درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48894صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 1 اسفند 1400 - 08:01
3 روش خلاقانه و ساده برای مشارکت دادن مشتریان در کسب و کار شما
عنصر اصلی برای موفقیت یک تجارت و افزایش سود آن چیست؟ هر صاحب کسب و کاری می داند که مشتریان حیات کسب و کارشان هستند. این صرفاً به این دلیل است که مشتریان کسانی هستند که فروش مورد نیاز برای بقای یک تجارت را تضمین می کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عنصر اصلی برای موفقیت یک تجارت و افزایش سود آن چیست؟ هر صاحب کسب و کاری می داند که مشتریان حیات کسب و کارشان هستند. این صرفاً به این دلیل است که مشتریان کسانی هستند که فروش مورد نیاز برای بقای یک تجارت را تضمین می کنند. بدون مشتریان، فروش وجود نخواهد داشت و کسب و کار شکست می خورد. در حالی که این چیزی است که هر صاحب کسب و کاری آن را درک می کند و به آن احترام می گذارد.
 

در اینجا راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید مشتریان خود را کمی عمیق‌تر جذب کنید و وفاداری مادام‌العمری را که به دنبال آن‌ها بودید، ایجاد کنید. وقتی این کار را انجام می دهید، ارزش مادام العمر مشتریان شما را افزایش می دهد. در اینجا سه ​​راه وجود دارد که می توانید مشتریان خود را به شیوه ای موثر در کسب و کار خود مشارکت دهید.

1. ارائه یک تجربه

به منظور ایجاد وفاداری در مشتریان باید تجربه مشتری را افزایش دهید. این بدان معناست که شما نه تنها محصول یا خدماتی را برای آن‌ها ارائه می‌دهید تا مشکلشان را حل کنند، بلکه به آن‌ها تجربه می‌دهید. به عنوان مثال، شرکتی که کلاه ارائه می کند، می تواند ایستگاه اندازه گیری کلاه را در فروشگاه خود نصب و سفارشی کند. این ایستگاه یک کارمند دارد که در آن سر مشتری را اندازه می گیرد و از تجهیزاتی برای تنظیم کلاه برای جا دادن بهتر آنها استفاده می کند. این نه تنها باعث ایجاد فروش می شود، بلکه وفاداری ایجاد می کند.

 

مشتری احساس می کند که در کسب و کار شما نقش دارد، نه اینکه فقط یک معامله انجام دهد. وقتی در مورد آن خلاقیت به خرج دهید می توانید شرکت تان را از رقبا متمایز کنید.

2. انجام نظرسنجی

در مرحله بعد، می توانید انجام برخی از نظرسنجی های اساسی مشتری را در نظر بگیرید. اکنون، زمانی که کسب‌وکارها نظرسنجی مستقیم از مشتریان خود انجام نمی‌دهند، ممکن است اشتباهاتی توسط یک کسب‌وکار انجام شود و مشتری می‌تواند تجربه ناخوشایند خود را بیان کند. بسیاری از مشتریان قبل از اینکه چیزی دلگرم کننده و مثبت در مورد یک کسب و کار بنویسند، از رسانه های اجتماعی و نظرات آنلاین برای ابراز نگرانی های منفی خود در مورد یک تجارت استفاده می کنند.

 

این امر باعث می شود که بخش روابط‌عمومی در تلاش باشد تا شرکت شما را برای عموم خوب جلوه دهد و گزارش منفی را از بین ببرد. با این حال، اگر یک کسب‌وکار مرتباً نظرسنجی‌های دیجیتالی انجام می‌دهد، می‌تواند قبل از اینکه مشکلی پیش بیاید به بهبود آن بپردازد.

3. بازاریابی ایمیلی را بپذیرید

در نهایت، کسب و کار شما باید بازاریابی ایمیلی بیشتری انجام دهد تا با زمان دیجیتال هماهنگ باشد. ایمیل نمرده است و هر کسب و کار موفقی می داند که پتانسیل آن را دارد که بازدهی کلانی را به همراه داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که تا جایی که می توانید اطلاعات لازم را از مشتریان خود جمع آوری می کنید.

 

این اطلاعات شامل نام، شماره و آدرس ایمیل آنها خواهد بود. هنگامی که این اطلاعات را به دست آوردید، می توانید اطلاعات مهم شرکت خود را به آنها ایمیل کنید. این اطلاعات نه تنها می‌تواند شامل فروش عمده‌ای باشد که انجام می‌دهید و باعث می‌شود آنها به محل کسب و کار شما بیایند، بلکه می‌تواند شامل تغییراتی نیز باشد که انجام می‌دهید. هنگامی که مشتریان شما در لیست ایمیل شما قرار دارند، باعث می شود که آنها احساس کنند بیشتر در کسب و کار شما مشارکت دارند، گویی اطلاعات داخلی در مورد آنچه سازمان شما انجام می دهد دارند.

اگر به مشتریان خود این احساس را بدهید که بخشی از کسب و کار شما هستند، آنها به بازگشت و استفاده از خدمات و محصولات شما هر چند وقت یکبار ادامه خواهند داد. امروز آنها را با این تاکتیک ها درگیر کنید تا استراتژی تجاری بهتری داشته باشید.

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کوین گاردنر | 17 فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد