان انتقال خون ایران با حضور مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط‌عمومی و همکاری های بین الملل، مدیر روابط‌عمومی سازمان و مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی استانها برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان انتقال خون ایران، این وبینار برای هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های روزهای پایان سال، تعطیلات بهار و ماه مبارک رمضان برگزار شد.


در این وبینار دکترعباس صداقت ضمن تأکید بر اهمیت نقش و جایگاه روابط‌عمومی در ایجاد ارتباط اجتماعی مناسب میان اهدا کنندگان و تامین کنندگان خون و سایر مخاطبان گفت: در فرایند های تامین خون بیش از 1500 استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد ولی بسیاری از مردم و مسؤولان اطلاعی از این فرایند پیچیده ندارند و شناساندن زحمات این فرایند بر عهده روابط‌عمومی است.


وی با اشاره به دو ماه پیش رو گفت: تامین خون در این بازه زمانی می تواند با چالش روبه رو شود زیرا هم زمانی تعطیلات نوروزی، همه گیری کرونا، سفرهای پیش رو و ماه مبارک رمضان همیشه کاهش آمار اهدای خون را در پی داشته است و روابط‌عمومی در کنار دفتر جذب نقش مهمی در جذب و هدایت افکار عمومی برای اهدای خون در این روزها دارد.


وی با تاکید بر پرهیز از تهییج مردم و اهدای خون هیجانی گفت: باید با تمهیدات مناسب برنامه ریزی به شکلی صورت گیرد که تمام این روزها با مراجعه منظم مردمی ذخایر خون به طور پیوسته تامین شود.


غلامرضا طارمی مدیر روابط‌عمومی سازمان انتقال خون ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های روابط‌عمومی طی سال 1400، با دعوت از روابط‌عمومی های ادارات کل استانی برای تعامل مناسب با سازمانها و ارگانها و انعکاس مناسب اخبار و اطلاعات گفت: سازمان انتقال خون با تامین کنندگان منحصر به فرد خود یعنی مردم باید نگاه تخصصی به نوع ارتباطات داشته باشد و به همین دلیل نیز در مرکز توجه قرار می گیرد.


وی با تاکید بر تکریم اهدا کنندگان از کارگزاران روابط‌عمومی در ادارات کل استانی خواست تا با برنامه ریزی منسجم و مدیریت رویدادها، بهره گیری از ظرفیت صداو سیما و شبکه های اجتماعی و سایر رسانه ها، به آگاهی بخشی مردم همت گمارند و با تعامل مناسب با سازمان و ارگانهای سلامت محور و همسو مانند بسیج، ارتش، سپاه، هلال احمر، انجمن های خیریه و کارخانجات، ضمن هدفمند کردن و نظم بخشیدن به روند اهدای خون، در مورد نیاز به خون و فراورده های آن اطلاع رسانی مناسبی داشته باشند.


این وبینار با ارائه نکات آموزشی و پرسش و پاسخ به کار خود پایان داد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد