درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:35   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48853صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 24 بهمن 1400 - 15:45
مدیرکل روابط‌عمومی‌ استاندار آذربایجانشرقی: اتکا به تولیدات روابط‌عمومی‌ برای تولید محتوا کفایت نمی کند
نظامی‌خواه با تاکید بر فعالیت هرچه بیشتر رسانه های بهره مند از حمایت های دولتی برای تولید محتوا و ارایه گزارش اقدامات و دستاوردهای دولت، گفت: اتکا به تولیدات روابط‌عمومی‌ برای تولید محتوا در رسانه ها کفایت نمی کند و رسانه ها باید پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه مدیران دولتی باید از ظرفیت رسانه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کنند، گفت: رسانه‌ها در کنار پرداختن به مشکلات، برای حل آنها نیز راهکار ارائه کنند.

رامین نظامی‌خواه روز یکشنبه در دیدار با مدیران و سرپرستان رسانه های دولتی مستقر در آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای کمک به تحقق سیاست های کلان دولت در استان نیازمند هم افزایی هرچه بیشتر رسانه ای هستیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که اطلاع رسانی به دلیل پیچیدگی های افکار عمومی با ظهور فضای مجازی روز به روز دشوار تر می شود، اراده دولت بر تقویت اطلاع رسانی استوار بوده و این رویکرد در استان نیز با قوت پیگیری می شود.

نظامی خواه با اشاره به مرجعیت رسانه های رسمی، گفت: برای مقابله با بحث شایعه و شائبه در فضای اطلاع رسانی نیازمند هم افزایی رسانه ای هستیم.

وی اضافه کرد: کار حرفه ای رسانه های دولتی، مزیتی برای افزایش امید آفرینی در سطح جامعه است و رویکرد پرداخت به مشکلات موجود نیز باید با ارایه راهکار و حل مشکلات جامعه باشد.

مدیرکل روابط‌عمومی‌ استاندار آذربایجان شرقی افزود: دولت در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سیاست های کلان اعلام شده ای دارد که برای پیشبرد آنها می کوشد و رسانه های دولتی در سطح استان نیز باید همراه و همیار مدیریت استان باشند.

وی ادامه داد: در مقابل ضرورت دارد مدیران دولتی نیز از ظرفیت رسانه ها در راستای توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کنند.

نظامی‌خواه با تاکید بر فعالیت هرچه بیشتر رسانه های بهره مند از حمایت های دولتی برای تولید محتوا و ارایه گزارش اقدامات و دستاوردهای دولت، گفت: اتکا به تولیدات روابط‌عمومی‌ برای تولید محتوا در رسانه ها کفایت نمی کند و رسانه ها باید پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند.

وی افزود: پرداخت به مطالبات مردمی در گروی ارایه تحلیل ها و تفسیرهای رسانه ای از مزیت ها و کمبودهای استان است تا مدیران دستگاه ها بتوانند تصمیمات واقعی تر و موثرتری در راستای حل مشکلات مردم بگیرند.

در این نشست مدیران و سرپرستان رسانه های منتسب به دولت مستقر در آذربایجان شرقی نیز راهکارها و پیشنهادهای خود را ارایه کردند.

در استان بیش از چهار میلیون نفری آذربایجان شرقی حدود ۶۰۰ رسانه مکتوب و آنلاین مجوز فعالیت دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد