درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48840صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 22 بهمن 1400 - 23:44
بی اعتنایی استاندار سیستان و بلوچستان در ارتباط یک کشاورز با وی
درسی از یک ارتباط مردمی برای روابط‌عمومی‌ها
بدون تردید یکی از مهم ترین وظایف مسئولان روابط‌عمومی ساماندهی ارتباطات درون و برون سازمانی با مسئولان و مدیران است و به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقش‌های تعریف شده برای روابط‌عمومی‌ها نمایان‌تر و بارزتر است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| محمد امامی| مردم داران ایران: بدون تردید یکی از مهم ترین وظایف مسئولان روابط‌عمومی ساماندهی ارتباطات درون و برون سازمانی با مسئولان و مدیران است و به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقش‌های تعریف شده برای روابط‌عمومی‌ها نمایان‌تر و بارزتر است.
 
  رعایت احترام و کرامت انسانی مردم از سوی خدمتگزاران از جمله ابتدایی‌ترین ضرورت‌ها در برقراری ارتباط آنان با مردم است و مدیران روابط‌عمومی به عنوان تسهیلگران این ارتباط باید این مهم را همواره مد نظر داشته باشند و بستر ارتباط مبتنی بر کرامت انسانی را فراهم آورند.
 
  در کلیپ حاضر می‌بینیم که کشاورز سیستانی که به لحاظ سنی هم از مسئولان بازدیدکننده و استاندار سیستان و بلوچستان، هنگامی که تلاش دارد سخنش را با استاندار در میان بگذارد، هیچگونه واکنش مناسبی از سوی استاندار و تیم روابط‌عمومی وی دیده نمی‌شود و حتی عقب عقب رفتن این کشاورز موجب نمی‌شود تا این تبختر استاندار و بی‌حرمتی و تحقیر مردم متوقف شود.
 
  فراموش نمی‌کنیم و مسئولان و مدیران روابط‌عمومی نباید فراموش کنند که مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولان باید خدمتگزار مردم‌ باشند و کمترین حق آنان شنیده شدن صدای‌شان است.
 
  مدیران روابط‌عمومی باید همواره از بروز شرایطی که ارتباط بد با مردم را شکل می‌دهد بپرهیزند و شرایط را تغییر دهند.
 
 ▪ رغبت نشان ندادن برای شنیدن سخنان مردم و بی‌اعتنایی به سخنان آنان نشانه‌ ارتباط بد است
 
 ▪ همدلی نکردن با مردم در حین ارتباط و بی‌توجهی به احساسات آنان نشانه یک ارتباط بد است
 
 ▪ رفتار تحقیرآمیز و نادیده گرفتن کرامت مردم نشانه ارتباط بد است
 
 ▪ ناآگاهی از مهارت‌های کلامی و تاثیر لحن بیان و ناتوانی در برای برقراری ارتباط مناسب و صمیمانه با مردم از دیگر نشانه‌های ارتباط بد است
 
 ▪ ناتوانی از مهارت‌های غیرکلامی و نا آگاهی از تاثیر زبان بدن و وﺿﻌﯿﺖ بدن و ﻣﯿﺰان ارتباط ﭼﺸﻤﯽ با مردم نشانه دیگری از ارتباط بد است
 
 ▪ ناآگاهی مسئولان از حقوق مردم در مواجهه با خدمتگزاران زمینه‌ساز ارتباط بد است
 
 امید است مدیران روابط‌عمومی‌ها با اشراف و آگاهی به این نکات مهم ضمن احترام به کرامت انسانی مردم و حقوق آنان، تسهیل‌گر خوب و فعال و موثری در ارتباطات مردمی باشند و نگذارند دیگر شاهد چنین صحنه‌های زشتی باشیم.


 
 ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
 مردم‌داران ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد