درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 16:35   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48849صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 23 بهمن 1400 - 22:38
چرا به استانداردها نیاز داریم؟
رایج‌ترین شکل استانداردهای روابط‌عمومی در ایران، استانداردسازی فرآیندهاست. اساسا، استانداردسازی فرآیند، ایجاد مجموعه‌ای از قوانین را توصیف می‌کند که چگونه افراد در یک صنعت و حرفه قرار است یک وظیفه و فعالیت را انجام داده و یا توالی از وظایف را تکمیل کنند. انتشار چهار عنوان کتاب «استانداردهای روابط‌عمومی» توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در همین راستا، یعنی استانداردسازی فرایندها و فعالیت‌های روابط‌عمومی صورت گرفته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هزاران استاندارد در جهان وجود دارد که توسط متخصصان در بخش‌های مختلف تدوین و توسعه یافته است. علاوه بر این، نهادهای مختلفی در تهیه استانداردهایی که در سطح جهانی استفاده می‌شوند، دخیل هستند. اینها شامل سازمان‌های دولتی، سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌هایی هستند که یا در استانداردسازی تخصص دارند یا در فعالیت‌های استانداردسازی مشارکت دارند.


هدف استانداردسازی تضمین یکنواختی رهنمون‌ها و رویه‌های خاص در یک صنعت و حرفه است. استانداردسازی بر فرآیند ایجاد محصول، عملیات کسب‌وکارها، فناوری مورد استفاده و چگونگی ایجاد یا انجام فرآیندهای اجباری خاص تمرکز دارد.


استانداردسازی با تنظیم دستورالعمل‌های پذیرفته‌شده عمومی در رابطه با نحوه ایجاد یا پشتیبانی یک محصول یا خدمات، و همچنین نحوه اداره یک کسب‌وکار یا نحوه اداره برخی فرآیندهای مورد نیاز به‌دست می‌آید.


رایج‌ترین شکل استانداردهای روابط‌عمومی در ایران، استانداردسازی فرآیندهاست. اساسا، استانداردسازی فرآیند، ایجاد مجموعه‌ای از قوانین را توصیف می‌کند که چگونه افراد در یک صنعت و حرفه قرار است یک وظیفه و فعالیت را انجام داده و یا توالی از وظایف را تکمیل کنند. انتشار چهار عنوان کتاب «استانداردهای روابط‌عمومی» توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در همین راستا، یعنی استانداردسازی فرایندها و فعالیت‌های روابط‌عمومی صورت گرفته است.


استانداردسازی فرایند به این معنی است که متخصصان روابط‌عمومی یک فرآیند ثابت و اثبات‌شده برای استفاده دارند. زمانی که استانداردسازی به خوبی انجام شود، می تواند ابهام و حدس و گمان را کاهش دهد، کیفیت را تضمین کند، بهره‌وری و روحیه کارکنان را افزایش دهد.


استانداردهای روابط‌عمومی، روش‌ها و دستورالعمل‌های یکپارچه‌ای را برای خدمات و فرآیندهای روابط‌عمومی تعیین می‌کنند. استانداردها، مانند اهداف، بیانیه‌هایی هستند که متخصصان روابط‌عمومی باید بدانند و بتوانند انجام دهند. با این حال، استانداردها معمولا از نظر دامنه محدودتر و قابل ارزیابی‌تر از اهداف هستند.


استانداردها، دانشی را که روابط‌عمومی‌ها برای موفقیت به آن نیاز دارند را به شکل متمرکز ارائه می‌کنند. آنها می‌توانند مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند را برای نوآوری و بهره‌وری ارائه دهند.


استانداردها همچنین روشی آزموده شده برای کارآمدی هستند. آنها به روابط‌عمومی‌ها کمک می‌کنند تا عملکرد خود را بهبود بخشند، ریسک خود را کاهش دهند و به آنها کمک می‌کنند تا پایدارتر و باارزش‌تر باشند.


ما در کتاب «استانداردهای جهانی و حرفه‌ای روابط‌عمومی» که با همکاری مشترک انجمن متخصصان روابط‌عمومی و موسسه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود کوشیده‌ایم تا مجموعه‌ای از قدیم‌ترین و جدیدترین داده‌ها و دیدگاه‌ها را از کشورهای مختلف جمع‌آوری کنیم که به محققان و متخصصان روابط‌عمومی کمک می‌کند تا ابعاد گوناگون استانداردهای روابط‌عمومی را به خوبی درک کرده و دریابند استانداردها کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که هر متخصص روابط‌عمومی با پیروی از مجموعه‌ای خاص از قوانین و فرآیندها، وظایف خود را به‌خوبی انجام می‌دهد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد