درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48851صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 24 بهمن 1400 - 12:37
5 روش‌ برای تغییر رویکرد و نگرش مربوط به تلاش‌های مرتبط با دریافت بازخورد از کارکنان
دریافت بازخورد مهم‌ترین عامل دلبستگی کارکنان است. آیا کارکنان نسبت به محل کار خود احساس دلبستگی و انجام کار معنادار دارند و کمک به ماموریت شرکت را حس می‌کنند؟ آیا از نظر روانی و جسمی به اندازه کافی احساس امنیت می‌کنند که تمام تلاش خود را در کارشان متمرکز کنند؟ یا دغدغه و نگرانی یا موانعی دارند که آنها را از دلبستگی کامل باز دارد ؟ و آیا در مورد این موارد چیزی می‌‌‌گویند؟
  

در این مقاله روش‌هایی برای تغییر رویکرد و نگرش مربوط به تلاش‌های مرتبط با دریافت بازخورد از کارکنان ارائه شده است.

۱- قدر ارزش و تلاش مربوط به بازخورد را بدانید.

 

دریافت بازخورد از کارکنان و آشکار کردن مسائل ارزش دارد. اگر وانمود کنند که وجود ندارد یا هنگامی که مطرح می‌شود آن را نادیده بگیرند، برای کارفرمایان و کارکنان سودی ندارد. سازمان‌ها با استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌خواهند بدانند که در محیط‌‌‌های کاری آنها چه می‌گذرد و مسائل را نه تنها برای بهبود تجربه و روحیه کارکنان، بلکه برای نگه‌داشت آنها نیز بررسی کنند. این رسانه‌‌‌ها برای اجرای مسائل بلندمدت حل نشده پیش روی کارکنان، به عنوان بستری عمومی در خدمت آنان بوده‌اند. اما قرار گرفتن در فهرست بهترین مکان برای کار، مستلزم تلاش و دانستن ارزش فرآیندی است که برای رسیدن به آنجا انجام می‌شود.

۲- به تحول دیجیتال روی آورید.

 

 تغییر به سوی دیجیتالی شدن آغاز شده است و بخش‌های منابع انسانی نه تنها برای کاهش حجم کارشان، بلکه برای ارائه خدمات بهتر به کارکنان به‌ویژه به تیم‌‌‌های دور کار باید ابزارهای دیجیتال را به کار گیرند.

مصاحبه‌های مجازی و استخدام، اتوماسیون، جامعه‌‌‌پذیری، آموزش دیجیتال و امضای الکترونیک فرم‌های دیجیتال می‌تواند مصادیقی از مدیریت منابع انسانی دیجیتال باشد. علاوه بر این، بخش‌های منابع انسانی می‌توانند از داده‌‌‌هایی که جمع‌‌‌آوری می‌کنند برای کمک به تصمیم‌گیری‌های داده محور بیشتر استفاده کنند.

۳- درپی شناسایی بازخورد دهندگان نباشید.

 

بخش‌های منابع انسانی به جای واهمه از بازخورد ناشناس و بی‌اطلاعی از آن که با بازخورد افراد ناشناس چه باید کرد، باید ارزش بازخورد ناشناس را درک کنند. بر اساس پژوهش‌‌‌های انجام شده، ۷۴‌درصد از کارکنان تمایل بیشتری برای ارائه بازخورد به صورت ناشناس دارند. چون بسیاری از کارکنان به دلیل ترس از تلافی‌جویی که به گفته کمیسیون فرصت‌‌‌های شغلی برابر آمریکا (EEOC)، به عنوان بزرگ‌ترین مشکل محل کار گزارش شده، نسبت به درج نامشان در بازخورد تردید دارند. سازمان‌ها برای ایجاد محیط‌های کاری واقعا جذاب که از نظر روانی ایمن باشند، باید کانال‌هایی برای ارائه بازخورد ناشناس فراهم کنند.

۴- محیط کار ترکیبی را بپذیرید.

 

سازمان‌ها در سال گذشته یادگیری فراوانی در مورد نحوه ایجاد دلبستگی در تیم‌‌‌هایی داشتند که یا گاهی در محل کار حضور داشته یا هیچ وقت در محل حاضر نبوده‌اند. این یک چالش است، اما تا زمانی که تیم‌‌‌ها بتوانند از ابزارهای دیجیتالی مانند کنفرانس ویدئویی، تخته‌سفید دیجیتال، برنامه‌های چت یا درایو‌های مشترک برای ارتباط استفاده کنند، غیر‌ممکن نیست. برای تیم‌‌‌هایی که زمان خود را به طور متعادل در دفتر و دورکاری تقسیم کرده‌اند، این به معنای بهره‌مندی از یک تقویم تیمی به‌روز است تا اطمینان حاصل شود که همه از جای همدیگر باخبرند. همچنین به این معنی است که رهبران تیم فعالانه‌تر برای ادامه تعامل و روحیه بالا دست به کار می‌شوند.

۵-دریافت بازخورد سبب دلبستگی می‌شود.

 

در نهایت، دریافت بازخورد مهم‌ترین عامل دلبستگی کارکنان است. آیا کارکنان نسبت به محل کار خود احساس دلبستگی و انجام کار معنادار دارند و کمک به ماموریت شرکت را حس می‌کنند؟ آیا از نظر روانی و جسمی به اندازه کافی احساس امنیت می‌کنند که تمام تلاش خود را در کارشان متمرکز کنند؟ یا دغدغه و نگرانی یا موانعی دارند که آنها را از دلبستگی کامل باز دارد ؟ و آیا در مورد این موارد چیزی می‌‌‌گویند؟

 

مسائل حل نشده در محل کار، حتی در شرایط دورکاری نیز می‌تواند باعث کاهش دلبستگی شده و تا مرز ترک کار پیش رود. بر اساس گزارش موسسه گالوپ، کارکنانی که دلبستگی به محل کارشان ندارند، تنها در ایالات‌متحده با بیش از ۵۵۰‌میلیارد دلار در سال، کاهش بهره‌‌‌وری را سبب شده‌اند.

 

 

مترجم: علی پورقاسمی

منبع: Forbes - donya-e-eqtesad


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد