درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 09:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48834صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 21 بهمن 1400 - 08:09
چگونه کسب‌و‌کارها از روابط‌عمومی برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر استفاده می کنند
قدرت روابط‌عمومی در درک مثبت افراد از کسب‌و‌کار نهفته است. آیا این چیزی است که می تواند یک شبه اتفاق بیفتد؟ اگر بگوییم می‌شود، دروغ می‌گوییم. روابط‌عمومی یک استراتژی بلندمدت است.
  

 

1. رویدادها زمینه استخراج سرنخ ها هستند

رویدادهایی مانند نمایشگاه‌های تجاری و کنفرانس‌ها محل استخراج سرنخ‌ها هستند. افرادی که شرکت می کنند علاقه واقعی به کسب و کار دارند. آنها فقط به آن فشار نهایی نیاز دارند تا وارد شراکت شوند.

کسب‌و‌کارهای همچنین می توانند از تعاملات سخنرانی در رویدادهای مختلف استفاده کنند.


2. قدرت رسانه را به حداکثر برسانید

رسانه ها می توانند نقش کلیدی در ایجاد سرنخ برای کسب‌و‌کارها داشته باشند. ترفند این است که بدانید چگونه با آنها روابط خوبی ایجاد کنید.

راه های ساده ای برای ایجاد ارتباط با رسانه ها وجود دارد. اینها هستند:

- با شناسایی شخصیت های رسانه ای که صنعت شما را پوشش می دهند، شروع کنید. این می تواند ترکیبی سالم از تجارت، اخبار یا رسانه های سبک زندگی باشد. این فقط به خط کسب و کاری که در آن هستید بستگی دارد.
- محتوای خبری را در قالب بیانیه های مطبوعاتی، نظرات یا یافته های پژوهشی ارسال کنید.
- جلسات غیررسمی ملاقات و خوشامدگویی را برای شناخت بهتر رسانه ها تنظیم کنید.
- آنها را به رویدادهای شرکت دعوت کنید که ممکن است ارزش پوشش دادن داشته باشند. اینها شامل جلسات توجیهی تجاری ذینفعان یا سرمایه گذاران است.
- به پلتفرم هایی مانند HARO (Help a Journalist Out) بپیوندید.

هر چه بیشتر رابطه برقرار کنید، رسانه ها بیشتر برای داستان، مصاحبه، تفسیر، نظرات و غیره به شما مراجعه می کنند.

هنگامی که شما به یک رهبر صنعت تبدیل می شوید چه راه فوق‌العاده‌ای برای به دست آوردن سرنخ بدون صرف پول دارید.

 

3. فعالیت های آنلاین را افزایش دهید

فضای آنلاین فرصت های زیادی را برای فعالیت های روابط‌عمومی فراهم می کند. این شامل:

- رسانه های اجتماعی که در آن کسب‌و‌کار می تواند فعالانه با مخاطبان بالقوه تعامل داشته باشد.
- به اشتراک گذاری مقالات با ارزش خبری از طریق پست های وبلاگ، یافته های تحقیق، مقالات سفید و خبرنامه ها
- بازاریابی ایمیلی که امکان تقسیم بندی و بازاریابی هدفمند را فراهم می کند.
- فرصت های ایجاد لینک برای افزایش آگاهی از کسب‌و‌کار
- صفحات فرود بهینه شده برای جمع آوری سرنخ ها
- محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) فرصتی برای تعامل و تعامل بهتر با مخاطبان فراهم می کند.

- مشارکت با اینفلوئنسرها برای تایید کسب‌و‌کار. ترفند این است که یک اینفلوئنسر انتخاب کنید که جایگاهش در منطقه شما باشد. این بدان معنی است که مخاطبان آنها ارتباط بیشتری با آنچه در مورد کسب و کار شما می گویند پیدا می کنند.

بنابراین توسعه یک استراتژی روابط‌عمومی قوی برای فضای آنلاین بسیار مهم است. ثبات و سطح تعامل بالا با مخاطبان می تواند منجر به سرنخ های فوق العاده ای بشود.

4. نقش مهم مسئولیت اجتماعی شرکت

کسب‌و‌کارها نمی توانند ضرورت مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) را نادیده بگیرند. این می تواند منجر به احساسات مثبت و در نتیجه روابط بهتر شود.

با در نظر گرفتن بودجه، یک شرکت می تواند کمک های مالی، ارائه بورس تحصیلی، یا حتی شرکت در رویدادهای جمع آوری کمک مشارکت کند.

جمع‌بندی

کسب‌و‌کارها فرصت های زیادی برای استفاده از روابط‌عمومی به نفع خود دارند. ما به چند استراتژی عالی نگاه کرده ایم که می توانند تعداد زیادی سرنخ ایجاد کنند.

قدرت روابط‌عمومی در درک مثبت افراد از کسب‌و‌کار نهفته است. آیا این چیزی است که می تواند یک شبه اتفاق بیفتد؟ اگر بگوییم می‌شود، دروغ می‌گوییم.

روابط‌عمومی یک استراتژی بلندمدت است. اما هنگامی که آن را درست انجام دادید، بازگشت سرمایه عالی خواهد بود.
 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
دن مارتین | ژانویه 31, 2022 | تحلیل، روابط‌عمومی


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد