درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48944صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 5 اسفند 1400 - 20:41
5 نکته افزایش مهارت برای موفقیت به عنوان یک حرفه‌ای روابط‌عمومی
صنعت روابط‌عمومی همیشه در حال پیشرفت است و یک نماینده عالی روابط‌عمومی می داند که چگونه سازماندهی و فعال باشد تا تجارت آنها رقابتی بماند. اگر در زمینه روابط‌عمومی تازه کار هستید یا می توانید به سادگی از چند نکته برای کمک به موفقیت تیم خود استفاده کنید، در اینجا برخی از کارهایی است که می توانید امروز انجام دهید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| صنعت روابط‌عمومی همیشه در حال پیشرفت است و یک نماینده عالی روابط‌عمومی می داند که چگونه سازماندهی و فعال باشد تا تجارت آنها رقابتی بماند. اگر در زمینه روابط‌عمومی تازه کار هستید یا می توانید به سادگی از چند نکته برای کمک به موفقیت تیم خود استفاده کنید، در اینجا برخی از کارهایی است که می توانید امروز انجام دهید.

منظم بمانید

این نکته ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما منظم ماندن بخش مهمی از روابط‌عمومی است. در ابتدا و انتهای هر روز زمانی را صرف سازماندهی خود کنید.

رسانه های اجتماعی را فعال نگه دارید

اگرچه خسته کننده است، اما مهم است که پروفایل های خود را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی فعال نگه دارید. رسانه های اجتماعی نه تنها راهی رایگان و آسان برای دیده شدن پیام های شما توسط مخاطبان هدف شما هستند، بلکه روشی عالی برای نشان دادن فعال بودن شرکت شما و انجام کارهای بزرگ نیز هستند. با حضور اجتماعی فعال، مشتریان و پتانسیل های خود را از تعجب در مورد شرکت خود دور نگه دارید.

وبلاگ

مشابه فعال ماندن در رسانه های اجتماعی، داشتن یک وبلاگ شرکتی فعال نیز مهم است. با این حال، وبلاگ شما نباید پر از پست هایی در مورد اینکه شرکت و محصولات شما چقدر عالی هستند باشد. در عوض، روی «رهبر فکری» بودن تمرکز کنید و وبلاگ‌های جالب و آموزنده‌ای را در مورد صنعت خود به عنوان یک کل پست کنید. اگر متوجه روند خاصی در این صنعت شده اید یا به سادگی چیزی را می دانید که ممکن است برای دیگران مفید باشد، در مورد آن بنویسید. مطمئن شوید که در مورد چه چیزی می نویسید، از کلمات کلیدی مناسب استفاده می کنید تا وب سایت شما در جستجوهای ارگانیک در موتورهای جستجوی محبوب ظاهر شود.

بازخورد بخواهید

ممکن است سخت باشد که از کسی بخواهید نظرش را در مورد ایده های شما بیان کند، به خصوص اگر فکر می کنید ایده های خوبی هستند. با این حال، به ویژه در زمینه روابط‌عمومی، مهم است که ایده های خود را توسط دیگران اجرا کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها با مخاطب هدف شما طنین انداز می شوند. تیم روابط‌عمومی شما برای حمایت از شما حضور دارد، بنابراین به آن‌ها اجازه دهید هنگام ارائه پیشنهادات، «صدا بزنند» و همچنین پیشنهادات خود را ارائه دهند. در اجرای ایده‌ها توسط افراد تیم فروش خود نیز تردید نکنید، زیرا آنها با مشتری روبرو هستند و در مورد آنچه که در پایگاه مشتری شما طنین انداز می‌شود اطلاعات بیشتری دارند. اگر مایل به ایجاد یک محیط مشارکتی با تیم خود هستید، استراتژی روابط‌عمومی متنوع تر و قوی تری خواهید داشت.

تجزیه و تحلیل را درک کنید

تماشای رشد شرکت شما هیجان انگیز است. اگر بازدید از یک صفحه یا پست وبلاگ خاصی در وب سایت شما به طور ناگهانی افزایش یابد، شما و تیم‌تان باید تلاش کنید تا بفهمید چرا این اتفاق افتاده است و برای رسیدن به نتایج مشابه در صفحات دیگر چه کاری می توانید انجام دهید. برعکس، اگر اعداد به طور ناگهانی شیرجه می‌زنند، باید بررسی کنید که چه چیزی ممکن است اشتباه باشد. آیا صفحه خاصی خطای 404 می دهد؟ آیا رنگ های موجود در صفحه ممکن است حس منفی ایجاد کنند؟ صدها دلیل می تواند وجود داشته باشد، اما یک شخص روابط‌عمومی خوب زمان می گذارد تا بفهمد چه چیزی اشتباه بوده و از آن درس بگیرد.
 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
جیمیسون هاتون | 24 فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد