درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:00   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4906صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 شهریور 1392 - 07:08
راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی از دهه فجر
نخستین اپراتور IP مدیای کشور بعد از اجرای تست‌های آزمایشی این سرویس در شهرهای گرگان و قزوین آغاز به کار کرد و قرار است سرویس های IP مدیا در دهه فجر امسال در سراسر کشور به صورت رسمی‌ راه‌اندازی شود.
  

شارا- نخستین اپراتور IP مدیای کشور بعد از اجرای تست‌های آزمایشی این سرویس در شهرهای گرگان و قزوین آغاز به کار کرد و قرار است سرویس های IP مدیا در دهه فجر امسال در سراسر کشور به صورت رسمی‌ راه‌اندازی شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ قرارداد راه‌اندازی شبکه IP-Media میان شرکت خدمات انفورماتیک راهبر و شرکت سروش رسانه به امضا رسید و شرکت راهبر رسما به عنوان اپراتور اول این شبکه آغاز به کار کرد.
 
 در این مراسم مجید زاهدی وش مدیرعامل شرکت سروش رسانه در مورد مفاد این قرارداد گفت: رسانه ملی با استفاده از تکنولوژی روز و سیستم‌های اینترانت امکان دریافت صدا و تصویر را از خط تلفن ثابت و با استفاده از فیبر نوری فراهم کرده است.
 
 وی افزود: کارهای مطالعاتی این طرح از دو سال گذشته شروع شده و بعد از اجرای موفقیت‌آمیز تست‌های آزمایشی در شهرهای گرگان و قزوین هم‌اکنون آماده راه‌اندازی در سطح ملی است و امیدواریم در دهه فجر امسال سرویس آی‌پی مدیا به صورت رسمی‌ راه‌اندازی شود.
 
 زاهدی وش گفت: در این سرویس مخاطب می‌تواند علاوه بر برنامه‌های مختلف رسانه ملی به یک بانک غنی از برنامه‌های صوتی و تصویری دسترسی پیدا کند و با در اختیار داشتن ماشین زمان برنامه‌های دوازده ساعت گذشته هر شبکه‌ای را تماشا کند.
 
 همچنین محمود اعلایی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک راهبر نیز گفت: در سرویس آی‌پی مدیا ارتباط بین تلویزیون و مخاطب از یک سویه به دو سویه تبدیل می‌شود یعنی این مخاطب است که تصمیم می‌گیرد چه برنامه‌ای را تماشا کند.
 
 وی در مورد چگونگی دریافت صدا و تصویر از سرویس آی‌پی مدیا گفت: برای این منظور فقط به یک خط تلفن ثابت، مودم ADSL و یک دستگاه مبدل دیجیتال نیاز است و هزینه آبونمانی که روی قبض تلفن دریافت می‌شود ماهانه در حدود 15 هزار تومان خواهد بود.
 
 اعلایی با بیان اینکه تمام نرم‌افزارهای مورد نیاز این سرویس در داخل کشور ساخته شده و هیچ وابستگی در خارج ندارد گفت: به جز برنامه‌های منتخب رسانه ملی مردم می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از سایر برنامه‌هایی که در ذخیره شبکه آی‌پی مدیا قرار داده شده شامل مسابقات جذاب ورزشی، مسابقات فوتبال، گل‌های منتخب، انواع فیلم‌های سینمایی، کنسرت‌های موسیقی، اذان‌ها و غیره استفاده کنند.
 
 وی افزود: زیرساخت‌های مخابراتی برای راه‌اندازی سرویس آی‌پی مدیا کاملا آماده است و مردم می‌توانند از دهه فجر امسال برای استفاده از این شبکه ثبت‌نام کنند البته در مرحله اول در تهران و شهرهای بزرگ و سپس در شهرهای کوچک و روستاها این شبکه تلویزیونی قابل دریافت است.
 
 وی گفت: در کشور بین 15 تا 20 میلیون خانوار داریم که با استفاده از تلفن و تلویزیون می‌توانند به رسانه جدید به نام آی‌پی مدیا دسترسی پیدا کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد