درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:46   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48868صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 27 بهمن 1400 - 09:02
یافته‌های کلیدی از استفاده بی‌رویه از رسانه‌های اجتماعی و صفحه‌های نمایش
با افزایش زمان صفحه نمایش و مالکیت دستگاه، استفاده بی رویه از رسانه‌های اجتماعی و نگرانی های فزاینده پیرامون حریم خصوصی، مخاطبان امروزی تمایل بیشتری به تأثیرگذاری بر دنیای اطراف خود دارند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با افزایش زمان صفحه نمایش و مالکیت دستگاه، استفاده بی رویه از رسانه‌های اجتماعی و نگرانی های فزاینده پیرامون حریم خصوصی، مخاطبان امروزی تمایل بیشتری به تأثیرگذاری بر دنیای اطراف خود دارند.


گزارش جدید از آژانس بازاریابی جهانی TEAM LEWIS که در کشورهای استرالیا، بلژیک، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، مالزی، هلند، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده انجام شده است یافته های کلیدی زیر بدست آمده است:

زمان نمایش
• زمان استفاده از صفحه نمایش در اکثر کشورها به استثنای استرالیا، مالزی، سنگاپور و ایالات متحده همچنان در حال افزایش است.
• هنگ کنگی‌ها و مالزیایی‌ها ترجیح می‌دهند در مقایسه با رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها زمان بیشتری را با دستگاه‌های تلفن همراه خود بگذرانند.


مالکیت دستگاه
• در سطح جهانی، مخاطبان حداقل دارای سه دستگاه هستند.
• مالزیایی ها به طور متوسط ​​کمتر از سه دستگاه دارند، اما بیشترین زمان را در سراسر جهان روی اینترنت می گذرانند. ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و ایتالیا در مورد مالکیت دستگاه بالاتر از میانگین جهانی هستند.
 

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
• کشورهای APAC روزانه به طور متوسط ​​از چهار پلتفرم استفاده می کنند.
• اروپای غربی با کمتر از سه پلتفرم روزانه کمترین میزان استفاده را دارد.

نگرش به حریم خصوصی
• در سطح جهانی، بیشترین نگرانی در میان مصرف کنندگان این است که چگونه شرکت ها از داده های شخصی خود به صورت آنلاین استفاده می کنند (39 درصد) و پس از آن ترجیح می دهند ناشناس ماندن آنلاین (34 درصد) را حفظ کنند.
 

کانال های پیشرو در چشم انداز بازاریابی امروزی
• وب سایت همچنان پادشاه است—56 درصد در ماه گذشته از وب سایت یک کسب‌و‌کار بازدید کردند.
• خبرنامه ها هنوز موثر هستند - 26 درصد ایمیل یا خبرنامه یک کسب‌و‌کار را می خوانند.
 

انتظارات مصرف کنندگان
• مصرف کنندگان جهانی به اتفاق آرا می خواهند که کسب‌و‌کارها قابل اعتماد، معتبر و نوآور باشند.
 

ظهور صدا
• در سه سال اخیر مصرف سرویس های پخش موسیقی و پادکست ها افزایش یافته است.
• استرالیا و سنگاپور بیشترین رشد را در جریان پخش موسیقی و شنوندگان پادکست در سال گذشته داشته اند.
 

شک و تردید در خصوص رسانه‌های اجتماعی
• تنها 23 درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان فکر می کنند رسانه‌های اجتماعی برای جامعه خوب است.
• مالزیایی ها نسبت به رسانه‌های اجتماعی مثبت ترین افراد هستند و 40 درصد آن را به عنوان یک نیروی خوب می دانند.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
ریچارد کاروفل | 4 فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد