درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:31   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4904صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 شهریور 1392 - 06:12
انتشار کتاب روش های تحقیق در مطالعات فرهنگی و رسانه
  

شارا- کتاب روش های تحقیق در مطالعات فرهنگی و رسانه به قلم استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران دکتر سعید رضا عاملی منتشر شد.
  کتاب روش های تحقیق در مطالعات فرهنگی و رسانه اثری است منحصر به فرد که مسیر راه پژوهش های ارتباطاتی و مطالعات فرهنگی دانشجویان رشته علوم انسانی و اجتماعی را هموار می سازد. . مقدمه این کتاب توسط پروفسور آرتور آسابر گر استاد ممتاز بخش رادیو و تلویزیونی و هنرهای ارتباطات الکترونیک دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو نگاشته شده است.
 یکی از ویژگی هایی که این کتاب را تبدیل به یک کتاب منحصر به فرد و مفید برای مطالعه می کند بومی بودن آن است. علوم در یک فضای خنثی و بدون شخصیت شکل نمی گیرند. علوم جغرافیا دارند و ویژگی های جغرافیایی علوم را شکل می دهند. این ویژگی در علوم انسانی به شدت تشدید می شود. دکتر سعید رضا عاملی در این کتاب یک رویکرد بومی به روش تحقیق رسانه و ارتباطات داشته و در بخش "در میدان" تلاش کرده تا پژوهش های انجام شده در ایران در حوزه هر روش تحقیق را معرفی و در صورتی نیاز نقد کند.
 به عقیده پروفسور آسابر گر انتشار کتاب روش های تحقیق در مطالعات فرهنگی و رسانه در حوزه رسانه ها و مطالعات فرهنگی نقطه عطفی در تکامل مطالعات فرهنگی و پژوهش بر روی رسانه های جمعی در ایران است. وی این دانشنامه را منبع بی نهایت ارزشمندی برای دانشجویان و پژوهشگران علاقمند به حوزه های نقد رسانه ای˛ پژوهش های ارتباطی و تحلیل فرهنگی دانسته است.
 پروفسور اسابر گر در پایان مقدمه با اشاره به سختی کار نگارش یک دانشنامه و با توجه به این که نوشتن چنین کتابی نیازمند داشتن مهارت سازمانی بالاست بیان می کند که پروفسور سعید رضا عاملی نویسنده این کتاب کسی است که هم دانش علمی و هم مهارت سازمانی مورد نیاز برای انجام چنین کاری را دارد.
  این کتاب از فصل های متنوعی تشکیل شده است که هر فصل این کتاب دارای پنج بخش است که به صورت مقدمه̨  بیان دیدگاه تاریخی به موضوع˛ تفصیل شرح روش شناسی موضوع̨ مطالعه موضوع در میدان و بخش انتهایی هر فصل با عنوان بیشتر بخوانیم به منبع شناسی ختم می شود که این قسمت برای پژوهشگرانی است که قصد دارند عمیق تر به موضوع مورد مطالعه خود بپردازند.
 در این کتاب که در شکل دانشنامه ای تألیف شده است چهل روش تحقیق در حوزه مطالعات فرهنگی و رسانه معرفی شده اند که از جمله آنها می توان به ارزیابی وب سایت˛ پژوهش تاریخی˛ تحقیق آرشیوی˛ تحلیل خوشه ای˛ تحلیل ژانر˛ تحلیل متنی˛ روش شناسی قومی˛ تحلیل محتوا˛ گروه های کانونی˛ نشانه شناسی˛ وب سنجی˛  مطالعات طولی˛ نظریه داده بنیاد˛ هرمنوتیک و  غیره اشاره کرد.
 استاد ارتباطات در ابتدای نگارش و در پیشگفتار کتاب یکی از علل تغییرات مهم و بنیادین در زندگی بشر را حاصل موفقیت او در پیدا کردن روشی برای دستکاری ماده دانسته است و با اشراف به این مهم دیوانه وار محیط زیست خود را تخریب می کند تا بیشتر بسازد و بیشتر به دست آورد.
 کتاب "روش های تحقیق در مطالعات فرهنگی و رسانه" در 411 و در قطع وزیری در شمارگان 1000نسخه و به قیمت 180000 ریال در شهریور ماه سال  1392 توسط انتشارات دانشگاه تهران به چاپ رسیده است.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد