درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4894صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 شهریور 1392 - 19:23
ترفند یک انگلیسی برای کسب درآمد از تماس های بازاریاب های تلفنی
  

شارا- یک انگلیسی که از تماس های تلفنی تبلیغاتی کلافه شده بود به ابتکاری برای کسب درآمد دست زد.
 لوموند نوشت: لی بومونت که در سال ۲۰۱۱ هدف تماس های تلفنی بازاریاب های شرکت های بیمه قرار گرفته بود تصمیم گرفت از طریق تماس های تلفنی آنان درآمد کسب کند.
 به گزارش شارا به نقل از واحد مرکزی خبر, لی بومونت با پرداخت ۱۰ پوند خط تلفن خصوصی پولی خود را که مالیات اضافه هم شامل آن می شد باز کرد. در هر تماس با شماره منزل وی برای هر دقیقه مکالمه مبلغ ۱۰ پنس از تماس گیرنده دریافت می شد. که ۷ پنس آن معادل ۰/۸۰ یورو به طور مستقیم به جیب او می رفت. او می گوید از آن زمان به بعد از این کار حدود ۳۰۰ پوند معادل ۳۵۲ یورو عایدش شده است. اکنون او برای افزایش درآمد اضافی خود به گونه ای برنامه ریزی می کند که شرکتهای بیشتری با او تماس بگیرند. این ترفند سودآور موجب شده که لی بومونت که در خانه کار می کند ترتیبی دهد که مکالمات تلفنی او بیشتر طول بکشد. با این حال وی این هزینه را بر نزدیکان و دوستان خود تحمیل نکرده است و شماره ای شخصی برای ارتباط با آنان در نظر گرفته است. شرکتها اغلب از او می پرسند که چرا چنین شماره ای دارد و او هم در پاسخ می گوید: «چون در حالیکه مشغول تماشای برنامه مورد علاقه ام هستم بانکها با من تماس می گیرند تا پیشنهاد خرید بیمه ارائه کنند و در هر دقیقه ۱۰ پنس برای این کار می پردازند» .
 ایده او می تواند الهام بخش دیگر انگلیسی ها هم بشود. بر اساس مطالعه ای که از انجمن مشاوره شهروند منتشر کرد دو سوم پاسخ دهندگان این تحقیق تماس تلفنی، ایمیل، پیامک های متنی یا هرزنامه هایی را در زمینه تبلیغات فروش بیمه های سوء استفاده کننده دریافت می کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد