درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48944صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 5 اسفند 1400 - 21:17
5 نکته افزایش مهارت برای موفقیت به عنوان یک حرفه‌ای روابط‌عمومی
صنعت روابط‌عمومی همیشه در حال پیشرفت است و یک نماینده عالی روابط‌عمومی می داند که چگونه سازماندهی و فعال باشد تا تجارت آنها رقابتی بماند. اگر در زمینه روابط‌عمومی تازه کار هستید یا می توانید به سادگی از چند نکته برای کمک به موفقیت تیم خود استفاده کنید، در اینجا برخی از کارهایی است که می توانید امروز انجام دهید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| صنعت روابط‌عمومی همیشه در حال پیشرفت است و یک نماینده عالی روابط‌عمومی می داند که چگونه سازماندهی و فعال باشد تا تجارت آنها رقابتی بماند. اگر در زمینه روابط‌عمومی تازه کار هستید یا می توانید به سادگی از چند نکته برای کمک به موفقیت تیم خود استفاده کنید، در اینجا برخی از کارهایی است که می توانید امروز انجام دهید.

منظم بمانید

این نکته ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما منظم ماندن بخش مهمی از روابط‌عمومی است. در ابتدا و انتهای هر روز زمانی را صرف سازماندهی خود کنید.

رسانه های اجتماعی را فعال نگه دارید

اگرچه خسته کننده است، اما مهم است که پروفایل های خود را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی فعال نگه دارید. رسانه های اجتماعی نه تنها راهی رایگان و آسان برای دیده شدن پیام های شما توسط مخاطبان هدف شما هستند، بلکه روشی عالی برای نشان دادن فعال بودن شرکت شما و انجام کارهای بزرگ نیز هستند. با حضور اجتماعی فعال، مشتریان و پتانسیل های خود را از تعجب در مورد شرکت خود دور نگه دارید.

وبلاگ

مشابه فعال ماندن در رسانه های اجتماعی، داشتن یک وبلاگ شرکتی فعال نیز مهم است. با این حال، وبلاگ شما نباید پر از پست هایی در مورد اینکه شرکت و محصولات شما چقدر عالی هستند باشد. در عوض، روی «رهبر فکری» بودن تمرکز کنید و وبلاگ‌های جالب و آموزنده‌ای را در مورد صنعت خود به عنوان یک کل پست کنید. اگر متوجه روند خاصی در این صنعت شده اید یا به سادگی چیزی را می دانید که ممکن است برای دیگران مفید باشد، در مورد آن بنویسید. مطمئن شوید که در مورد چه چیزی می نویسید، از کلمات کلیدی مناسب استفاده می کنید تا وب سایت شما در جستجوهای ارگانیک در موتورهای جستجوی محبوب ظاهر شود.

بازخورد بخواهید

ممکن است سخت باشد که از کسی بخواهید نظرش را در مورد ایده های شما بیان کند، به خصوص اگر فکر می کنید ایده های خوبی هستند. با این حال، به ویژه در زمینه روابط‌عمومی، مهم است که ایده های خود را توسط دیگران اجرا کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها با مخاطب هدف شما طنین انداز می شوند. تیم روابط‌عمومی شما برای حمایت از شما حضور دارد، بنابراین به آن‌ها اجازه دهید هنگام ارائه پیشنهادات، «صدا بزنند» و همچنین پیشنهادات خود را ارائه دهند. در اجرای ایده‌ها توسط افراد تیم فروش خود نیز تردید نکنید، زیرا آنها با مشتری روبرو هستند و در مورد آنچه که در پایگاه مشتری شما طنین انداز می‌شود اطلاعات بیشتری دارند. اگر مایل به ایجاد یک محیط مشارکتی با تیم خود هستید، استراتژی روابط‌عمومی متنوع تر و قوی تری خواهید داشت.

تجزیه و تحلیل را درک کنید

تماشای رشد شرکت شما هیجان انگیز است. اگر بازدید از یک صفحه یا پست وبلاگ خاصی در وب سایت شما به طور ناگهانی افزایش یابد، شما و تیم‌تان باید تلاش کنید تا بفهمید چرا این اتفاق افتاده است و برای رسیدن به نتایج مشابه در صفحات دیگر چه کاری می توانید انجام دهید. برعکس، اگر اعداد به طور ناگهانی شیرجه می‌زنند، باید بررسی کنید که چه چیزی ممکن است اشتباه باشد. آیا صفحه خاصی خطای 404 می دهد؟ آیا رنگ های موجود در صفحه ممکن است حس منفی ایجاد کنند؟ صدها دلیل می تواند وجود داشته باشد، اما یک شخص روابط‌عمومی خوب زمان می گذارد تا بفهمد چه چیزی اشتباه بوده و از آن درس بگیرد.
 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
جیمیسون هاتون | 24 فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد