درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49047صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 16 اسفند 1400 - 20:10
روابط‌عمومی در متاورس
حتی اگر متاورس برای مدت‌های طولانی در اطراف ما بوده باشد، بازهم انجام دادن کارهایی مانند بازاریابی و روابط‌عمومی در یک فضای واقعیت مجازی برای خیلی از ما فضایی رازآلود و مبهم خواهد بود.
  


نویسندگان: جری سیلفور- جین جنوا

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حتی اگر متاورس برای مدت‌های طولانی در اطراف ما بوده باشد، بازهم انجام دادن کارهایی مانند بازاریابی و
روابط‌عمومی در یک فضای واقعیت مجازی برای خیلی از ما فضایی رازآلود و مبهم خواهد بود. بر اساس پلتفرم فناورانه Tekdeeps، متاورس یک فضای مجازی اشتراکی است که ترکیبی است از دنیای فیزیکی با دنیای مجازی و فناوری‌هایی مانند واقعیت مجازی، واقعیت افزوده (تقویت‌شده) و اینترنت. واژه متاورس برای اولین بار در سال 1992 و دررمانی با عنوان Sow Crash توسط نیل استیفنسن مورداستفاده قرار گرفت.


ایده استفاده از نسخه‌های پیشرفته متاورس برای برند سازی، فروش، افزایش سرمایه و مواردی ازاین‌دست ایده خیلی جدیدی نیست. در سال 2018، شرکت وندی سعی کرد تا پیامش در مورد لزوم مصرف گوشت غیر منجمد را در قالب بازی Food Fight منتقل نماید و بدین ترتیب با از ابزار بازی و سرگرمی برای اجرای برنامه تبلیغاتی‌اش بهره برد. نتیجه این نوآوری آن شد که میزان اشاره به ایده مصرف گوشت غیر منجمد در رسانه‌های اجتماعی در آن سال بیش از 119 درصد افزایش یافت و کمپین این شرکت توانست رتبه نخست را در فستیوال کنز لاینز کسب کند.

فهرست مطالب
متاورس: پتانسیل‌ها و ریسک‌ها
جادوی فرار چندبعدی
ایجاد یک برند صرفاً متاورسی
نمونه گذاری محصولات بدون نیاز به مراجعه فیزیکی
هماهنگ بودن با آنچه در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد
بازی‌سازی
جایگزین کردن نفوذ مجازی به‌جای نفوذ انسانی
آزادسازی قدرت جمعی جامعه
ما چگونه می‌توانیم کسب‌وکارمان را شبیه‌سازی یا بازی‌سازی کنیم؟
فیسبوک و اپل: پیشگامان روند جدید
من نگران هستم که بسیاری از نمانام‌ها به‌جای ارتباطات بر روی فناوری‌های جدیدی متمرکز شوند
سازگاری‌های زودهنگام با هدف مقابله با هزینه‌های بالای ورود

 

لینک فروشگاه: http://kpri.ir/?p=8548

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد