درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48967صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 اسفند 1400 - 10:53
آموزش مهارت‌های اصلی نمایندگان روابط‌عمومی استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
مراسم اختتامیه دوره آموزشی کوتاه‌مدت سواد رسانه‌ای و مهارت‌های ارتباطی با حضور شخصیت‌هایی همچون مدیرعامل بانک، سرپرست روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مراسم اختتامیه دوره آموزشی کوتاه‌مدت سواد رسانه‌ای و مهارت‌های ارتباطی با حضور شخصیت‌هایی همچون مدیرعامل بانک، سرپرست روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی سواد رسانه‌ای و مهارت‌های ارتباطی که با برگزاری ۵ کارگاه آموزشی و بازدید از خبرگزاری ایبِنا همراه بود، به پایان رسید.

آموزش مهارت‌های اصلی مورد نیاز نمایندگان روابط‌عمومی استان‌ها


در مراسم اختتامیه این دوره دو روزه، دکتر «روح الله قاسمیان»، رئیس اداره کل روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره ضرورت برگزاری این دوره گفت: پیش از این فعالیت‌های مناسبی در روابط‌عمومی بانک صورت گرفته بود؛ اما به منظور تقویت آن و همچنین راه‌اندازی صفحات استانی روی وب‌سایت بانک، نیاز بود دانش همکاران ارتقا یابد.


قاسمیان افزود: این دوره با حضور استادان مطرح کشور برگزار شد و مهارت‌های اصلی مورد نیاز نمایندگان روابط‌عمومی در استان‌ها آموزش داده شد. به همه همکاران گواهینامه رسمی این دوره آموزشی ارائه می‌شود و بخش آموزش بانک نیز به زودی آزمونی برای همکاران برگزار می‌کند تا در صورت قبولی، در سوابق کاری آن‌ها نیز ثبت شود.

رئیس اداره کل روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی ارتقای سواد رسانه‌ای و مهارت‌های ارتباطی، نماد و نمونه‌ای از اهمیت این موضوع و محوری مهم برای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران محسوب می‌شود.


مشاور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خطاب به نمایندگان روابط‌عمومی بانک در استان‌ها گفت: هر اندازه ماهیت رسانه‌ها و مناسبات رسانه‌ای در عصر کنونی پیچیده‌تر می‌شود؛ وظایف و مسئولیت‌های روابط عمومی‌ها نیز سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، روابط عمومی‌ها زحمت مضاعفی دارند. شما مسئولان روابط‌عمومی از یک سو باید اقدامات اقناعی لازم را جهت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در میان مخاطبان استانی خود صورت دهید و از سوی دیگر به رصد و مواجهه با فرصت‌ها و تهدیدات موجود در فضای رسانه‌ای بپردازید.


وی تأکید کرد: «رصد آگاهانه» مهم‌ترین رکن جهاد تبیین در عرصه رسانه و روابط‌عمومی محسوب می‌شود. یک روابط‌عمومی خلاق باید تصویر واقعی، عمیق و جامعی از منظومه رسانه‌ای کشور ترسیم کند و بر مبنای آن، اقدامات لازم و عملیاتی را صورت دهد.

ضرورت بهبود اطلاع‌رسانی در حوزه بانکی

دکتر «محمد اسکندری»، مدیرعامل مؤسسه ایماپژوه اندیشه ورز نیز سخنران دیگر مراسم اختتامیه بود. وی در نقل قولی قریب به مضمون از مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، گفت: متأسفانه بخشی از فضای رسانه‌ای کشور را به علت برخی اهمال‌کاری‌ها از دست داده‌ایم.


اسکندری گفت: شاهدیم که برخی از خدمات بانک‌های کشور بی‌دلیل مورد خدشه قرار می‌گیرد و لازم است در حوزه اطلاع‌رسانی خدمات بانکی بیش از پیش تلاش شود.


وی خاطرنشان کرد: مؤسسه ایماپژوه اندیشه ورز در راستای گفتمان انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فعالیت می‌کند و خرسندیم که یک همکاری عالی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را تجربه کردیم.

آینده بانکداری در گرو رفتن به سوی مشتری است

دکتر «سید مرتضی موسویان» مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران نیز با اشاره به تغییر برخی پارادایم‌ها و روش‌ها در عرصه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی، گفت: ۵ فراروند دست به دست هم می‌دهند تا یک انقلاب فراتحولی را رقم بزنند.
وی این ۵ فراروند را این‌گونه برشمرد: شبکه و زیرساخت، قدرت پردازش، شبیه‌سازی محیط، هوش مصنوعی و شبیه‌سازی ۵ حس انسان.
موسویان درباره تغییرات در حوزه خدمت‌رسانی بانک‌ها نیز خاطرنشان کرد: در آینده مشتری برای دریافت خدمت به سراغ بانک نمی‌آید و بانک باید به سراغ مشتری برود. در نتیجه باید برای این دوره زیرساخت‌های لازم آماده شود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک نهاد فرهنگ‌ساز است

«مهدی محمدی»، سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که دیگر سخنران این مراسم بود، گفت: تا پیش از این فعالیت‌ها در حوزه روابط‌عمومی وزارت اقتصاد و سازمان‌های اقتصادی مبتنی بر قواعد اقتصادی بود و ما در این حوزه یک خلأ ارتباطی داشتیم.


وی ادامه داد: باید به‌صورت مستمر فعالیت کنیم و مداومت داشته باشیم تا در آینده بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. خوشبختانه در دولت جدید، حوزه افکار عمومی در کانون توجه است.


محمدی تأکید کرد: باید روابط‌عمومی را از منظر مهارتی نگریست و آگاه بود که روابط‌عمومی یک شغل نیست.


وی اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک نهاد فرهنگ‌ساز است و این بانک جزو سازمان‌هایی است که از پیوست فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

عقد قرض‌الحسنه قابلیت گسترده‌ای دارد

«حسن تلیکانی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز سخنان خود را این‌گونه آغاز کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شاخص‌های عملکردی درخشانی دارد و لازم است همکاران مهارت‌های خود را در شأن بانک ارتقا دهند.


وی افزود: قرض‌الحسنه یک عقد است؛ اما چندین طرح در چارچوب این عقد پیاده‌سازی شده است.


تلیکانی گفت: روابط‌عمومی بانک باید بیش از سایر بخش‌های بانک تلاش کند. زیرا اکنون کشور در جنگ اقتصادی است و تبلیغات نقش مهمی دارد که این کار وظیفه روابط‌عمومی است.

حمایت نهادهای حاکمیتی از بانک‌های قرض‌الحسنه

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز با اشاره به اثربخشی عقد قرض‌الحسنه و ظرفیت بالای آن، گفت: خوشبختانه نهادهای حاکمیتی جایگاه بانک‌های قرض‌الحسنه را متوجه شده‌اند و در حال حمایت از این دو بانک هستند. البته عملکرد موفق ۲ بانک قرض‌الحسنه نیز موجب چنین چنین حمایتی شده که این موضوع باعث افتخار است.


شمسی‌نژاد گفت: ۲ هفته پیش پس از ۱۳ سال بانک‌های قرض‌الحسنه مجوز شورای فقهی بانک مرکزی را برای ورود به بازار بین بانکی دریافت کردند و اکنون منتظر مجوز نهایی هستیم که از سوی بانک مرکزی صادر شود.


وی اظهار کرد: تحول سرلوحه کار ما بوده و ادارات مختلف بانک برای سال آتی برنامه‌ریزی‌های خود را برای ایجاد تحول انجام داده‌اند. تحول، منتج به تعدیل نیروی انسانی نخواهد شد؛ زیرا اگر این‌گونه بود نرخ بیکاری در ژاپن بسیار بالا بود.

برگزاری دوره آموزشی روابط‌عمومی ضرورت داشت

شمسی‌نژاد افزود: از دکتر قاسمیان و تیمشان تشکر می‌کنم که این دوره ضروری را برگزار کردند. هنوز برخی از مجموعه‌ها اطلاع دقیقی از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ندارند و تصورشان از این بانک در سطح صندوق است.


مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد: باید در حوزه اطلاع‌رسانی بیش از پیش فعالیت کنیم. دیگر دوره مذاکره حضوری به سر آمده و باید تبلیغات را بیشتر در فضای مجازی متمرکز کنیم.


وی به نمایندگان روابط‌عمومی بانک در استان‌ها تأکید کرد: حتماً در تولید محتوای خود، قرض‌الحسنه بودن بانک را مد نظر قرار داشته باشید.


در پایان مراسم نیز گواهینامه رسمی این دوره آموزشی به نمایندگان روابط‌عمومی بانک در استان‌ها اعطا شد.



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد