درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:00   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48874صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 27 بهمن 1400 - 13:43
دیداری صمیمانه با مدیرعامل کانون ایران نوین
نشست روسای باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران و استادان حوزه رسانه و ارتباطات با مدیرعامل کانون تبلیغات ایران‌نوین برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست روسای باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران و استادان حوزه رسانه و ارتباطات با مدیرعامل کانون تبلیغات ایران‌نوین برگزار شد.


به گزارش روابط‌عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران، در این دیدار که با حضور سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس‌کل و امیرعباس تقی‌پور دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران، یونس شکرخواه، حسن نمکدوست تهرانی و مریم شفیعی مدیرعامل و سپهر سیفی رئیس هیات مدیره کانون ایران نوین در ساختمان این سازمان برگزار شد، از همراهی و عملکرد مثبت این موسسه در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقا جایگاه روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه تقدیر شد.


در ابتدای این نشست سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران با اشاره به ارتقا این مجموعه در بیش 30 سال فعالیت، بیان کرد: کانون ایران نوین در طی این سال‌ها تبدیل به محلی امن برای اشتغال جوانان شده و با ایجاد شور و انگیزه برای بیش از ۷۰۰ نفر جوان به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.


یونس شکرخواه استاد دانشگاه، روزنامه‌نگار و فعال حوزه ارتباطات در سخنانی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های کانون ایران نوین مانند شکار خلاقیت‌هاست، گفت: کارکنان یک شرکت شبیه رهبر و مدیر خود می‌شوند و همانطور که مشخص است همراهی افراد باتجربه درکنار نیروی جوان باعث شده همه چیز این موسسه بر خلاقیت بنا شود.


سپس مریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین با ابراز خورسندی از دیده شدن فعالیتهای این سازمان، اظهار کرد: ما در طول بیش از 30سال فعالیتمان، همیشه سعی کردیم بهترین‌ها را در کنار خود جمع کنیم و این در کنار هم قرار گرفتن تجربه و جوانان باعث شده افق‌های روشنی به روی ما باز شود. ما در این سال‌ها با چالش‌های شدید، رقابت‌های زیاد و حاشیه‌های بسیاری مواجه شدیم اما توانستیم با همت همه اعضای کانون از پس آن بربیاییم و برای جامعه رسانه‌ای، ارتباطی و تبلیغاتی کشور مفید باشیم.


احمد یحیایی‌ایله‌ای مدرس و فعال حوزه ارتباطات، بهروز تقی‌پور رئیس دپارتمان اجرایی و هماهنگی و منصور ساعی رئیس دپارتمان علم وفناوری یونسکو_ایران، سعید رهیده مدیر روابط‌عمومی بنیاد مسکن، یگانه قاسمی روابط‌عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران از دیگر افرادی بودند که در این نشست حضور داشتند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد